Oletko otettu jos vanhempi mies kommentoi ulkonäköäsi sanoin "seksi wau"?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin tälle vanhemmalle herralle välittömästi edunvalvojan. Kukaan järjissään oleva ei sano "seksi wau".
En ole kyllä kuullut enkä nähnyt kenenkään juuri tuota sanontaa käyttävän missään.
Taitaa olla ihan ap:n oma 'spesialiteetti' tuo...
No, nythän se on sitten helppo tunnistaakin,jos joku sitä jossain käyttää.
Aionkin heti kysyä häneltä:"Oletko lukenut Vauva-palstaa ja kuulutko palstan vakiokirjoittajiin?"
Kukaan ei edes sano noin, mutta siitäkin saatiin ketju aikaiseksi o_O
En olisi imarreltu siitä, että ihminen, joka ei kykene edes muodostamaan järkevää lausetta, sanoisi jotain henkilökohtaisesti minua koskettavaa. Pitäisin miestä ääliönä.
En. Muiden ulkonäön kommentointi, vieläpä noin typerällä tavalla, on minusta aina todella vastenmielinen tapa. Joku neljävuotias voi vielä jotain sanoa, mutta siitä kun tulee vanhemmaksi, niin ei, jos on vähänkään saanut kasvatusta ja järkeä päähänsä.
Junttia ja ällöä. Myös jos sanojana olisi nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs liki 60v mies sanoi kuullessaa minun ikäni (33v ) sanoi suureen ääneen "Voi hyvänen aika luulin ensin että olet sakkolihaa!"
Siis, HYI! Oikeasti? Millainen ihminen sanoo noin?? Se varmaan luuli jotenki kehuvansa mua. Oksetus.
Taisit kyllä keksiä tuon tarinalauseesi ihan omasta päästäsi.
Voi kun olisinkin! Tuollaisia ihmisä on oikeasti olemassa vaikkei heti uskoisi.
En pitäisi. Toisaalta, se olisi vaihtelua, kukaan ei kommentoi ulkonäköäni mutta en siltikään pitäisi. Ihan sama kuka sanoo.
No kylläpä pissisbimbot on ylimielisiä, olisitte kiitollisia kun edes joku teitä kehuu.
Eka ajatus oli voi vittu. Että näin.
Seksi wau, kuullostaa ihan ulkomaalaisen sanomalta. Ei todellakaan tykkäisi jonkun papparaisen sanovan mulle noin.
Mä sanon itse sille papalle seksi wau ja kehun maasta taivaisiin paria sataa euroa vastaan.
terveisin busineslady
Päivän haukkumisketju taas vanhempia miehiä kohtaan.
Onko aloittaja aina sama?