Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajia paikalla? Tyylikysymys!

Vierailija
10.12.2016 |

Olen n. 30v nainen, ja tekis mieli leikkauttaa niskaan sellanen piilokalju. Mulla on paksu, tumma tukka ja tällä hetkellä pituus lyhyt polkka. Kysymys: Onko se niskakalju (tai ei kalju, mutta siili) tosi epätrendikäs tai mielletäänkö se esim. johonkin alakulttuuriin kuuluvaksi? Tai vain teineille? Mä olen niin maalainen ja pihalla! =) Auttakaa! Ps. Onko tälle kampaukselle joku nimi, suomeksi tai englanniksi? "Piilokalju" tuo mieleen 90-luvun

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hirveän näköinen, mutta leikkaan toki jos asiakas haluaa. Sopii ainoastaan paksuille hiuksille. Huomaa että se on työläs huoltaa: sitä täytyy olla vähän väliä lyhentämässä ja takaisin kasvatus on suuri urakka. Ei se nyt välttämättä ole alatyyliä, sanoisin että persoonallinen. Itse en tykkää. Jos olet varma että itse tykkäät, leikkaa vaan.

Vierailija
2/2 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvattamassa tukkaa pitemmäksi, ja pidän mielelläni nyt korkeaa ponnaria. Niskatukka ei ihan vielä riitä kiinni. Toisaalta sitä täytyy lyhentää aika usein, ettei se näyttäisi epäsiistiltä. Mä mietin, että niskasiili vois olla hauska välivaiheen kokeilu. Ja tukka aukihan se ei edes näkyisi. Jotenkin jännittää vaan toi "alakulttuuriajattelu". Olen kai hassu ja nynny. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän