Vaimo lähti kauppaan hakemaan lisää ruokaa
Kahden päivän jämät jääkaapissa odottamassa syöjäänsä mutta lisää vaan pitää kokata. Haluaa vitt*illa. Odottaa että sanon että eikö ruoka jo riitä että saa jonkun uuden vaihteen päälle :(
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi epäselväksi, mitä yritit sanoa.
Sen että sinäkin tajuaisit kokata sen mukaan kuin on ruualle tarvetta, eikä muusta syystä.
ap.
Hän yrittää syöttää sinua possuksi :)
Joillain on tarve saada kumppani lihoamaan ja hyvä konsti tähän on juuri tehdä ruokaa liian paljon.
Ihme kiukkuäijä siellä vaahtoaa. Veikkaan että olet yhtä selkeäsanainen vaimollesi kuin tännekin. Minkä vaihteen?
Tee itse jämistä ruokaa. Odotat valmista ja arvostelet. Haluat riidellä. Erotkaa jos arki (tänään on sunnuntai!) on tuollaista syöpää.
Mulla on tommonen mies. En haluaisi heitellä ruokaa roskiin, mutta toisinaan näin käy, koska jämistä huolimatta kauppaan täytyy mennä vaikka 2-3 kertaa päivässä ja uutta safkaa väännetävä.
Tajuan vitutuksesi.
Onpa ongelma. Hanki koira, vie naapurille, anna sukulaisille, liiku enemmän, kutsu kaverit syömään..
Vierailija kirjoitti:
Ihme kiukkuäijä siellä vaahtoaa. Veikkaan että olet yhtä selkeäsanainen vaimollesi kuin tännekin. Minkä vaihteen?
Sen vaihteen että "pitäkää tunkkinne" ja "on KIELLETTY tekemästä ruokaa". Näissä on niin monenlaista versioita että mahdotonta miehenä ennakoida mihin kallistuu.
ap.
Ehdotus vaimolle, joka joutuu sunnuntainakin kantamaan painavia ostoksia YKSIN kaupasta: JSSAP.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse jämistä ruokaa. Odotat valmista ja arvostelet. Haluat riidellä. Erotkaa jos arki (tänään on sunnuntai!) on tuollaista syöpää.
Miksi tekisin jämistä ruokaa kun sitä tehdään koko ajan lisää. Tänään tulee kuulemma keittoa. Meinaa verisuoni katketa päästä:(
En minä halua olla mikään vartija joka ilmoittaa paljonko ruokaa pitää tehdä. Pitää itsekkin tajuta tämä.
ap.
Neuvo kirjoittajalle: osta ja tietenkin kokkaa itse ruokasi.
Vaimo ostaa ja kokkaa vain ja ainoastaan oman ruokansa.
Selkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin jämistä ruokaa kun sitä tehdään koko ajan lisää. Tänään tulee kuulemma keittoa. Meinaa verisuoni katketa päästä:(
En minä halua olla mikään vartija joka ilmoittaa paljonko ruokaa pitää tehdä. Pitää itsekkin tajuta tämä.
ap.
Jämistä ei pidä ruveta tekemään eikä ylipäänsä tehdä itse, koska tämä ruuantekijäkumppani tulee viereen kyttäämään ja arvostelemaan ja neuvomaan.
No, Jotkut ovat tuollaisia. Ymmärrän kyllä että vituttaa. Itseäkin vituttaa kun heitetään pois esim hammastahnatuubi josta vielä puristamalla saisi, tai ruuan jämiä joita yhdistämällä saisi vielä moneksi päiväksi ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Selkeää!
Tästähän se soppa syntyisi!
Meillä mies kantaa kaupasta lisää ruokaa, ei huomaa jämiä, ei osaa tehdä niistä mitään ja minä kokkaan muutenkin.
Sanopa vaimollesi, että sinä huolehdit tästä lähtien perheen ruokaostoksista ja ruuanlaitosta. Sitten voit käyttää jämät niin tarkkaan kuin haluat. Luultavasti vaimokin ilahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää!
Tästähän se soppa syntyisi!
Järkevä ratkaisu. Turhan moni nainen kokkaa ja usein myös maksaa miehen ruoat, vaikka mies syö usein kaksi kertaa enemmän.
Vaimo tuli kaupasta intoa puhkuen ja paneutui resepteihinsä. Sen verran rentoutin itseäni että sain sanottua että "jos aiot tehdä tänään ruokaa niin pitää laittaa kompostiin perjantaiset ja eiliset ( vajaa 10 keitettyä perunaa) jämät". Sanoi että "Niin jos syötäisiin ne ensin".
Kyllä tämä tästä.
Ihmetyttää että ei itse hoksaa milloin ruokaa alkaa jo olla liikaa :)
ap.
Ehdotan myös, että ap ottaa vastuun kokkaamisesta ja kauppa asioista.
Minulle jäi epäselväksi, mitä yritit sanoa.