Kyllä voi jollain olla upea vartalo:
https://www.google.fi/search?q=kate+middleton+style&client=firefox-b&so…
Millaistahan dieettiä Catherine mahtaa noudattaa ja mitä lajeja harrastaa?
Kommentit (22)
Heh, ei tuo vaadi mitään muuta kuin hyvät geenit. Näytän itse jotakuinkin samalta (168/55), enkä todellakaan noudata mitään "dieettiä". Olen läpipasko, aina ollut. Ainoa harrastamani liikuntamuoto on reipas kävely. Syön joka viikko vähintään yhden sipsipussin ja suklaata silloin kun mieli tekee, eikä tämä ole näkynyt kropassani mitenkään vielä 34 vuoden aikana. Sitä päivää odotellessa, kun aineenvaihdunta alkaa hidastua. Lääkäri tosin joskus veikkasi, että kun en vielä tähän ikään mennessä ole osoittanut lihomisen merkkejä vaan pikemminkin laihdun vain, niin voi olla, että samanlaisena säilyn hyvinkin pitkään. Saas nähdä.
Anorektikko. Täysin ilman muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Just. Mieskroppainen persjalka.
Aika jännä miten eri tavalla sitä voikaan jonkun ulkonäön nähdä. Itse näen hänellä lähes täydellisen vartalon ja upeat pitkät hoikat kintut. Kenellä julkkiksella on sinun mielestäsi upea kroppa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä miten eri tavalla sitä voikaan jonkun ulkonäön nähdä. Itse näen hänellä lähes täydellisen vartalon ja upeat pitkät hoikat kintut. Kenellä julkkiksella on sinun mielestäsi upea kroppa?
ap
Esimerkiksi Courtney Stodden on todella naisellinen ja upea.
Hyvä vartalo on. Tuollaiset naiset alkavat olla harvinainen näky katukuvassa, valitettavasti. Tosin sama homma miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei tuo vaadi mitään muuta kuin hyvät geenit. Näytän itse jotakuinkin samalta (168/55), enkä todellakaan noudata mitään "dieettiä". Olen läpipasko, aina ollut. Ainoa harrastamani liikuntamuoto on reipas kävely. Syön joka viikko vähintään yhden sipsipussin ja suklaata silloin kun mieli tekee, eikä tämä ole näkynyt kropassani mitenkään vielä 34 vuoden aikana. Sitä päivää odotellessa, kun aineenvaihdunta alkaa hidastua. Lääkäri tosin joskus veikkasi, että kun en vielä tähän ikään mennessä ole osoittanut lihomisen merkkejä vaan pikemminkin laihdun vain, niin voi olla, että samanlaisena säilyn hyvinkin pitkään. Saas nähdä.
Ilman oikeaa ruokavaliota ja liikuntaa olet laiha läski, et siis lainkaan kuvan kaltainen. Laihat vaan kuvittelee automaattisesti olevansa hyväkroppaisia, vaikka eivät ole. Ennen olin itse samanlainen, nyt huomaan urheilun tuoman eron kropan malliin.
Musta Kate Middleton on kaunis ja hyväkroppainen nainen, mutta ei upea. Pitkä ja hoikka hän kyllä on, mutta tykkään ehkä itse enemmän lanteikkaammasta naiskropasta kuin y-mallisesta. Kate on myös tosi pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen, mitä tosin ei helpolla huomaa, koska hänellä on lähes aina korot ja tosi usein mekko tai hame.
http://picture-cdn.wheretoget.it/7zhlq9-l-610x610--jeans-sneakers-kate+…
Vierailija kirjoitti:
Musta Kate Middleton on kaunis ja hyväkroppainen nainen, mutta ei upea. Pitkä ja hoikka hän kyllä on, mutta tykkään ehkä itse enemmän lanteikkaammasta naiskropasta kuin y-mallisesta. Kate on myös tosi pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen, mitä tosin ei helpolla huomaa, koska hänellä on lähes aina korot ja tosi usein mekko tai hame.
http://picture-cdn.wheretoget.it/7zhlq9-l-610x610--jeans-sneakers-kate+…
Onpa kyllä töppöjalat ja miehekkäät käsivarret!
Ei ihme, että verhoaa vartalonsa usein mekkoihin ja käyttää korkoja.
Dexterin siskolla paljon kivempi hoikka kroppa.
Mielestäni todella kaunis nainen hyvällä kropalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://picture-cdn.wheretoget.it/7zhlq9-l-610x610--jeans-sneakers-kate+…Onpa kyllä töppöjalat ja miehekkäät käsivarret!
Ei ihme, että verhoaa vartalonsa usein mekkoihin ja käyttää korkoja.
Olisipa hienoa nähdä tämänkin kirjoittajan gasellinjalat sekä hoikat ja naiselliset mutta treenatut käsivarret. Toiset sitä vain ovat niin onnekkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Esimerkiksi Courtney Stodden on todella naisellinen ja upea.
Toivottavasti tämä oli vitsi. En tiedä kuka tuo naikkonen on ja mitä tehnyt elääkseen, mutta kuvan perusteella stereotyyppi halvasta ja muovisesta silarityrkystä. Ei yllä ainakaan minun mielestäni ole millään tavalla upea. Makuasioita ovat toki nämä.
ap
Yksi sana: geenit. Vaikka tavallinen suomalainen leveälanteinen persjalka vetäisi mitä tahansa dieettiä ja urheilua, ei hän muuttuisi tuon näköiseksi. Katehan on aika pitkä, varmaan 175 cm ja luustoltaan siro. Sellaisia ominaisuuksia on mahdotonta muuta kuin syntymälahjana saada.
Makuasioita. Vaikka Catherine kaunis onkin niin täydellinen naisvartalo on mielestäni vähän muodokkaampi, mutta kuitenkin hoikka, kuten esim. Kelly Brook, Kate Upton tai Jennifer Lopez.
Kate osaa pukeutua siten, että vaatteet imartelevat hänen parhaita puoliaan.
Mustakin Katella on kiva vartalo, vaikka onkin persjalkainen. Se ei näytä edes pahalta kun on noin hoikka.
saaaaqqqqqq kirjoitti:
Hyvä vartalo on. Tuollaiset naiset alkavat olla harvinainen näky katukuvassa, valitettavasti. Tosin sama homma miesten suhteen.
Juu, kannattaa tuoda miehetkin mukaan tähän. Ettei joku etikkakurkku hermostu ja sulje keskustelua.
Kyllä, tämä nainen on saanut paljon; upeat hiukset, kauniit hampaat ja kasvonpiirteet, kuulas iho, jokseenkin hyvä vartalo ja mikä tärkeintä, vaikuttaa hyvin humaanilta ja ihan älykkäältäkin. Kaiken kaikkiaan mainio paketti. En pistäisi todellakaan pahakseni olla tuon näköinen.
Dianaan ei kyllä voi verrata. Balettitausta näkyi kauas, ja mikä karisma, huh.