Iso peukku kaikille teille nuorille ja näteille naisille, jotka käytätte uimahalleissa pikku pikku bikineitä
Piristää kivasti päivää katsella kauniita ja hyvärunkoisia naisia siinä pulikoinnin ohessa.
M38
Kommentit (24)
Itse olen pistänyt merkille että uimahalleissa käy vain 99,5% huonokroppaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pistänyt merkille että uimahalleissa käy vain 99,5% huonokroppaisia naisia.
Kuin myös avantouinnissa jonka piti olla niin hoikentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ne kamalimmat naiset ymmärtävät käyttää kokouikkareita. :)
Vierailija kirjoitti:
Piristää kivasti päivää katsella kauniita ja hyvärunkoisia naisia siinä pulikoinnin ohessa.
M38
Ja sitten vemputat kotona niitä muistellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38Ja sitten vemputat kotona niitä muistellessa?
Naiskauneudesta nauttiminen ei vaadi yhtymistä, vemputusta tai edes erektiota.
Tuommoisten katselemisen on todettu olevan selvästi hyväksi terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
okei. mitähän sä puuhailet silloin kun uimahalli on suljettuna?
Vetelen hissiä :)
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Juuri se kassien tyhjentäminen, runkkaamalla tai panemalla, on todettu olevan hyväksi terveydelle.
Kiitos kovasti, kiva jos tykkäätte.
Itse olen nuori ja nätti ja käytän aina pikku bikinejä, vaikka olenkin reilusti ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nuori ja nätti ja käytän aina pikku bikinejä, vaikka olenkin reilusti ylipainoinen
👍
Vierailija kirjoitti:
Olet niiiin ällöttävä.
Keskusteletko itsesi kanssa kenties :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, ap:kin saa silmänruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Juuri se kassien tyhjentäminen, runkkaamalla tai panemalla, on todettu olevan hyväksi terveydelle.
Oikeinpas. Myös kassien tyhjentäminen on terveellistä, mutta eri tavalla.
Itsekkin käytän aina pikkuruisia bikinejä ja olen nuori ja nätti, vaikka sisko aina sanookin ettei mun pitäisi pitää bikinejä kun muka läskit hyllyy.
Mut kiva kuulla että on ilo silmälle. Laitan jatkossakin aina bikinit
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin käytän aina pikkuruisia bikinejä ja olen nuori ja nätti, vaikka sisko aina sanookin ettei mun pitäisi pitää bikinejä kun muka läskit hyllyy.
Mut kiva kuulla että on ilo silmälle. Laitan jatkossakin aina bikinit
Jos tämä oli näpäytysyritys, niin se epäonnistuit. Nuoren ja nätin naisen hyllyvät läskitkin ovat kaunista katseltavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kiva kuulla että on ilo silmälle. Laitan jatkossakin aina bikinitJos tämä oli näpäytysyritys, niin se epäonnistuit. Nuoren ja nätin naisen hyllyvät läskitkin ovat kaunista katseltavaa. Ap
Kiitos kovasti 😊 olin aluksi vähän epävarma niitten laittamisesta kun siskokin sanoi että eivät näytä hyvältä päälläni kun olen ylipainoinen, mutta laitampa sitten jatkossakin ne bikinit.
Kiva kuulla että miehet arvastaa meitä tukevampiakin tyttöjä
Eikös sulla ole uimahallissa muuta tekemistä kuin tiiralla tyttöjä?
Minä ainakin menen uimahalliin uimaan, enkä katselemaan tyttöjä
okei. mitähän sä puuhailet silloin kun uimahalli on suljettuna?