Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverini ei voi tavata juuri koskaan

Vierailija
10.12.2016 |

Sille käy vain arkipäivisin ja jokin syy pitää olla miksi tavata.
Viikonloppuisin ei pysty tapailemaan mikä on outoa.
Yhden kerran me tavattiin lauantaina koska sen avomies kehoitti lähtemään yhteen paikkaan.
Nyt kun minäkin oon kiinni arkipäivät, emme voi tavata siis ollenkaan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ja toiset haluavat viettää enemmän aikaa yksin/perheen kanssa.

Vierailija
2/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että joskus olis hetki aikaa tapaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sullekaan käy arkisin. Oikea syy on ettette kumpikaan oikeasti halua tavata. Mikään ei estä, jos oikeasti toisen haluaa nähdä.

Vierailija
4/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sullekaan käy arkisin. Oikea syy on ettette kumpikaan oikeasti halua tavata. Mikään ei estä, jos oikeasti toisen haluaa nähdä.

Käy arkisin mutta ei päivällä. Eli mahdollisuuksia olisi vaikka viikonloppuna joskus.

Mutta kun se ei voi koskaan tavata viikonloppuisin!

Vierailija
5/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä ihmettelyjä siitä miten joku kaveri ei ehdi näkemään tms.

Jos joki ei ehdi näkemään, niin hän ei ehdi näkemään. Ei se tilanne siitä miksikään muutu, vaikka sitä kuinka ihmettelisi. Tyydy siihen ja etsi samalla muuta seuraa.

Vierailija
6/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua tavata sinua. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
7/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehtimisestä ole kiinni. Sillä täytyy olla jokin hyötynäkökohta silloin kun tavataan, se on sellainen.

Vierailija
8/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muutkin, ei vaan halua nähdä. Itselleni käynyt samalla tavalla, ystävällä ei koskaan ollut aika tavata minua, muita kavereitaan kyllä.. Kolmen lapsensa syntymä- ja nimipäiville kyllä kutsui jo viikkoja etukäteen, ja mielellään purki minulle huoliaan puhelimessa iltakaudet.

Lakkasin pikkuhiljaa vastaamasta hänen puheluihinsa kun koin olevani hänelle jonkinlainen "varahenkilö".

Vierailija
9/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta minun ystävät eivät ole nimeltään: " se" tai " sillä" :-( mutta asiaan siis: olen itse aika spontaani, saatan lähteä poikkeemaan yhtäkkiä jonkun tuttavani luona. Yleensä ovat olleet iloisia kun saavat " vieraan",

mutta me asummekin täällä pohjois-Suomessa. Saatamne pirauttaa, että ajamassa ollaan sinne päin.

Vierailulle en mene tuosta noin vaan tuntemattomien tuttujen luokse tietenkään. Meillekin voi tupsahtaa joku kesken päivän/illan ja ovet ovat avoinna.

Milloinkaan ei ystävälle sanota, ettei voi tulla, ellei sitten sillätavalla, että ollaan juuri ajamassa Roihin sairaalaan/asioille ja on pakko sanoa että tulisitko vaikka huomenna, niin olema kotona.

Vierailija
10/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia (tai miksei muutenkin) niin voi oikeasti olla niin väsynyt tms että haluaa vain olla kotona viikonloput illan mitään aikatauluja. Tai viettää aikaa lasten kanssa kun viikot ovat kiireisiä. Ei tarkoita ettei haluaisi nähdä sinua, elämässä vaan tulee vaiheita joina ei vaan jaksa olla sosiaalinen.

Vierailija
11/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, etä ap:n ystävällä oikeasti on viikonloput menoa täynnä. Miksette treffaa jonain arki-iltana? Ainakin mun kalenterissa näin perheellisenä ne viikonloput nimenomaa on ne pahimmat ja täysimmät, lokakuun alusta jouluun on osunut max neljä vapaata viikonloppupäivää. Niillä ei todellakaan nähdä enää omia kavereita, vaan miestä ja lapsia.

Vierailija
12/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveri joka ei ehdi tapaamaan mutta tiedän että muita ehtii.Ei siis haluakkaan nähdä juuri minua eli ap annetaan olla,ei kannata tupata kun ei tykätä.

Vierailija
13/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia ja toiset haluavat viettää enemmän aikaa yksin/perheen kanssa.

Juuh niinhän se on, mutta turhaa enää itkeä perään, kun huomaavat jääneensä joku päivä aivan ilman ystäviään eli ypöyksin.