Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö muita varattujen salasuhteet?

Vierailija
11.12.2016 |

Etenkin, jos ovat perheellisiä.

Mulla tulee sellainen kuvotus, kun vaikka luen tältä palstalta ihmisten juttuja niiden "rakkaustarinoista" liiton ja perheen ulkopuolella, salassa.
Tulee mielikuva tosi tuhnuista ja vähän ällöttävistä ihmisistä, vähän samankaltainen kuin joistain true rapanisteistä (en voisi koskea sellaseen ja niiden näkemisestäkin voi mennä ruokahalu).
Semmonen kuvotus ja vahva ällötys, että ei haluaisi olla sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä, kun ovat niin "likaisia" tuhnuja.

Tuleeko muilla tällaisia fiiliksiä?

(Ja ei, en ole katkera jätetty mamma, vaan parikymppinen sinkkunainen)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että esim. kun lukee täältä kuinka joku perheellinen mies tai nainen kaipaa salaista rakkauttaan (joka ei ole oma puoliso), niin se on jotenkin tosi oksettavaa.

Ei ollenkaan kaunista ja herkkää niinkuin rakkaus muuten on, vaan juurikin likaista ja rumaa, häpeällistä ja kuvottavaa.

AP

Vierailija
2/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä me tiedetä mitä heidän kotonaan tapahtuu. Joskus salasuhde pelastaa suhteen. Joskus taas salasuhde on puolisolla tiedossa ja asia ok. Joskus valehdellaan kavereille että on salasuhde vaikkei olekaan. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on usein mustavalkoinen maailman kuva, yleensä oppivat ja ymmärtävät paremmin 40-50 vuotiaana.

Vierailija
4/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä valehdellaan ja keksitään tarinoita sekä provotaan. Kaikki ei ole kuten kerrotaan.

Vierailija
5/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Miksi se naimisissa oleva muuttuu likaiseksi vieraan kanssa? Elämä vaan välillä on.

Vierailija
6/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alistaa tai nainen nalkuttaa...salasuhde auttaa kestämään.

Vierailija
7/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti ikävää että kaikki parisuhteet ei voisi vain olla täydellisiä.

Vierailija
8/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se naimisissa oleminen silloin valhe.

Vierailija
9/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi erota ensin?

Toi on itsekästä ahneutta pyörittää montaa naista/miestä.

Vierailija
10/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä, kun en tiedä yhtään sellaista. Ehkä siksi ne ovat SALAsuhteita. Onhan sekin yksi tapa pitää kulissiliitto kasassa, en tiedä on hyvä vai huono, paneskelkoot niin paljon, kuin jaksavat.

Vierailija
11/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä vielä opettaa sinuakin 😊

Vierailija
12/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä valehdellaan ja keksitään tarinoita sekä provotaan. Kaikki ei ole kuten kerrotaan.

Toivon todella näin!

Täällä näkee niin rumia juttuja, että todella ruman ja kylmän kuvan saisi rakkaudesta jos vain aaveen varassa olisi.:D

Onneksi omassa lähipiirissä on kauniita ja onnellisia pariskuntia, niin näkee hyvääkin.

AP

Vierailija
13/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva perheenisä on totaali-turn off.

Vierailija
14/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tietysti ikävää että kaikki parisuhteet ei voisi vain olla täydellisiä.

Huonosta parisuhteesta pääsee helposti eroon ja sen jäljeen uutta etsimään. Näin tekee reilu ja kunnon ihminen, ei mikään alapäällään ajatteleva henkisesti kastemadon tasolla oleva nilviäinen.

Vierailija
15/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen tajuan, että salasuhteet on jossain määrin inhimillisiä, kuuluu joidenkin "ihmisluontoon" ja niitä vaan on, mutta ei se poista sitä ällötystä niitä kohtaan ja tee siitä touhusta sen kauniimpaa.

Likaista se on, likaista ja rumaa.

Lisäksi tietysti todella halveksivaa käytöstä puolisoa ja lapsia kohtaan.

Tavallaan siinä "kusee" oman perheen päälle.

AP

Vierailija
16/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Yksi parhaimmista kavereistani on salasuhteessa. Tai olemme kavereita myös pariskuntina ja en mä enää niillä voi käydä, kun tuo kele meni avautumaan just mulle. Mieheni on ihmetellyt, miksen kyläile tai kutsuta meille (mulla on aina jotain menoa, muka) ja mies sieltä perheestä myös ihmettelee. En mä pysty katsomaan sitä miestä silmiin, kun tiedän tuommoisen likaisen yksityiskohdan heidän elämästään.

Salasuhteilijat ovat päästään viallisia ihmisiä, ilkeitä ja epäluotettavia. Mä en kaipaa sellaisia elämääni.

N44

Vierailija
17/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosta parisuhteesta pääsee helposti eroon ja sen jäljeen uutta etsimään. Näin tekee reilu ja kunnon ihminen, ei mikään alapäällään ajatteleva henkisesti kastemadon tasolla oleva nilviäinen.

Joskus siinä vanhassakaan ei ole mitään varsinaista vikaa, mutta sitten kohtaa vain yllättäen jonkun toisen jossa vain on "sitä jotain"... Se on vaikea tilanne kaikille osapuolille.

Vierailija
18/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella näin!

Täällä näkee niin rumia juttuja, että todella ruman ja kylmän kuvan saisi rakkaudesta jos vain aaveen varassa olisi.:D

Onneksi omassa lähipiirissä on kauniita ja onnellisia pariskuntia, niin näkee hyvääkin.

AP

Rakkaus ei ole aina kaunista. Tosin uskon että he jotka ajautuvat tai hakeutuvat sivusuhteisiin näkevät tai ainakin haluavat nähdä sen vain kauniina.

Vierailija
19/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita pariskuntia????? Ap onkin itse hörhö.

Vierailija
20/46 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vajaa kolmekymppinen mimmi ja ymmärrän salasuhteet täysin. Yksiavioisuus on ihan siistiltä kuulostava juttu teoriassa, mutta eri asia toimiiko se monellekaan käytännössä.

Ymmärrän myös miehiä, jotka kaipaavat muita naisia avioliitossa. Vaikka olen itsekin nainen, en ymmärrä miten joku mies jaksaa katsella samaa mammaa kymmeniä vuosia ilman muita ilotteluja. Olen realisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi