Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kinder mainos - arrrrggh! Mitkä mainokset teitä ärsyttävät?

Vierailija
10.12.2016 |

Siis hitto kun alkaa sattumaan päähän kun kuuluu toi epävireinen soitto. Olis edes säädetty se kuulumaan hieman hiljempaa, mutta ei. Tekee pahaa mutta ei ehdi ääniäkään laittamaan joka kerta pois kun se tulee.

Mitkä mainokset saavat teidän pään särkemään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks yli muiden: Kysyin hammaslääkäriltäni... ja Fairymainokset. Ei jumalauta, miten voi ottaa hermoon niin pahasti, en tajua itekään!

Vierailija
2/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, otsikosta luulin että oisin löytäny täältä sielunsiskon, kun mua ärsyttää aivan suunnattomasti kinder bueno -mainoksessa kun lopussa se katkastaan väärästä kohtaa, siis se kinder bueno! Kukaan ek tunnu tajuuvan mun ärsytystä :D Musiikista viis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotus Moist, eli tämä missä on vitun ärsyttävä lässyttävä pentu.

Vierailija
4/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin inhokki on Lidlin mainos jossa ärsyttävän hidas sovitus Sweet Child O' Minesta.

Vierailija
5/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, otsikosta luulin että oisin löytäny täältä sielunsiskon, kun mua ärsyttää aivan suunnattomasti kinder bueno -mainoksessa kun lopussa se katkastaan väärästä kohtaa, siis se kinder bueno! Kukaan ek tunnu tajuuvan mun ärsytystä :D Musiikista viis!

Ja niin löysitkin! Mua ärsyttää kanssa toi ja joka ikinen kerta kiinnitän siihen huomiota. :D

ap

Vierailija
6/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Kinder mainas on mun lemppari 😀 Se yummu yummu yummu

Vierailija
7/7 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös toi Pirkan joulumainos. Eikö se ole Kasmirin Vadelmavene taustalla? Kesäbiisi :D

Nro 6, puhutkohan eri kinder mainoksesta? Mä tarkoitan sitä nokkahuilu mainosta.

ap