Löysin sohvan alta kortsupaperin
Jaaha. Mies sitten paneskellut täällä jonkun muun kanssa. Kortsua en roskiksesta löytänyt, mutta en tiedä miten vanha tuo kortsupaperi on. En ole imuroinut tuolta sohvan alta kunnolla muutamaan viikkoon. Mies itse lähti koiran kanssa ulos. Varmaan väittää, että runkkasi siihen. Hyi hemmetti.
Kommentit (14)
Nää on niin nähty. Et jaksais enää.
Vierailija kirjoitti:
Uusin provo!
No perkele olisikin.
Eikä teillä ole ollut yhden yhtä yövierasta sohvalla nukkumassa ?
Anna pisteet miehelle, hänhän käytti kumia!
Annas mä arvaan. Sä et voi soittaa äijälle kun sillä puhelin kotona ja lenkki kestää vähintään pari viikkoa?
Hoh hoijaa vähän nyt edes yritystä näihin provoihin!
Ja miks ei kortsuun voi runkata? Itse pidän siitä paljonkin ja on hyödyllinenkin: ei sotkeennu paikat (vahingossa) eikä tarvii lähteä ekana vessaan paperia hakemaan "inspiraation" yllättäessä :)
Voi ei :(
Mutta tosiaan, parempi ilman petturimiestä. Voimia!
No, joko mies tuli lenkiltä? Mikä oli selitys? (En ymmärrä miks aina putää huudella provoa, kyllä näitä tapahtuu ihan oikeasti eikä se edes ole harvinaista)
Nainen meni palveliaksi erääseen talouteen ja työhön kuului siivoamista.Siistimisvuorossa oli makuuhuone,harjanmukana tuli sängynalta kondomi,palvelia kysyi emännältä,mikä tuo on.Se on nahka,naidaanhan teilläkin päin,vastasi emäntä?Nairahan,nairahan,mut ei nii,että nahka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Mies sitten paneskellut täällä jonkun muun kanssa. Kortsua en roskiksesta löytänyt, mutta en tiedä miten vanha tuo kortsupaperi on. En ole imuroinut tuolta sohvan alta kunnolla muutamaan viikkoon. Mies itse lähti koiran kanssa ulos. Varmaan väittää, että runkkasi siihen. Hyi hemmetti.
Ehkä miehesi viihtyy koiran kanssa liiankin hyvin ;D
Uusin provo!