Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvä kunto poliisi-AMK:ssa vaaditaan?

Vierailija
09.12.2016 |

Olen kuullut että kirjallinen puoli on nykyään se tärkeämpi osuus. Riittääkö perushyvä kunto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ammatissahan nykyään riittääkin että osaa kirjoittaa esseen keskiajasta ja laskea kappaleen tilavuuden.

Vierailija
2/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyllä sopisi poliisiksi, ei osaa googlata tulevan koulunsa pääsyvaatimuksiakaan: http://www.polamk.fi/amk/haku_ja_valinta/valintakoe/kuntokoe Ei siis erityisen mahdottomia vaatimuksia, jos viitsii treenailla. Harmi, että tuota kuntoa ei sitten enää palveluksen puolella valvota mitenkään ja poliisista kehittyy leveäperseisiä paskamahaisia sikoja.

Vierailija
4/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla fyysisesti timanttisessa kondiksessa. Itellä oli 3 täysimatkan triathlonia takana kun pyrin, ja kunnon puolesta hikiseen sisään. "Pääsykokeissa" lensi sitkeä räkä ja taisi olla hieman vertakin seassa, en muista kun vintti pimeni hetkeks. Oli myös jotain hemmetin fysiikan tehtäviä ja pari derivointia myös piti hallita. Teoriaosuus oli kyl aika paljon helpompi mulle, koska olen aina ollut matemaattisesti lahjakas.

Vierailija
5/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotakoira kirjoitti:

Pitää olla fyysisesti timanttisessa kondiksessa. Itellä oli 3 täysimatkan triathlonia takana kun pyrin, ja kunnon puolesta hikiseen sisään. "Pääsykokeissa" lensi sitkeä räkä ja taisi olla hieman vertakin seassa, en muista kun vintti pimeni hetkeks. Oli myös jotain hemmetin fysiikan tehtäviä ja pari derivointia myös piti hallita. Teoriaosuus oli kyl aika paljon helpompi mulle, koska olen aina ollut matemaattisesti lahjakas.

Miksi et hakenut insinööriksi jos olet matemaattisesti lahjakas? Paljon parempaa ja siistimpää hommaa, eikä palkkakaan kalpene poliisin rinnalla.

Vierailija
6/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kyllä sopisi poliisiksi, ei osaa googlata tulevan koulunsa pääsyvaatimuksiakaan: http://www.polamk.fi/amk/haku_ja_valinta/valintakoe/kuntokoe Ei siis erityisen mahdottomia vaatimuksia, jos viitsii treenailla. Harmi, että tuota kuntoa ei sitten enää palveluksen puolella valvota mitenkään ja poliisista kehittyy leveäperseisiä paskamahaisia sikoja.

Leveä perse ja paskamaha on itseaiheutettua, mutta sioiksi he kehittyvät asiakaskuntansa ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän