Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole eläessäni ollut näin vihainen! Mies sammunut, koiranpentu kuristumispisteessä pöydänjalkaan

Vierailija
11.12.2016 |

Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.

Vei pennun tietysti heti ulos ja raasu pissasi ison lammikon rappuun, oli siis pidätellyt ties kuinka kauan. Matkalaukku on pakattu, että tuosta kun tokenee, niin se on lähtö ja takaisin ei tulemista. Koira ja asunto ovat minun.

Nyt kuorsaa tuossa ja keittiöveitset houkuttavat. Tekee mieli tappaa, ihan oikeasti. Mutta älkää huolestuko. En tee sitä itseni takia.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hankkii koiranpennun ja pakottaa miehensä pitämään siitä huolta, kun itse ei oikein huvita?

Sossupummille varmasti outo ajatus, mutta useimmat käyvät töissä jotta olisi varaa siihen koiraan. Silloin ei vain voi koko ajan röhnätä kotona koiran kanssa vaikka kuinka haluaisi. :)

Tästä syystä koira hankitaan vasta silloin kun hoitajia on useampia tai on mahdollisuus käyttää sitä ulkona myös kesken työpäivän. Turha syyttää miestäsi siitä, että et itse osaa hoitaa asioitasi kunniallisesti. 

Tuollaisilla kriteereillä ei kellään olisi kohta koiria kotieläimenä. Vielä on työssäkäyviä ihmisiäkin Suomessa.

Jep, mutta kun vaimoni teki vuorotyötä, hän lähti n. klo 21 illalla ja palasi aamulla noin kahdeksalta. Työmatkaan meni n. vartti suuntaanta. Eli jos työmatka on hiukan pidempi, sitä on poissa 12 tuntia. Eikö se ole aika pitkä aika jättää 2-3 kk vanha koiranpentu yksin?

Jos sika-mies oli kuitenkin yöllä sitä vienyt, ja aamulla oli jo hirveä hätä, miten pentu pärjää jatkossa yksin 12 tuntia tai enemmänkin? Se olisi jännää tietää.

Vierailija
142/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, mutta ei koiria rakastava heppu kirjoitti:

Onhan Sinulla nyt se haiseva elukka. Elä sen kanssa.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todistaa sinulle, että ei niin haisevaa ja kirppuista koiraa ole, joka ei olisi jopa petikaverina parempi kuin sinun kaltaisesi örisevä juoppo.

Jos talossa pitää olla joku haukkumassa, niin mieluummin piski kuin humalassa rähjäävä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähästä sinulla on tappaminen mielessä kun koira on joutunut odottamaan ulospääsyä. Mutta joku juttu siinä on miten naiset inhoavat humalaisia miehiä; liittyy kai jotenkin evoluutioon ja asiakaspalveluun; mikään ei ole naiselle huonompi asiakaspalvelija kuin sammunut mies.

Vierailija
144/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei herää yrityksistä huolimatta eli humalatila on varsin tukeva. 

Voisiko kyseessä kuitenkin olla jokin sairauskohtaus? Kun ei kai kukaan käytä alkoholia noin holtittomasti?

Vierailija
145/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yövuorossa ja miehen piti hoitaa pentua viemällä yöllä ja aamuvarhaisella ulos. Ilmeisesti yöllä on vienyt, koska koira oli remmissä tullessani. Hihna oli kiertynyt pöydänjalan ympärille ja mies röhnötti ulkovaatteissa sammuneena sohvalla.

Vei pennun tietysti heti ulos ja raasu pissasi ison lammikon rappuun, oli siis pidätellyt ties kuinka kauan. Matkalaukku on pakattu, että tuosta kun tokenee, niin se on lähtö ja takaisin ei tulemista. Koira ja asunto ovat minun.

Nyt kuorsaa tuossa ja keittiöveitset houkuttavat. Tekee mieli tappaa, ihan oikeasti. Mutta älkää huolestuko. En tee sitä itseni takia.

No jos olet kirppukasan hankkinut, niin miksi et sitten myös itse hoida ja juoksuta sitä? Vittuako jätät sen miehesi (nyt siis ilmeisesti entisen) vaivoiksi?

Sovitteko edes canis lupus rabies spitaliksen hankinnasta kun aloitte seurustella? Vai oliko elukan hankinta Sinun yksipuolinen päätöksesi?

Kyllä Sinulla tuolla asenteella miehet vaihtuvat jatkossakin usein; mutta et ehkä kaipaakaan oikeaa suhdetta kenenkään kanssa?

