Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen anoppi? Onko mulla syytä huoleen?

Vierailija
12.12.2016 |

Jäi vaivaamaan anopin outo käytös. Se ei tulluts ynnärille katsomaan. (En tosin olisi päästänytkään).
Sitten sitä piti kaksi kertaa pyytää, että tulisi meille kotiin vauvaa katsomaan. No tuli se lopulta, viipyi puoli tuntia, ei huolinut mokkapaloja, kehui vauvaa kauniiksi, taputti mua olkapäälle ja sanoi, kyllä se siitä. Sitten se halasi miestäni ja lähti. Sen ystävä odotti autossa kolmen whippetin kanssa. Olivat juoksuradalle menossa.
Mulle jäi vähän outo fiilis. Mitä mun pitäisi tuosta ajatella? Miksi se ei halunnut vauvaa edes syliin?!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vouhotat, mikä ihmeen pakko anopin olis tulla jonnekkin synnyttämöön. Sitten pakotat sen tulemaan kotiisi katsomaan vauvaa. Oletko edes kysynyt siltä pitääkö se vauvoista, ei varmaankaan kun oli muuta tekemistä kun sitä mädälle maidolle haisevaa kääröä piedellä.

Olet itse ällö.

Vierailija
2/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vaivaamaan anopin outo käytös. Se ei tulluts ynnärille katsomaan. (En tosin olisi päästänytkään).

Niin, no. Et pidä anopistas mutta toivot silti kovasti et hän pitäis sinusta. Aikuistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö anopilla itsellään ollut synnytyksestä ja lapsivuodeajasta ikäviä kokemuksia, jotka heijastuvat teidän tilanteeseen..?

Tai sitten ei vain olisi halunnut että poikansa menee lisääntymään kanssasi.

Vierailija
4/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi olisi halunnut vauvan syliin niin sitten sä valittaisit täällä kuinka anoppi yrittää omia sun vauvan ja puuttuu teidän elämään. Ole tyytyväinen että anoppi antaa teidän rauhassa keskittyä vauvaan ja yhteiseen elämään.

Vierailija
5/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat, ettei tullut synnärille, mutta "et olisi kyllä päästänytkään"?! Anoppi ei varmaan tiedä, miten sun kanssa pitäisi olla. Melkoisen itsekkäältä tuittupäältä kuulostat. Tiedän tyypin. Sääli miestäsi.

Vierailija
6/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö toi yhtään ole omituista? Meidän vauva on kuitenkin sen ensimmäinen lapsenlapsi! En mä muuten mutta kun nyt siitä ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon! Mun äiti on ollut täällä joka toinen päivä ja on ihan innoissaan.

7/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sun suhde on ollut anoppiisi ennen raskautta ja synnytystä?

Vierailija
8/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Ööö ... ihan tavallinen. Me ollaan nähty harvakseltaan. Mies on käynyt kotonaan enimmäkseen yksin. 

Vierailija
9/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet anopista noin riippuvainen?

Vierailija
10/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö toi yhtään ole omituista? Meidän vauva on kuitenkin sen ensimmäinen lapsenlapsi! En mä muuten mutta kun nyt siitä ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon! Mun äiti on ollut täällä joka toinen päivä ja on ihan innoissaan.

Ei ei todellakaan. Miksi anoppisi pitäisi tykätä lapsesta? Vaikka kuinka olisi ensimmäinen lapsi plaaplaa ja äitisi käy katsomassa niin ei se vaikuta mitenkään anoppiisi ei sen tartte tykätä. Kohta sä varmaan sanot että onpas Pakko tykätä. Mikset valita ettei appiukkokaan käy möllöttömässä sitä lasta?

11/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Ööö ... ihan tavallinen. Me ollaan nähty harvakseltaan. Mies on käynyt kotonaan enimmäkseen yksin. 

Etäiseltä suhteeltahan tuo sitten vaikuttaa, jos mies käy ilman sinua äitinsä luona. Voihan se olla että anoppi kokee itsensä ulkopuoliseksi, kun et ole hänen seurastaan kiinnostunut syystä tai toisesta. Se siis mököttää nyt ja osoittaa mieltään kiillottaen marttyyrin kruunuaan kanssasi kilpaa.

Vierailija
12/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mä olen riippuvainen jos ihmettelen sitä, ettei se halunut vauvaa edes syliin eikä halua tulla katsomaankaan ollenkaan? Miten mä nyt luon mitään hyvää isovanhemmuussuhdetta lapselle kun sitä muijaa ei edes näy? Mun äitikin ihmettelee.

Vierailija
13/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mä olen riippuvainen jos ihmettelen sitä, ettei se halunut vauvaa edes syliin eikä halua tulla katsomaankaan ollenkaan? Miten mä nyt luon mitään hyvää isovanhemmuussuhdetta lapselle kun sitä muijaa ei edes näy? Mun äitikin ihmettelee.

No ihmettele sitten kun et kerran selkeää suomea ymmärrä.

Vierailija
14/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen, mitäpä jos vaikka köyttäytyisitkin niin. Voisi helpottaa elämää kummasti. Säälin anoppiasi, mikään ei varmaan ole niin kamalaa kuin henkisesti kakaran tasolle jäänyt miniä. Toki oma äitisi on teillä joka toinen päivä, anoppiasi et olisi päästänyt edes synnärille. Mieti vähän omaakin käytöstäsi, aikuinen kakara.

Vierailija
15/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö toi just ole hyvä? Sulla on jokaisen mamman toiveanoppi. Ei näy eikä kuulu. Saat huseerata ja kasvattaa rauhassa.

Vierailija
16/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä noin jännittää ja olette noin etäiset, niin koita tiivistää suhdetta, pyydä käymään, ole lämpimämpi, anna vauva syliin, ole ystävällinen. Tee itse suhteen eteen töitä, jos haluat siitä jotain. Anoppi nyt vetäytyy ja jännittää..

Vierailija
17/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, minä en ole edes ymmärtänyt, miten onnekas olen: Minut kutsuttiin sairaalaan katsomaan vastasyntynyttä lapsenlasta ja sain pitää muutaman tunnin vanhaa vauvaa sylissäni. (vauvan molemmat vanhemmat olivat paikalla.)

Vierailija
18/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkoitan, että eikö se ole kamalan epäkohteliasta olla pyytämättä vauvaa syliin? Kun on kuitenkin sukua ja silleen. Mä vähän loukkaannnuin siitä kun se ei edes pyytänyt. Ja olisi sen kuulunut pyytää päästä heti katsomaan synnärille. Minusta isovanhempien kuuluu pyytää ja olla innoissaan vauvasta. 

En mä olisi halunnut, että tämä menee heti tämmöseksi vaikeeksi. 

Vierailija
19/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu anoppi, kun tajuaa sekaantua mahdollisimman vähän. Olisipa omakin ollut tuollainen.

Vierailija
20/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, isovanhempien pitää olla innoissaan. Kasva nyt helvetti aikuiseksi ja keskity sen vauvan hyvinvointiin. Miten jotkut aikuiset naiset ovat oikeasti kolmevuotiaan tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi