Missä te säilytätte teidän nobel-palkintojanne?
Meillä se on tuossa ihan takan reunalla. Onkohan se liian arkinen paikka?
Kommentit (21)
Olen joutunut vuokraamaan lisävaraston, kun niitä on tullut niin paljon.
Mun palkinto jäi jalkojen jälkeen tukholmalaiseen taksiin. Tai ehkä Carl-Philipin luo.
Minulla on vain taloustieteen Nobel, jota pidän ovistopperina koska se ei ole oikea Nobel-palkinto.
Nukkuvat mun ja mieheni kanssa perhepedissä, ettei ne tunne oloaan yksinäiseksi tai saa traumoja.
Meillä ei ole sisustuksessa ollenkaan kirjahyllyä ja tv-tasolla näyttävät vain typeriltä, joten ihan kaapissa ovat.
Eteisen pöydällä muun käsistä kotiin tullessa tippuneen roinan joukossa.
Kaikenlaista mainosta ja sälää tulee postiluukun täydeltä, hyvin se on toistaiseksi toiminut eteisen nurkassa paperipainona.
Kellariin mustaan jätesäkkiin on noita tullut pinottua kun ei muualle mahdu. Olympiamitalit ja MM-pokaalit kun vievät kaiken hyllytilan.
Pahvilaatikossa Oscar-patsaan, urheilumitalien ja muiden palkintojen kanssa varastossa. Hymypatsas on kirjahyllyssä.
Kuljetan aina mukana ja näytän kaikille halukkaille (ja kaikille, vaikka ei haluiskaan nähdä)
Mun suskon miehellä on sen rauhanpalkinnon mitali ja kunniakirja kehystettynä heidän makkarinsa seinällä. Suomessahan on n 10 000 Nobelin rauhanpalkinnon saajaa, jotka ovat toimineet YK: n rauhanturvaajina.
En nyt muista, että mihin sen jätin.
M35