Mitä ostatte puolisolle joululahjaksi?
Askartelin omin kätösin kalenterin/päiväkirjan ensi vuodelle. Ostin suklaarasian, suolahammastahnan ja palashampoon. :)
Kommentit (14)
Annan piparia jouluaattona. Kyllä se riittää ja seuraavan kerran synttäripäivän kunniaksi.
En mitään. Toivotan hyvää joulua ja katsellaan kun ipana leikkii lahjoillaan.
Äänimaljan kapuloineen ja tyynyineen. Sanoi tuossa joku päivä, että vähänkö tuommoinen olisi kiva olla kotona ja höpisi siitä jotain... Olen niin huono keksimään lahjoja, että olin jo valmistautunut ostamaan boxereita, mutta ei tänä vuonna tarvitsekkaan!
Anna itseni lahjaksi. Saa toivoa, mitä tahtoo minun itselleen tekevän. :)
Mies inhoaa vaateostoksilla käymistä. Hänellä ei ole nyt tarpeeksi lämpimiä paitoja, joten ajattelin ostaa jonkin neuleen.
Emme ota kovinkaan suurta stressiä toistemme lahjomisesta. Nyt on ollut työttömyyden takia rahat kortilla, joten laitamme lahjojen sijaan rahaa ruokaan ja yhteiseen tekemiseen.
Annan katsoa jääkiekkoa, niin paljon kuin sielu sietää. Kunhan katselee välillä minuakin.
Ostin elämän roihu kaulakorun hänelle
Toivomansa kirjan ja 4 cd-levyä. Lisäksi zipon kaiverruksella ja laadukkaan viskipullon.
Ostin täydennystä hänen veitsikansioonsa.
Varasin kylpyläloman.
Ehkä olen tylsä, mutta tiedän että nautimme sellaisesta kumpikin.
Jaloviina Tammi-pullon, kaksi kirjaa ja sähköhammasharjan.
Leffa ja cd-levy. Toivoi näitä.
Varmaan D-vitamiinia sujautan myös :) On jo vähän perinne.
Miehen synttärit on 28.12. Sekin lahja olisi keksittävä :)
Ei yleensä mitään. Mutta jos, niin toivon jotain kodin käyttötavaraa. Nyt sanoin miehelle, et toispa joulupukki mulle otsalampun. Kuulema tuo :)
Farkut. Hän ei itse pidä yhtään vaateostoksista ja hänen kaikki farkut on tosi huono kuntoisia.