Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua.. Panacod ja alkoholi

Pelkurityty
11.12.2016 |

Terve! Olen 20v nainen, ja olen nyt kärsinyt noin viikon kovasta päivittäisestä hormonaalisesta päänsärystä, johon olen nyt viimeisinä kolmena päivänä ottanut yhden Panacodin jolla kipu on helpottanut ja olen kyennyt olemaan töissä. Perjantaina otin klo 14 aikaan yhden, ja illalla 21 aikaan join tupaantuliaisissa muutaman tölkin ilojuomaa, pienen humalatilan verran siis. Juomisen lopetin 00 maissa ja painuin nukkumaan. Ei mitään krapuloita ollut seuraavana aamuna.

No sitten päivällä se sama inhottava särky palasi, ja otin Panacodin taas siinä 13-14 maissa. Illalla oli sitten railakkaammat bileet, meni pitkäksi jne...

Tänään sitten nyt 17 maissa alkoi taas tuttu kipu johon codin nappasin, ja tajusin vasta että Paracetamoli alkoholinkäytön jälkeen/ennen on vaarallista, ja nyt pelkään että kuolen viikon sisällä.

Yleensä juon harvoin, 1x kuussa tulee ehkä tällaisia viikonloppuja joten en ajatellut sitten tietenkään tätä asiaa... ja tietenkin tää kipukausi iski samalla kun on ehkäisyn taukoviikko. paniikkihan tästä nyt iski. Onko mulla vaaraa? Jaksaako mun maksa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksesi että Suomi on täynnä pöljiä jotka ihan tarkoituksella vetävät panacodia ja viinaa yhdessä, ja paljon isompia määriä. Maksa on todella kestävä ja pystyy myös korjaamaan itseään hämmästyttävän hyvin, rajun ja pitkäaikaisenkin rasituksen jälkeen.

Joten no worries.

No jaa.. eräs potias oli ottanut päivässä 5x2 panacodia eli sai 5g paracetamolia vuorokaudessa ja maksa-arvot paukahti pilviin. Eikä siis viinaa yhtään. 6 päivää ehti ottaa ennen kuin tuli pahoinvointi ja joutui sairaalaan. Viikon oli tipasss ja arvot laski. Teki tämän siis vahingossa. Eli ei se maksa kaikkea kestä

Vierailija
22/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo, pieni kai on nyt se maksavaurion riski näillä määrillä joten jospa menis säikähdyksellä.

Ja tosiaan ihan tähän viikonloppuun jää tämä kauhistuttava alkoholin vetämiseni, voin sitten vetää taas kuukauden päästä helvetilliset viinalitkut tyhmyyksissäni. Eipä kukaan muu ilmeisesti koskaan juhlikaan.

- Ap

Vähemmän ehkä sekakäyttäjiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Sekakäyttöähän se on jos 6h päästä lääkkeen otosta aukaisee sidukan. Huh huh mitä toimintaa kyllä. Pääsisköhän parempaan pöllyyn 5h aikavälillä.

Vierailija
24/24 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä alkoholinvihaajafanaatikot naurattaisivat, elleivät itkettäisi. Nyt tällä hetkellä, kun tätä kirjoitan, näitä ovat ainakin kommenttien 1, 4 ja 5 kirjoittajat; kommentista 2 en saa selvää, hyökkääkö kirjoittaja Panacodin vai alkoholin vai molempien käyttöä vastaan kirjoittaessaan "Noin lähtökohtaisesti en ymmärrä miksi pelkkä panadoli ei riitä".

Mistä tämä teidän fanatisminne johtuu? Oletteko 1990-luvun alussa syntyneitä ikäluokkia, jotka ovat alusta alkaen käyneet kaikki esikoulut, päiväkerhot, peruskoulut, lukiot ja amikset somalien kanssa, ts, onko tuo eriskummallinen ja pimeä sielunmaisema seurausta islamin "kulttuuri"vaikutuksesta elämässänne (elämissänne)?

Mainitut kirjoittajat ja muut samanlaiset mäkättäjät, mikä teitä pännii? Mistä tuo normaalista elämästä vieraantumisenne johtuu? Tai ehkä ette ole siihen alunperinkään sisälle edes päässeet? Minkä ikäisiä olette? Milloin ja miksi kaalinne sekosivat, niin että teistä tuli tuollaisia eriskummallisia hulluja? Mikä teidän tapauksissanne meni vikaan? Mistä on kysymys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi