Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna ostan epilaattorin - vai ostanko?

Vierailija
12.03.2006 |

Minä olen kertakaikkisen kyllästynyt sänkisääriini. Jos ajan ne höylällä, sänki nousee samana iltana, jos poistan Veet-voiteella, sääret ovat silkinsileät kokonaisen vuorokauden... Vahan kanssa en halua ruveta leikkimään.

En ole erityisen kipuherkkä enkä herkkäihoinenkaan. Epilaattori siis voisi toimia? Mutta onko se oikeasti hyvä? Pysyvätkö karvat pois pidempään? Entä kun sänki nousee, voiko heti ajaa uudestaan epilaattorilla vai pitääkö odottaa että karvat ovat kasvaneet pitkiksi?

Kiitän asiallisista ja asiantuntevista vastauksista :-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne patit alkaa kutisemaan ja kun raapii niin on sääret verillä. Olen rasvannut ja yrittänyt kuorimallakin estää tätä ikävää vaivaa, mut ei auta. Vinkkejä?

Vierailija
2/9 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemmilta sisäänkasvamisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hinkkaan joka suihkukerralla pesusienen karhealla puolella säären ja bikinirajan. Kainaloissa mulla ei kasvakaan sisäänpäin.

Ja itse kysymykseen; kannattaa tosiaan ostaa epilaattori. Paljon helpompaa ja nopeampaa kuin vahan kanssa läträäminen. Mulla on Braunin epilaattori, jossa tulee viilennyskinnas mukana kivun lievittämiseksi, mutta sitä en ole tarvinnut kertaakaan.

Vierailija
4/9 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit neuvot kuten rasvaaminen (joka päivä suihkun jälk) ja ihon kuorinta ei ole auttanut ongelmaan. Alussa varsinkin kun epilaattori oli uusi, oli sisäänpäinkasvaneiden karvojen määrä ja kunto järkyttävä ja jouduin NUPPINEULALLA rikkomaan ihon karva karvalta ja nyppäämään pinsetillä karvan pois. Sitten vielä desinfiointi ja jalat järkyn näköiset pitkään.

EN voi käyttää muuhun kuin sääriin, kainaloiden ja bikinrajan iho liian ohutta, repii verille.

Vierailija
5/9 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut?

Mä kun en oikeasti haluaisi " sotata" vahan kanssa.

Vierailija
6/9 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aivan loistava! Mulla on kanssa voimakas karvankasvu, ja höylääminen oli yhtä tyhjän kanssa. Mä otan bikininrajatkin epilaattorilla.

Eikä se edes käy kipeetä, tietty aluksi, mutta siihen tottuu äkkiä. Ja jos karvat pääsee vähän pitemmäksi, tekee vaan gutaa ku saa ne veks:). Ja sääret pysyy sileenä tosi kauan! Epilaattori pystyy tosi lyhyeenkin karvaan, eli ei tarvi odottaa että ne kasvais johonkin tiettyyn pituuteen että voi leikata.

Suosittelen lämpimästi, ehdottomasti hyvä laite!!!

Vierailija
7/9 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tyytyväinen viiden vuoden ajan. Ekalla epiloinnilla karvat pysyi pois muutaman viikon. Nyt joudun kyllä epiloimaan reilun viikon välein, koska karvat eivät kasva samaan tahtiin. Mutta eivätpä kasva sänkenäkään. Ovat selvästi ohuempia, kuin sänkenä kasvavat.

En alkaisi vahan kanssa taistelemaan, kerran kokeilin.

Vierailija
8/9 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on ohuet karvat niin ne ei tartu vahaan! vaikka on puhdas iho jne. niin ei onnaa...

minäkin harkiten epilaattoria, nykyään ajan sheivikoneella vai mikä se nyt onkaan... olisi kiva jos ei tulisi heti sänkeä...

Vierailija
9/9 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ikinä ala sheivaamaan jos ei pakko ole. Karvat pysyy pitkään pois ja ku ne kasvaa ovat suht ohuita. Suosittelen kaikille lämpimästi!!!