Richard McLarenin tuore dopingraportti väittää Venäjän syyllistyneen ylhäältä johdettun ja järjestelmälliseen dopingin käyttöön
Varmaan ihan aiheellisia epäilyjä, mutta missä ne todisteet väitteiden tueksi ovat???
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Alkaako taas se lässytys niistä todisteista. Koska koko maailma, myös asianosaiset itse muutamaa puhemiestä lukuunottamatta, on sitä mieltä, että näin on, niin onko niillä todisteilla sitten enää väliä? Häh?
Nauratti aikaisemmin kuin Lavrov kyseli Ukrainasta niitä todisteita, mutta ei sitä vastoin missään vaiheessa sanonut, ettei Venäjän joukkoja siellä ole. Mikä on ymmärrettävää, kun ei halua myöhemmin jäädä kiinni valehtelusta.
Eli edustat näkemystä jonka mukaan asiat muuttuvat faktoiksi siinä vaiheessa, kun riittävän moni on niistä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako taas se lässytys niistä todisteista. Koska koko maailma, myös asianosaiset itse muutamaa puhemiestä lukuunottamatta, on sitä mieltä, että näin on, niin onko niillä todisteilla sitten enää väliä? Häh?
Nauratti aikaisemmin kuin Lavrov kyseli Ukrainasta niitä todisteita, mutta ei sitä vastoin missään vaiheessa sanonut, ettei Venäjän joukkoja siellä ole. Mikä on ymmärrettävää, kun ei halua myöhemmin jäädä kiinni valehtelusta.
Eli edustat näkemystä jonka mukaan asiat muuttuvat faktoiksi siinä vaiheessa, kun riittävän moni on niistä samaa mieltä.
Edustan näkemystä, jonka mukaan olet sama trolli, joka puolusteli postia täällä eilen.
Ihan samalla tavalla ylhäältä johdettua kun Norjassakin. Ja oli Suomessakin kunnes jäivät raukat kiinni.
Mites tää eroo Lahden 2001 tapahtumista? 2017 MM-kisoja jo odotellessa.
Mitä väliä? Huippu-urheilu on epätervettä ja luonnotonta toimintaa muutenkin, se ja sama vaikka vetäisi nenäänsä ja suoneensa koko eteläisen pallonpuoliskon.