Te jotka annatte ekoilla nettitreffeillä
Oletko päättänyt jo etukäteen että seksiä kiitos? Vai tuleeko päärös vasta treffeillä? Missä tapaatte?
Kommentit (14)
Oltiin kirjoiteltu aika pitkään, ennen kuin ehdittiin tavata livenä. Oltiin myös vaihdeltu kuvia paljon ja molemmat piti toista viehättävänä ja jutut meni muutenkin hyvin yksin.. Sen kuukauden aikana viestit ehti sitten mennä jo aika vihjaileviksi, ja kyllä se aika lailla selvää oli, mitä tavatessa tapahtuu, vaikka sitä suoraan ei sanottukaan. Tottakai molemmilla oli takaportti ja plan b, jos livenä ei olisikaan synkannut. Meidän tapauksessamme synkkasi, seksuaalinen jännite oli valtava, ja vaatteet lähti n. tunti sen jälkeen, kun oltiin ekaa kertaa kasvotusten oltu... Sillä tiellä edelleen ja seksi on mahtavaa vieläkin :)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ensin pitää paskatestailla miestä treffeillä esim. testaamalla maksaako hän treffeillä siitä huolimatta vaikka itse suostun maksamaan osuuteni. Jos maksaa, niin annan piparia. Jos suostuu ehdotukseeni, niin se on moro.
T: Itsenäinen vahva tinderiina
Entä jos vaatii sinua maksamaan koko homman?
Itsehän maksaisin vaan oman puoleni, mutta kiinnostuksesta kysäisen.
This is how I roll. A natural twenty every time.
Istaria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ensin pitää paskatestailla miestä treffeillä esim. testaamalla maksaako hän treffeillä siitä huolimatta vaikka itse suostun maksamaan osuuteni. Jos maksaa, niin annan piparia. Jos suostuu ehdotukseeni, niin se on moro.
Entä jos vaatii sinua maksamaan koko homman?
Itsehän maksaisin vaan oman puoleni, mutta kiinnostuksesta kysäisen.
Ehdoton ei pihille miehelle!
T: Tinderiina
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton ei pihille miehelle!
T: Tinderiina
Mutta maksaisitko sentään, vaikka riemureikä nyt sitten jäisikin saamatta? Siis koko homman.
This is how I roll. A natural twenty every time.
Vierailija kirjoitti:
Annat piparia kympin ruokakulua vastaan? Halvalla menee, en tekisi moista. Pystyn itse maksamaan omat treffikuluni ja piparia voin antaa, jos itse haluan, en vastapalvelukseksi.
T: itsenäinen ihan oikeasti nainen eikä valehteleva mies
Lähi pizzerian tuplalihakebabille ja ranskalaiset 😀
Hyvä ruoka parempi mieli Ja samalla kroppa tulee rantakuntoon 😃
Win win
Puota saa jälkkäriksi
Miten "nettitreffeillä" voi "antaa"?
Tinderhän on kuulemma panosovellus joten luulis että tähän ketjuun tulisi paljon enemmän vastauksia. Missä ne miehet on, jotka kehuskelevat pyörittävänsä useammankin naisen rinkiä?
Vain kelvoton seksi on naiselle antamista ja miehelle saamista. Hyvässä seksissä molemmat on saavia osapuolia, ja seksiä voi harrastaa silloin kun huvittaa. Ehkäisy on nykyaikana helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kirjoiteltu aika pitkään, ennen kuin ehdittiin tavata livenä. Oltiin myös vaihdeltu kuvia paljon ja molemmat piti toista viehättävänä ja jutut meni muutenkin hyvin yksin.. Sen kuukauden aikana viestit ehti sitten mennä jo aika vihjaileviksi, ja kyllä se aika lailla selvää oli, mitä tavatessa tapahtuu, vaikka sitä suoraan ei sanottukaan. Tottakai molemmilla oli takaportti ja plan b, jos livenä ei olisikaan synkannut. Meidän tapauksessamme synkkasi, seksuaalinen jännite oli valtava, ja vaatteet lähti n. tunti sen jälkeen, kun oltiin ekaa kertaa kasvotusten oltu... Sillä tiellä edelleen ja seksi on mahtavaa vieläkin :)
Aika sama juttu minulla ja kumppanillani. Juteltiin pitkään ihan ystävinä ja vähän flirttaillen, mutta kun ensi kertaa tavattiin niin mentiin suoraan viettämään yö yhdessä.
Mä ehdotin nykyiselle aviomiehelleni seksiä ekalla tapaamisella, koska hän oli niin älyttömän komea.
Annan peppureikää ilma kumia heti ensitreffeillä. Kukaan mies ei ole vielä kieltäytynyt.