Joo, miehesi (Niin, olitteko siis avioliitossa, kun kirjoitat "miehestäsi"?) varmaan saa ensialkuun shokin ja ottaa siipeensä tässä tapahtumaketjussa, mutta kyllä se pidemmän päälle kuitenkin koituu hänelle valtavaksi siunaukseksi, että suhteenne päättyy. Toivottavasti hän pian löytää täysijärkisen naisen.

Ap, ei kaltaisesi naisen kannata elää miehen kanssa. Tunne siis jatkossa vastuusi äläkä enää "ala oleen" kenenkään kanssa. Ei kukaan mies ansaitse noin tyhmää ja älytöntä naista.

Nyt on unohtunut koiravihaajalta luetun ymmärtäminen. Helppo olettaa asioita kun ei kiinnosta miten asia oikeasti menee.

Ensinnäkin ap kertoi, että hän ei hankkinut koiraa, vaan hän ja miehensä. Ymmärrätkö, yhdessä asiasta päättivät. Ei siis ollut kenenkään yksipuolinen päätös.

Ap:n viestistä ei myöskään käynyt mitenkään ilmi että kuinka usein seurustelukumppani vaihtuu, joten vihjauksesi että se vaihtuisi usein on tuulesta temmattu.

Kuten sinäkin, toivon että mies on onnellinen erotessaan, eipähän ole sitten syytä ryypätä niin paljon kuin ei ole akkaa nalkuttamassa, vai mitä? :) Mutta toivon myös että ap löytää täysjärkisen miehen, koska sellaista ap:n (ex)mies ei nyt ole.

Tuo kommenttisi että ap:n pitäisi tuntea vastuunsa ja että hän olisi älytön ja tyhmä, oli varmaan tarkoitettu miehelle. Mies tässä siis ryyppäsi eikä hoitanut vastuutaan, ei nainen. Ja nythän ap hoitaa vastuunsa, eli hoitaa koiran yksin ja potkii koiraa vahingoittavan miehen pihalle.

Vierailija
146/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, camoon! Se oli vaan koira. Miehesi on kuitenkin ihminen ja tarvitsee tukeasi.

Vierailija
147/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että erositte. Minun isäni köytti veljeni tuoliin, ja oli raahannut ympäri taloa, ei ollut ruokkinut tai mitään sillävälin kun äiti oli laivalla.. ja umpikännissä oli. Tästä on jo melkein parikymmentä vuotta aikaa. Äitin eka ja vika matka ilman pentuja mukana, ja tässä lopputulos. Eivät eronneet, mikä oli suurin mahdollinen virhe nuitten elämässä ja samalla minun ja veljien :) Hypin riemusta kun pääsen täältä helvetistä pois. 

Vierailija
148/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Aika vähästä sinulla on tappaminen mielessä kun koira on joutunut odottamaan ulospääsyä. Mutta joku juttu siinä on miten naiset inhoavat humalaisia miehiä; liittyy kai jotenkin evoluutioon ja asiakaspalveluun; mikään ei ole naiselle huonompi asiakaspalvelija kuin sammunut mies.

Miesselittäjä taas vauhdissa 😃. Tuossa on lukuisten kärsineiden perheiden ja traimatisoituneiden lasten tragedia onnistuttu laittamaan naisten viaksi oikein harvinaisen törkeällä tavalla 😃.

Vierailija
149/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Ja nythän ap hoitaa vastuunsa, eli hoitaa koiran yksin ja potkii koiraa vahingoittavan miehen pihalle.

Mutta kertokaa nyt, miten se onnistuu esim. yövuoron kohdalla? Jos 12 tuntia ei ole liian pitkä aika jättää pientä pentua yksin, miksi juoppolallin olisi sitä alunperinkään pitänyt ulkoiluttaa kertaakaan? Tähän ei ole vielä vastauksia kuulunut...

Vierailija
150/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todistaa sinulle, että ei niin haisevaa ja kirppuista koiraa ole, joka ei olisi jopa petikaverina parempi kuin sinun kaltaisesi örisevä juoppo.

Jos talossa pitää olla joku haukkumassa, niin mieluummin piski kuin humalassa rähjäävä äijä.

Huti tuli, rakas eläimiinsekaantuja. En ole Ap:n mies: hän tuskin edes pystyy vielä kirjoittamaan krapulaltaan. Kyllä minä olen ihan eri kaiffari ja olen istuskellut tässä koneellani koko illan juopottelematta.

Aion kyllä lähteä pian ulos, mutta hyvä olisi, jos jaksaisin nyhjätä täällä matalassa majassani vielä kaksi ja puoli tuntia, niin silloin viimeinen yleisempi ja laajempi koiranulkoilutussesonki on taas tämän illan osalta ohi, eikä sitten enää tarvitse pelätä niitä ikäviä paskaelukoita kävelyteillä eikä pururadoilla.

Tuo lauseesi kertookin kaikkein tärkeimmän Sinusta (väärinkäsitysten välttämiseksi ilmoitan, etten luule Sinua Ap:ksi, vaikka Sinä ilmeisesti luulet minua hänen ex-miehekseen): "Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todistaa sinulle, että ei niin haisevaa ja kirppuista koiraa ole, joka ei olisi jopa petikaverina parempi kuin sinun kaltaisesi örisevä juoppo."

Joidenkin ns. "koiranaisten" seksuaalisuus on tosiaankin kieroutunut, ja vaikka nämä eivät konkreettisesti harrastaisikaan seksiä elukoidensa kanssa, koiran ylenmääräinen palvominen ja hankkiminen ylisummaan on silti usein seurausta jonkinlaisesta psykoseksuaalisesta vinksahtaneisuudesta, väärinsuuntautuneisuudesta tai estyneisyydestä.

Ei terve ihminen - ei mies eikä nainen - mitään vastenmielistä pökälekonetta mihinkään tarvitse.

Vierailija
151/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terve ihminen - ei mies eikä nainen - mitään vastenmielistä pökälekonetta mihinkään tarvitse.

Minkä takia sut sitten on tähän maailmaan hankittu?

Vierailija
152/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua. Miksi koiraa olisi yöllä pitänyt ulkoiluttaa? Muutenkin koirat viedään 2-3 kertaa ulos päivän aikana eikä yöllä kertaakaan. Vai onko ap:lla joku erikoiskoira joke ei pärjää ilman kusetusta silloin kun mies on kotona ja pärjääkin kun ap heittää miehen ulos?

Mutta mitäs sitä hyvää juttua pilaamaan tälläisilöä.

Vierailija
153/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on eläin, ole huolissasi miehen juomisesta.

Vierailija
154/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pitkä lenkki ulkona itse, saat siitä voimaa ja tuulettaa ajatuksiasi. Olet vihainen syystä, joten se sallittakoon. Mutta mieti mikä on seuraava siirtosi. Onko mies sammunut ennen, miten hän selittää tekoaan jne. Älä menetä itse malttiasi. Olet pettynyt ja huolestunut koiran puolesta ja tulevaisuudestasi. Kerro se hänelle. Kerro myös, että olet menettänyt luottamuksen mieheen. Sen palauttaminen vaatii aikaa ja toisenlaisia tekoja. Jos et enää voi luottaa mieheen, lähde suhteesta.

Vierailija
155/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 132 täsmentää:

Palsta katkaisi nimimerkkini. Se olisi ollut kokonaisuudessaan Naisia, mutta ei koiria rakastava heppu.

Taitaa vain olla tuo rakkaus yksipuolista, päätellen kirjoituksestasi hyökyvästä älyn puutteesta... Tai ehkä joskus käy niin onnellisesti, että löydät vertaisesi naisen (jostakin hoitolaitoksesta ehkä? ) Jos (kun) et, niin ainahan voit hankkia koiran, se kyllä rakastaa ehdoitta vähän vajaammallakin kauhalla järkeä saanutta. :)

Vierailija
156/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pennut ei kyl pärjää kahdella tai kolmella kerralla. Taisit itsekin kusta vaippaan ekat vuotesi.

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt tajua. Miksi koiraa olisi yöllä pitänyt ulkoiluttaa? Muutenkin koirat viedään 2-3 kertaa ulos päivän aikana eikä yöllä kertaakaan. Vai onko ap:lla joku erikoiskoira joke ei pärjää ilman kusetusta silloin kun mies on kotona ja pärjääkin kun ap heittää miehen ulos?

Mutta mitäs sitä hyvää juttua pilaamaan tälläisilöä.

Vierailija
157/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pennut ei kyl pärjää kahdella tai kolmella kerralla. Taisit itsekin kusta vaippaan ekat vuotesi.

Niin, ja silti AP:n mielestä on OK jättää jatkossa pentu yksin yövuoron ajaksi eli ainakin 12 tunniksi kerrallaan. Nou roplem?

Vierailija
158/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ropleemaksi nään että koiran sisäsiistiksi kouluttaminen on sulle vieras konsepti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja silti AP:n mielestä on OK jättää jatkossa pentu yksin yövuoron ajaksi eli ainakin 12 tunniksi kerrallaan. Nou roplem?

Vierailija
159/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä siis tosiaan odotit että alkoholisti pitäisi huolen koiranpennusta la-su yönä? 

Tätä minäkin ihmettelin,riittääkö että sellainen SANOO hoitavansa asian?

Täällä yksi sellainen, jo toisessa sukupolvessa, ja voin kertoa, että työelämässä sä luultavasti kohtaa aina välillä tällaisia-sellaisia ja tietämättäsi hyväksyt, kun tällainen-sellainen lupaa hoitaa homman ja hoitaakin sen homma.

Nimimerkillä "huomenna taas töihin"

Ne joilla on tapana ryypätä kaikki vapaapäivät liukuvat helposti ryyppäämään työpäivinäkin.

Kuka puhui mistään vapaapäivinä juomisesta. Kyllä työpäivänäkin pystyy ottamaan, esimerkiksi illalla ja aamulla taas töihin. Kyse oli siitä, että holistikin voi hoitaa tehtävänsä suurimmaksi osakseen moitteettomasti, aikataulussa pysyen ja tuloksellisesti. Työelämässä toimii todella paljon kaltaisiani alkoholisteja, jotka yleensä saavat hommansa tehtyä ja välttämättä työkavereilla, saatikka millään yhteistyökumppaneilla, ei ole mitään hajua tilanteesta. Yli 20-vuotisen työurani aikana on ollut kaksi tilannetta, jolloin minun ei olisi pitänyt mennä töihin, koska en ollut työkunnossa ja kaksi kertaa olen saikuttanut, koska en ole selvinnyt töihin. Ikinä en ole saanut varoitusta tai potkuja. Itse asiassa olen palannut pyydettynä takaisin sellaiseen työpaikkaan, jossa olin töissä sen yhden kerran noista kerroista, jolloin minun ei todellakaan olisi pitänyt mennä töihin huonon hapen takia. Työtodistukseni ovat hyvät ja työhistoriani on lähes katkematon, lukuunottamatta sitä aikaa kun luin yliopiston pääsykokeisiin.

Kuinkahan pitkään luulet pysyväsi työpaikassa tuolla menolla,alkoholiin kehittyy toleranssi ja kasvatat annoksia?

Sitä paitsi, kun tulee ikää lisää, elimistösi ei kestä enää tuollaista vauhtia, vaan alkaa rappeutumaan nopeaa tahtia. Esim. maksan kyky suodattaa päivittäistä alkoholia huononee ja alkoholin sisältämät myrkyt kertyvät muualle elimistöön aiheuttaen jopa aivojen rappeutumista (pöhöttymistä). Voit kuvitella siis, mitä se aiheuttaa ajatusmaailmaasi ja siten myös työkykyysi, jota nyt mainostat. Maksasi vaurioitumisen lisäksi nämä ovat niitä asioita, joita vähemmin puhutaan. Kun siihen lisätään hermostolliset vaikutuksen, vapinat, pakkoliikkeet yms., joita pakostakin aiheutuu pitkäaikaisille käyttäjille, en sinuna puolustelisi vielä tässä vaiheessa jatkuvaa alkoholinsietämiskykyäsi.

En puolustele mitään. Halusin vain kertoa teille, että aika monella teistä on työtoverina, yhteistyökumppanina, pomona tai alaisena minun kaltaisiani ihmisiä. Ennen kuin hajoan atomeiksi, niin olen kuitenkin pystynyt olemaan täyspäiväisesti työelämässä ja hoitanut tehtäväni. Alunperinkin vastasin siihen, että moni holisti todellakin on työelämässä ja he hoitavat jopa tehtävänsä, ainakin, siihen asti kuin fyysisesti siihen pystyvät.

Ja ap:n todella pitää erota, harva juoppo muuttuu paremmaksi vanhetessaan. Me kun emme ole viinejä, vaikka niillä kyllästäisimme itsemme.

Vierailija
160/190 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n mies juo, koska ap on niin inhottava eukko, ettei sitä selvinpäin kestä...

Klassinen alkoholistin selitys! Ten points!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme