Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykypäivänä normaalia, että jätetään viesteihin vastaamatta?

Vierailija
11.12.2016 |

Olen huomanut että ystäväni/kaverini jättävät vastaamatta viesteihin ja saattaa mennä parikin päivää, kunnes vasta vastaavat. Minua ärsyttää tämä suuresti, sillä kuitenkin olen huomannut, että käyvät tiheästi esimerkiksi whatsappissa ja siltikään eivät vaivaudu vastaamaan mitään. Sama juttu facebookissa. Onko oikeasti niin vaikea vastata? Mietin välillä että tekisi mieli vaan haistattaa paskat kaikille, sillä tuntuu ettei tuollaiset ihmiset arvosta ystävyyttämme pätkän vertaa, kun ei jakseta edes viesteihin vastata. Kiukuttaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä. Sekuntiakaan et vaivaudu miettimään että niillä sun kavereilla voi olla muutakin tekemisissä kuin kirjoitella sulle pitkin päivää samalla punaisella minuutilla. Tässäkin keskustelussa on tullut esille monta syytä miksi joka viestiin ei tule vastattua just heti.

Vierailija
22/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte onnellisia että teillä on ystäviä! Minulle ei tule koskaan whatsapp-viestejä ja kavereita 0. Minun tilanteessa on vaikea ymmärtää teidän tilannetta. Kuvitelkaa jos teillä ei olisi yhtään ihmistä jolle puhua missään mediassa tai kasvotusten. Olette onnekkaita, älkää valittako!!!

t. yksinäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmisistä tullut tuollaisia hätähousuja niin kuin sinä. Heti, heti, heti. Kokeile lähettää kirje niinku ennen vanhaan ja saat sitten odottaa vastausta ( postin toiminnan vuoksi ehkä ikuisesti) ja kehittää tuota kärsivällisyyttä.

Vierailija
24/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaverisi eivät valitettavasti pidä sinua/viestejäsi kovin tärkeinä. Jos vastaisivat nopeasti, sinulta tulisi uusi viesti mihin pitäisi taas vastata, mutta koska eivät jaksa viestittelykierrettä kanssasi vastaavat hitaasti.

Itsekin vastaan viiveellä jos viestin lähettäjä ei kiinnosta minua enkä tahdo aktiivisesti viestitellä tyypin kanssa, tai jos en jaksa paneutua asiaan (esim. pitää tehdä suunnitelmia ja aihe vaatii vähän mietiskelyä). Jos asia on akuutti niin laittavat kyllä uutta viestiä tai soittavat, ei minun tarvitse olla 24/7 vastaamassa vaikka puhelin olisikin kädessä.