Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen kommentti kuvaani "aika hyvä kinkku ;)"

Vierailija
11.12.2016 |

kuva on lomamatkalta ja minulla on lyhyt hame ja toppi. Kai tuo oli kehuksi tarkoitettu mutta silti tuntui inhottavalta, kuin olisin joku seksiobjekti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kirjoittaa noin kymmenelle naiselle ja saa yhdeltä pillua, on hän saanut haluamansa.

Vierailija
2/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain samanlaisen viestin tänään Tinderissä!!

Onkohan sama mies:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on aina niin tylsiä? Oisit vastannu vaikka: "Kyl ;) ota sinapit mukaan"

Vierailija
4/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kun juttelin tuttavani kanssa tinderissä ja oli tarkoitus nähdä paikassa x. Hän sitten kysyi, että oonko useastikin käynyt paikassa x. Vastasin myöntävästi ja hän sanoi "oon katellutkin hyvännäköisiä kinkkuja siellä". Just. Eihän hän "kehullaan" puhunut tavallaan edes musta, mutta jotenkin tosi kamalan kuuloista. Mutta ehkä se teki vielä kamalamman kuuloisen lauseesta.

Vierailija
5/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuva on lomamatkalta ja minulla on lyhyt hame ja toppi. Kai tuo oli kehuksi tarkoitettu mutta silti tuntui inhottavalta, kuin olisin joku seksiobjekti.

Mutta sekin riippuu kommentoijasta. Jos hän olisi hyvätuloinen,adonis, komea niin kikattelisit ujoa naurua ihastuneena ja punastuisit.

Vierailija
6/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeudut tuolla tavalla ja varsinkin esiinnyt valokuvissa jos tunnet itsesi seksiobjektiksi?

Vierailija
7/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on aina niin tylsiä? Oisit vastannu vaikka: "Kyl ;) ota sinapit mukaan"

Naisten ei tarvitse olla, he saavat patukkaa ilman nokkeluutta ja huumoriakin. Toisin on miesten laita, ja siksi miehillä onkin parempi huumorintaju. He ovat joutuneet kehittymään siinä parantaakseen piparinsaantitsäänssejään.

Vierailija
8/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko mies ihan oikeasti olevansa vitsikäs ja/ tai hurmaava, jos ne laittaa tuollaista viestiä naiselle? Aika tomppeli tyypin täytyy olla, jos ei naisen kuvasta ole mitään muuta fiksua kommentoitavaa. Saisi jäädä kokonaan sanomatta. Typeryys ärsyttää.

Vierailija
9/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en laittanut tinderiin kokovartalokuvia. Pelkillä asiallisilla kasvokuvillakin sai jo liikaa vonkausviestejä.

Vierailija
10/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on lähestulkoon yhtä mieltäkohentava paikka kuin suomi24, ja molempiin pätee sama sääntö: Älkää menkö sinne jos teille tulee yllätyksenä se, kuinka paljon siellä on urpoja.

Vierailija
11/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui sua siis siaksi? Mä kyl loukkaantuisin pahasti.

Vierailija
12/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuva oli otettu joulupöydässä.

Vierailija
13/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en laittanut tinderiin kokovartalokuvia. Pelkillä asiallisilla kasvokuvillakin sai jo liikaa vonkausviestejä.

Ja moni kunnollinen mies laittoi sinulle ruksia, koska ihan järjetöntä tykätä naisesta jos ei voi tietenkää onko hänen ulkonäöstään kiinnostunut. 

Vierailija
14/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naisilla on Tinderissä todella huono huumorintaju. En jaksa sitä tylsää alun tutustumista, vaan heitän läppää heti alusta lähtien. Tämä on liikaa monelle ja he pitävät minua pellenä. Ihmiset ottavat itsensä ja treffaamisen liian tosissaan. 

Vierailija
15/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni kunnollinen mies laittoi sinulle ruksia, koska ihan järjetöntä tykätä naisesta jos ei voi tietenkää onko hänen ulkonäöstään kiinnostunut. 

Voi itku. Miten kestän sen että joku mies antoi ruksin minulle tinderissä?

Vierailija
16/16 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on lähestulkoon yhtä mieltäkohentava paikka kuin suomi24, ja molempiin pätee sama sääntö: Älkää menkö sinne jos teille tulee yllätyksenä se, kuinka paljon siellä on urpoja.

Totta, mutta noista urpoista 90% on naisia. Miehet saattavat olla suoria sanoissaan, mutta pääosin he kehuvat ja suhtautuvat naisiin lähtökohtaisesti positiivisesti. Naiset sen sijaan lähtökohtaisesti arvostelevat ja ovat tympeitä miehiä kohtaan. Jos jostain kommentista voi jotenkin ihmeen kautta loukkaantua, niin moni nainen niin tekee. En usko, että miehiltä tulee läheskään samanlaista tylytystä kuin naisilta.

Helppohan se on olla itse tekemättä mitään ja valittaa siitä mitä muut tekevät. Hieman haastavampaa tehdä itse ja saada vielä sellainen kiinnostumaan itsestäsi, joka lähtökohtaisesti pitää sinua urpona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi