Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen firma tekee persehousuja lapsille, onko mulla kukkahattu liian tiukalla?

Vierailija
10.12.2016 |

Olen joskus ostanut Biancaneven trikoot itselleni, koska niissä näyttää perse ihan hiton hyvältä; perssaumassa on rypytys, joka kaivautuu kivasti persvakoon, jolloin kankut näyttävät hyvältä. Lisäksi trikoissa on kontrastiväri luomassa muotoa hanuriin. Suomalainen käsityö ei ole huono juttu sekään. Tänään firmasta tuli uutiskirje, että samoja trikoita on nyt lasten koossa, alkaen 110 sentistä.

Onkohan mulla kukkahattu liian kireällä? Vai onko tämä muiden mielestä ihan ok? Itse olin jotenkin... pöyristynyt.

https://ilonasiekkinenfiblog.files.wordpress.com/2016/06/13473836_10210…

http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/4/2015/10/P9300726…

Tässä satunnaisia kuvia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm onkohan muilla valmitajilla tuollaisia housuja?

Vierailija
2/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aattelin et mikä hiton alotus taas tääkin on, mut sit katoin kuvat ja oon sun kans samoilla linjoilla. Ei ihan pikkutytön pöksyt. Tietty noi kuvat oli jonku treenaajien pyllyistä, mut silti. En ostais omalle tytölleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin aattelin et mikä hiton alotus taas tääkin on, mut sit katoin kuvat ja oon sun kans samoilla linjoilla. Ei ihan pikkutytön pöksyt. Tietty noi kuvat oli jonku treenaajien pyllyistä, mut silti. En ostais omalle tytölleni.

Niinpä. Noissa näyttää kyllä treenaamatonkin pylly hyvältä, ja kun ideana on just pepun korostaminen, niin tuntuu väärältä tehdä sellaisia lapsille. :/ Etenkin kun on kotimainen yritys.

Vierailija
4/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että. Naisilla, joiden yläpää on tyhjä.

Vierailija
5/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsen päällä nuo onkin ihan ok. Mutta noi läskiperseet, noissa kuvissa, hyi helevetti, että oksettaa.

Vierailija
6/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 on se koko, mitä mun vajaa 4-vuotias käyttää. En todellakaan pukisi hänelle tuollaisia!

Vierailija
7/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

110 on se koko, mitä mun vajaa 4-vuotias käyttää. En todellakaan pukisi hänelle tuollaisia!

Enkä edes (lapsettomana) tiennyt, minkä ikäinen käyttää mitäkin kokoa...

- ap

Vierailija
8/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hääppöisen näköiset kankut aloitusviestin linkkien naisilla. Taas tyhmiä viedään kuin pässiä narussa.

Vierailija
9/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuvia ajattelin, että tosiaan on pipo liian kireällä. Kuvien jälkeen en enää.

Vierailija
10/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lapsen päällä nuo onkin ihan ok. Mutta noi läskiperseet, noissa kuvissa, hyi helevetti, että oksettaa.

pedari linjoilla?

Vierailija
11/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuvia ajattelin, että tosiaan on pipo liian kireällä. Kuvien jälkeen en enää.

Huh, mietin jo, että on just täytetyt 30 vuotta alkaneet kiristää sitä kukkahattua. 

Milloinkahan tulee Freddyjä (eli niitä "the persehousuja") lapsille? Toivottavasti siellä, minkä maalainen merkki olikaan, ollaan fiksumpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi