Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatietulehdusko?

Vierailija
12.12.2016 |

Mistä voi johtua, että virtsaamisen jälkeen jää alapäätä polttelemaan ikään kuin jostain klitoriksen yläpuolelta ja tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla? Se kipu on todella epämiellyttävän tuntuista ja välillä polttelee myös laajemmin ihan alavatsan alueella. Mutta eniten juuri tuossa yhdessä kohti alapäätä tuntuu sellainen polte. Ja tosiaan virtsatessa tuntuu myös välillä kipua alavatsan alueella. Alkoi ihan yhtäkkiä pari päivää sitten tämä, joskus tosin ollut saman tyyppisiä oireita, mutta menneet ohi ihan itsestään saman päivän aikana. Mikään seksitauti ei voi olla kyseessä. Virtsatietulehdusta itse epäilen, mutta ihmetyttää miksi virtsaamisen jälkeen kipu tuntuu tuossa tietyssä kohti alapäätä. Ja kyllä, olen soittanut asiasta lääkärille, mutten vielä ole saanut yhteyttä joten kiireissäni ajattelin kysyä täältäkin sillä välin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi eilen ihan sama! Koko ajan saa rampata vessassa kun tuntuu että tulisi housuun muuten. muutama pisara kuitenkin vaan tulee ja kihelmöi ja polttelee sen aikana ja vähän jälkeen inhottavasti.. Varmaan jotain virtsatietulehdusta.? Sp-tauteja ei ole.

Vierailija
2/4 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi linkkaat tähän itse aloittamasi ketjun? Ei me täällä haluta tietää miksi alapääsi haisee :D

Vierailija
4/4 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma mulla kans! Alkoi 2vuotta sitten vähän pahempana kuin nykyään, poltteli joka kerta vessassa käydessä, joskus jopa nousi kuume samaan aikaan (en tiedä onko näillä mitään yhteyttä, mut muutaman kertaa nous kuume hetkeksi samaan aikaan kun kirvely alkoi) ja lääkärissä sekä gynekologilla eikä löytynyt yhtään mitään. Oireet katos itestään kestettyään 2-3 kk ja nyt tulee taas ajoittain, ei kuitenkaan niin pahoina. Joskus tulee verihyytymiä ja kun on saanut ne "kustua" pois, olo helpottaa.... Lääkäriin ehkä pitäis, mut kun tulee 1-2 kertaa viikkoon ja kestää ehkä tunnin ajan (usein iltaisin) niin vähän vaikee siinä yrittää lähtee soittelemaan lääkäriin...