Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun Italia romahtaa, se on sitten menoa muillakin Eu-mailla!

Vierailija
11.12.2016 |

Rahat ei riitä enää Italian pelastamiseen. Oletko varautunut mitenkään? Itse olen täysin velaton, asun järven rannalla, kalat järvestä, metsästä saan marjat ja lihat, polttopuut omasta metsästä, jne.jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi varautua mitenkään kun kukaan ei tiedä miten homma menee. Kansan pitäisi EU alueella köyhtyä hallitusti, ettei pankit ja  muut romahda.

Vierailija
2/7 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha ja omaisuus tuo murhetta ja pelkotiloja että kuinka käy. Jos olisi pa. niin ei tarvitsisi pelätä :(

...mutta kai tässä kohta kaikki meneekin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiasia, että EU:n virkamiehet ovat peloissaan mm. juuri tästä Italian asiasta. Nyt jo  pyydetään ihmisiä varautumaan siihen, että EU murenee, ei kertarykäyksellä vaan pala palalta. Korkeimmat EU Parlamentin virkamiehet eivät erään meppimme mukaan vieläkään usko, että nyt olisi aina mm. muuttaa lainsäädäntöä tavallisia ihmisiä suosivammaksi. Kupla puhkeaa kohta, mutta nämä byrokraatit elävät  vielä siinä.

Vierailija
4/7 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porakaivo, metsää, maata, puuta, multaa, marjoja, rehuja, sieniä...no, järvikin on kivenheiton päässä ja lähde melko lähellä. Kamiina löytyy ja jopa ulkosauna ja ulkohuussi hätävaraksi. Olen oikeastaan varautunut mihin vaan. Sapuskaa pyrin haalimaan ainakin viikon kotivaran. Hajotkoon EU. Olen sähköä vaille omavarainen tarvittaessa.

Vierailija
5/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Italian tilanne ei ole niin heikko kuin miltä näyttää. Ainakaan kaikissa osissa maata. Asuntojen hinnat ovat jopa nousseet jonkin verran kun ihmisillä on taas maksukykyä. Onhan siellä elinvoimaista teollisuutta mikä pidetään maassa (eikä myydä ulos kuten Nokia)

Vierailija
6/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut. Ei ole omaisuutta, eikä talletuksia joiden arvo romahtaa Italian myötä. Elelen mukavasti työmarkkinatuella, asumistuella ja sossu-avustuksilla jotka napsahtavat tilille sovittuna päivänä. Mikään ei voi uhata toimeentuloani.

Vierailija
7/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat riittää aina. Senkus lisäilee nollia balanssiin. Riittääkö kansalla tahtoa maksumieheksi vuodesta toiseen?