Olen 16v ja haluan vauvan
Mulla on vauvakuume! Kokemuksia vauvasta nuorena haluisin, oon paljon hoitanut sisaruksia ja siskon lapsia niin tuun kyl toimeen lasten kanssa
Kommentit (21)
Hanki ensin joku ammatti, vauvat ei kauaa elätä.
Hohhoijaa. Nämä aamupäiväviritykset olivat eilenkin yhtä kehnoja..
Kyllähän sitä kaikkea voi haluta, mutta onko se nyt tämän hetken asia.
Sinuna keskittyihin opiskeluun ja valmistumisen jälkeen töihin menoon. Lasten äitinä olet vastuussa lapsista ihan eri tavoin kuin hoitamalla muiden lapsia.
Kuka sinusta itsestäsi huolehtii? Olet itsekin vielä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hommata ensin kunnon ammatti ja työkokemusta. Niin ja vakaalla pohjalla oleva parisuhdekin voisi olla hyvä lähtökohta.
Poikkis 22v on töissä ja mä opiskelen sitten myöhemmin kun en vielä tiedä mihin opiskelisin ap
Vierailija kirjoitti:
Sinuna keskittyihin opiskeluun ja valmistumisen jälkeen töihin menoon. Lasten äitinä olet vastuussa lapsista ihan eri tavoin kuin hoitamalla muiden lapsia.
Kuka sinusta itsestäsi huolehtii? Olet itsekin vielä lapsi.
Asun poikkiksen kanssa, itse laitan ruokaa yms ap
Minä haluaisin uuden fillarin ja pleikkarin.
Voin hedelmöittää sinua muutaman kerran jos oot laiha ja vaginasi on tiukka
Hae kaupasta poikkiksen kanssa baby björn nukke. Sehän on kuin ihan oikea vauva.
Anna tuun siementämään sut :) oon 40 vuotias mies joka ylläpitää hyvin siemeniänsä :)))
Vierailija kirjoitti:
Hae kaupasta poikkiksen kanssa baby björn nukke. Sehän on kuin ihan oikea vauva.
Lisäksi ajastin herättämään 2 tunnin välein läpi koko vuorokauden. Myös sen poikkiksen.
Minä halusin koiran tuossa iässä. Jäi äidilleni kun muutin omilleni...
Millä SINÄ ajattelit elättää lapsen ilman koulutusta/ammattia? Äläkä vastaa että "poikkis" elättää teidät kaikki. Kävi mitä tahansa niin SINUN pitää itse tarvittaessa pystyä elättämään lapsesi. Mies voi jättää tai jopa kuolla. Sitten olet lapsinesi sossun luukulla käsi ojossa?
Oota nyt ensin 10 vuotta. Ite oon 34 ja tiedän että musta ei vielä ois äidiksi. Opiskelen ja rahat on _tiukilla_. Käyn myös leipäjonossa, haen sossusta rahaa ja äidiltä.
Lapsi elättää sua sen puoli vuotta. Sitte haluat baariin ja hups lapsi on otettu huostaan
Vauvan saanti on tuhannen helppoa, seuraavat parikymmentä vuotta ovat tai eivät.
Toivottele vaan poikkikselle sitten Hauskaa Iltaa, kun hän lähtee bilettämään ja nauti
sinä vauvan seurasta.
Tuo on biologisesti ihan normaalia. Entisaikoina ihmiset elivät ehkä 30 vuotta joten oli perusteltua tulla raksaaksi jo vaikka 12-vuotiaana. Eli ei siinä mitään.
Kahdeksantoistavuotiaana haluat sitten baariin, kun muutkin kaverit menee. Todennäköistä on se, että olette jo silloin eronneet
Tietenkin saat haluta ja ihana niin. Mutta odota ainakin vielä 3-4 vuotta. Hanki siinä välissä itsellesi ammatti. Jos poikkis on yhä mukana, niin katsokaa tilanne uudelleen. Vanhemmuus meinaa viedä aikuisiltakin voimat, ja sinä olet vielä lapsi itsekin. Nyt malttia, lasten aika on myöhemmin.
Annan sulle jos haluat vauvan, ja heti ;D
Tule, Ainoseni, minulle morsioksi. Minä siitän sinulle monta lasta ja elätän teidät kaikki. Olethan kaunis ja hoikka?
-Vaka vauras Väinämöinen, siittäjä iänikuinen
Kannattaisiko hommata ensin kunnon ammatti ja työkokemusta. Niin ja vakaalla pohjalla oleva parisuhdekin voisi olla hyvä lähtökohta.