Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minua mahtaa vaivata oireiden perusteella?

Epätoivoinen
10.12.2016 |

Minua vaivaa ylitsepääsemätön väsymys , vapaapäivinä vien lasta muutamaksi tunniksi hoitoon ja minun on tultava ottamaan päivä unet koska olen ihan poikki! Tuntuu että vaikka nukkuisin sellainet 8h olen aivan poikki silti.

Minua paleltaa myös melkein kokoajan, vaikka sisätila näyttää 22-24 olen ihan jäässä.. :/

Välillä saatan laihtua muutaman kilon nopeassa ajassa ja kohta taas paino nousta sen parisen kiloa. Myös ajoittain näläntunne häviää ja kohta saattaa olla viikko kun tekisi mieli syödä kokoajan.

Myös hiukset ohentuneet hieman.. syön vitamiineja ja kotiruokaa, hedelmiä yms, juon vettä paljon. Tämä kaikki myös saa minut alakuloiseksi ja mikään ei tunnu hyvältä.

Kilpirauhasta on katsottu läpi elämän, laitettu aina verikokeisiin kun jo edellisissä jotkut arvot olleet jotenkin rajamailla.

Olen niin kyllästynyt tähän, ja olen alle 30v vasta.. myös elämä lapsen kanssa tuntuu Rankalle kun yrität tässä tokkurassa pyörittää arkea ja jaksaa töitäkin tehdä.

Pahoittelen jos tekstini on sekava, olen nytkin aivan poikki. Onko teillä kellään ollut samanlaista (siis jatkunut esim jo pitkään) ja mikä oli syynä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi