Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias poikani seurustelee 24-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
10.12.2016 |

Poikani kertoi tässä hiljattain olevansa homo ja se ei minulle tullut yllätyksenä, eikä sillä ole minulle mitään merkitystä. Mutta samalla hän kertoi seurustelevansa miehen kanssa, joka on 24-vuotias. Tuo ikäero tuntuu minusta aika hurjalta vielä tuossa iässä. 18-vuotias on kuitenkin vielä todella nuori ja 24-vuotiaalla taas on jo huomattavasti enemmän elämänkokemusta ja on ehtinyt elää itsenäistä elämää jo pitkään. Tämä mies vaikuttaa kuitenkin fiksulta ja asialliselta tyypiltä ja kovin näyttävät molemmat olevan rakastuneita. Mutta voiko tuollainen suhde toimia? Pitäisikö olla huolissaan? En haluaisi, että poikani joutuu pettymään ja särkemään sydämensä. Mitä mieltä olette?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pojankoltiainenhan 24-vuotiaskin vielä on. Eri asia jos kyseessä olisi jokin järjestelmällisesti nuori poika saalistava +50v karhuhomo.

Vierailija
22/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä jo ollut peppupanoja?

Tuollahan ne ähisee melkein joka ilta. Vituttaa kyllä jo kun tietää mitä siellä tapahtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen juuri 19 vuotta täyttäneen pojan/miehen kanssa ja olen itse 25v mies. Koko juttu alkoi hänen aloitteestaan ja hyvin se on tähän saakka toiminut. Kaikki riippuu pitkälti kemioista eikä iästä niinkään. En olisi sinuna huolissani, niin kauan kun suhde on terveellä pohjalla.

Vierailija
24/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen juuri 19 vuotta täyttäneen pojan/miehen kanssa ja olen itse 25v mies. Koko juttu alkoi hänen aloitteestaan ja hyvin se on tähän saakka toiminut. Kaikki riippuu pitkälti kemioista eikä iästä niinkään. En olisi sinuna huolissani, niin kauan kun suhde on terveellä pohjalla.

Miltä se tuntuu kun muna vedetään perseestä? Onko homo olo?

Vierailija
25/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko kokeilla? Voin tulla korkkaamaan sut ;)

ohis

Vierailija
26/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Kai se on pakko joskus kokeilla, onko sulla iso mela? Kokeilin äsken sormenpäällä ja peräreikäni tuntuu todella tiukalle.

Vierailija
27/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Kai se on pakko joskus kokeilla, onko sulla iso mela? Kokeilin äsken sormenpäällä ja peräreikäni tuntuu todella tiukalle.

Hyvän kokoinen löytyy ;) kokeile vain rauhassa, osta vielä anaalidildo.

Vierailija
28/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kokoinen löytyy ;) kokeile vain rauhassa, osta vielä anaalidildo.

Laitatko jotain mittoja, niin tiedän vähän kokeilla ensin vaikka makkaralla?

Ootko ikinä kokeillut ass to mouth juttuja?

Vierailija
29/32 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilla ikäero voi monesti olla hyvinkin iso, sillä tarjonta on huomattavasti pienempi kuin heteroilla. Ikäero on aika pieni asia, jos kemiat muuten kohtaavat.

Homoilla tuo asia menee kuulemma niin, että ensin testaavat fyysisen sopivuuden ja sitten vasta tulee se rakastuminen jos on tullakseen.  Näin eräs julkkis ainakin kertoi jokunen vuosi sitten asian. 

Ihan julkkis kertoi :D

Homot rakastuvat aivan samoin kuin heterotkin. Tätä ei ole julkkiksen tarvinnut minulle kertoa. 

Vierailija
30/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa! :D

Vierailija
31/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön niksi: osta ruskeita lakanoita pojalle.

Vierailija
32/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin 18-vuotiaana juurikin 24-vuotiaan miehen kanssa. Tunsin itseni jopa kypsemmäksi kuin tämä mies... eli ei ole iso ikäero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän