Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys pelottaa ja Jorvi

Vierailija
12.12.2016 |

Synnytys alkaa lyhenemään ja pelko vaan voimistuu
Eniten pelkään sitä, että minua ei kuunnella tai vähätellään. Tai että kätilö on jotenkin ilkeä.
Osasitteko Jorvissa synnyttäneet sanoa minkälaista siellä on ja kerä olisi sellainen kiva kätilö. Ystävällinen ja mukava

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla olet? Pyydä lähetettä pelkopolille.

Vierailija
2/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelkäät vähättelyä? Mä pelkäsin eniten että vauva kuolee kohtuun/synnytyksessä tai vammautuu pahasti, ellei kuolleena synny :(

Vierailija
4/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa synnyttänyt toukokuussa, enkä voi arvostella synnytysosaston toimintaa ollenkaan.

Vastaava kätilö oli ihana ja kannusti minua läpi luomusynnytyksen, olin suurimman osan ajan yksin.

Kysyttiin toiveistani ennen saliin siirtymistä.

Mukana oli lopussa kaksi kätilöä ja yksi opiskelija, kaikki mukavia ja ystävällisiä. Hyvin sujunut synnytys, kymmenen pisteen tyttö sieltä tuli ja nämä ihanat naiset tekivät upeaa työtä.

Ei pelottanut missään vaiheessa ja koin että olin hyvissä käsissä.

Mielestäni Jorvia haukutaan turhaan.

Vierailija
5/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa et siel on kaikki mukavia varsinkin oma kätilö Pauliina nimeltään oli mahtava ja todellakin tämä ensisynnyttäjä ei pelännyt tai muutakaan vaan kaikki meni rauhallisesti. He kyllä tietävät miten saadaan tuleva äiti rauhoittumaan

Vierailija
6/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöä saa käsittääkseni vaihtaa jos ei tahdo synkata. Tee synnytystoivelista ja kirjaa toiveitasi vaikka äitiyskorttiin. Ota pelko puheeksi neuvolassa, mene pelkopolille? 

Vierailija
7/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten Jorvissa synnytin ja oli todella mukavaa henkilökuntaa! Kätilöt tarjosi vaihtoehtoja ja opasti synnytysasennossa, jälkeenpäinkin tarkkailivat imuotetta ja mun palautumista. Meillä sattui vielä vuoronvaihto just ennen ponnistusvaihetta, mutta sujuvasti ottivat tilanteen haltuun.

Vierailija
8/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kätilöt ovat ihania. Kokemusta on useammasta, sillä synnytys kesti 36 tuntia. N7 (vastasyntyneiden) osaston hoitajista/kätilöistä? todella moni on hyvin nuori ja vasta opiskeluvaiheessa. Päivällä meinasi pinna palaa useamman kerran kun en jaksa osaamattomuutta töissä. Odotin usein iltaa ja yötä, jolloin kokeneimmat hoitajat saapuivat Jorviin. Silloin sai oikeasti apua ja vastauksia.

Vierailija
9/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihana kokemus pitkästä synnytyksestä. Kaikki kohtaamani kätilöt, joita oli useita , oli tosi ihania .

Vierailija
10/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä Jorvissa synnytin ja pelkästään positiivinen kokemus. Kyselivät toiveita jopa liikaakin välillä, olin niin poikki että totesin vaan, että ehdottakaa jotain.

Vierailija
11/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt Jorvissa kolmesti viimeisen 5 vuoden aikana, joka kerta on olleet huiput kätilöt ja lääkärit.

Koin että sain itse päättää miten edetään, ja kun ensimmäisessä synnytyksessä ponnistusvaihe pitkittyi, sain apua, neuvoja ja lääkkeitä heti. Kätilö piti kädestä kiinni ja neuvoi hengitystekniikkaa ja hengitteli mun kanssa yhdessä niin että hengenveto kerrallaan sain puskettua lapsen maailmaan.

Mulla ei ainakaan ole muuta kuin pelkkää hyvää sanottavaa Jorvin synnytyspolista:)

Vierailija
12/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa synnytin. Kaksi kätilöä hoiti. Anni ja Mari ja olivat aivan super ihania ja ammattitaitoisia nuoria naisia. Kävin myös pelkopolilla koska haastava raskaus mm. leikkaus loppuraskauden aikana + kaksi kertaa synnytyssupistukset aivan liian aikaisin. Pelkopoli myös positiivinen kokemus, huoleni otettiin vakavasti ja sain vastauksia kysymyksiin. Ota epiduraali. Itse kun otin, nukuin valtaosan koko synnytyksestä ilman mitään kipuja 😊. Vasta ponnistuvaiheessaa tuli paineen tunne. Ja minä pelkäsin synnytystä ihan sairaasti mutta hyvin meni.

Vierailija
13/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin viime elokuusta positiivinen synnytyskokemus Jorvista. Kätilöt olivat tosi mukavia ja ottivat huomioon toiveeni synnytyksessä. Rohkeasti vaan ap ja onnea tulevasta vauvasta.

Vierailija
14/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon synnyttänyt jorvissa 2009 ja 2013. Molemmilla kerroilla kätilöt oli ihania ja kaikki sujui hyvin. Toiveitani kysyttiin ja kaikissa vaiheissa keskusteltiin mun ja myös miehen kanssa. Ainakin omasta puolestani sanoisin, että jorvissa oli hyvä synnyttää.

Vierailija
15/15 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvista hyviä kokemuksia. Verinen goblin kömpi ulos velhon hihasta oletettua sutjakammin. Kätilökin oli 5/5. Myös rakas mieheni sai olla synnytyksessä mukana tukemassa minua <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän