Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumiina83

12.03.2006 |

jaksamista sinulle, tisdän todella miltä sinusta tuntuu, itse sain tuon saman tuomion rv11+2 kun menin niukan ruskean vuodon takia tarkistuttamaan tilanteen viikkoa ennen normaalia ultra-aikaa. Nyt viikko sitten torstaina oli siis minulla tuo kamala päivä, mutta se tehtiin minulle lääkkeillä, vaikka terveyskeskuksen neuvola lääkäri puhui minulle vain kaavintaan menosta. Lue alempaa minun keskenmeno kokemukseni, jos sinua kiinnostaa, sillä siinä kerron kaiken yksityiskohtaisesti, sillä lopulta kaikki meni keksen itsestään, sain vain sen ekan suun kautta otettavan tabletin.

vauva2006

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskastahan tämä on, on niin hirveän tyhjä ja petetty olo kertakaikkiaan. Ja vaikkei tälle tietysti mitään voi, koen myös häpeän tunteita, kun en pysty edes omaa lastani sisälläni kasvattamaan. Luin kokemuksesi, kiitos että jaksoit sen jakaa. En vielä pysty suuntautumaan tulevaisuuteen, ehkä sitten kun kaavinta on tehty ja kaikki lopullisesti ohi. Nyt tunnen jollain lailla inhotusta tuota vatsakumpuani kohtaan, joka ei merkitsekään mitään.

Voimia ja suojelusenkeleitä sinulle, toivoa ei saa menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla