Tinder-miehen kommentti kuvaani "aika hyvä kinkku ;)"
kuva on lomamatkalta ja minulla on lyhyt hame ja toppi. Kai tuo oli kehuksi tarkoitettu mutta silti tuntui inhottavalta, kuin olisin joku seksiobjekti.
Kommentit (16)
Sain samanlaisen viestin tänään Tinderissä!!
Onkohan sama mies:)
Miksi naiset on aina niin tylsiä? Oisit vastannu vaikka: "Kyl ;) ota sinapit mukaan"
Tulee mieleen kun juttelin tuttavani kanssa tinderissä ja oli tarkoitus nähdä paikassa x. Hän sitten kysyi, että oonko useastikin käynyt paikassa x. Vastasin myöntävästi ja hän sanoi "oon katellutkin hyvännäköisiä kinkkuja siellä". Just. Eihän hän "kehullaan" puhunut tavallaan edes musta, mutta jotenkin tosi kamalan kuuloista. Mutta ehkä se teki vielä kamalamman kuuloisen lauseesta.
Vierailija kirjoitti:
kuva on lomamatkalta ja minulla on lyhyt hame ja toppi. Kai tuo oli kehuksi tarkoitettu mutta silti tuntui inhottavalta, kuin olisin joku seksiobjekti.
Mutta sekin riippuu kommentoijasta. Jos hän olisi hyvätuloinen,adonis, komea niin kikattelisit ujoa naurua ihastuneena ja punastuisit.
Miksi pukeudut tuolla tavalla ja varsinkin esiinnyt valokuvissa jos tunnet itsesi seksiobjektiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on aina niin tylsiä? Oisit vastannu vaikka: "Kyl ;) ota sinapit mukaan"
Naisten ei tarvitse olla, he saavat patukkaa ilman nokkeluutta ja huumoriakin. Toisin on miesten laita, ja siksi miehillä onkin parempi huumorintaju. He ovat joutuneet kehittymään siinä parantaakseen piparinsaantitsäänssejään.
Luuleeko mies ihan oikeasti olevansa vitsikäs ja/ tai hurmaava, jos ne laittaa tuollaista viestiä naiselle? Aika tomppeli tyypin täytyy olla, jos ei naisen kuvasta ole mitään muuta fiksua kommentoitavaa. Saisi jäädä kokonaan sanomatta. Typeryys ärsyttää.
Tuon takia en laittanut tinderiin kokovartalokuvia. Pelkillä asiallisilla kasvokuvillakin sai jo liikaa vonkausviestejä.
Tinder on lähestulkoon yhtä mieltäkohentava paikka kuin suomi24, ja molempiin pätee sama sääntö: Älkää menkö sinne jos teille tulee yllätyksenä se, kuinka paljon siellä on urpoja.
Haukkui sua siis siaksi? Mä kyl loukkaantuisin pahasti.
Luulin, että kuva oli otettu joulupöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en laittanut tinderiin kokovartalokuvia. Pelkillä asiallisilla kasvokuvillakin sai jo liikaa vonkausviestejä.
Ja moni kunnollinen mies laittoi sinulle ruksia, koska ihan järjetöntä tykätä naisesta jos ei voi tietenkää onko hänen ulkonäöstään kiinnostunut.
Olen huomannut, että naisilla on Tinderissä todella huono huumorintaju. En jaksa sitä tylsää alun tutustumista, vaan heitän läppää heti alusta lähtien. Tämä on liikaa monelle ja he pitävät minua pellenä. Ihmiset ottavat itsensä ja treffaamisen liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moni kunnollinen mies laittoi sinulle ruksia, koska ihan järjetöntä tykätä naisesta jos ei voi tietenkää onko hänen ulkonäöstään kiinnostunut.
Voi itku. Miten kestän sen että joku mies antoi ruksin minulle tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Tinder on lähestulkoon yhtä mieltäkohentava paikka kuin suomi24, ja molempiin pätee sama sääntö: Älkää menkö sinne jos teille tulee yllätyksenä se, kuinka paljon siellä on urpoja.
Totta, mutta noista urpoista 90% on naisia. Miehet saattavat olla suoria sanoissaan, mutta pääosin he kehuvat ja suhtautuvat naisiin lähtökohtaisesti positiivisesti. Naiset sen sijaan lähtökohtaisesti arvostelevat ja ovat tympeitä miehiä kohtaan. Jos jostain kommentista voi jotenkin ihmeen kautta loukkaantua, niin moni nainen niin tekee. En usko, että miehiltä tulee läheskään samanlaista tylytystä kuin naisilta.
Helppohan se on olla itse tekemättä mitään ja valittaa siitä mitä muut tekevät. Hieman haastavampaa tehdä itse ja saada vielä sellainen kiinnostumaan itsestäsi, joka lähtökohtaisesti pitää sinua urpona.
Jos mies kirjoittaa noin kymmenelle naiselle ja saa yhdeltä pillua, on hän saanut haluamansa.