Onko tämä palsta kuihtunut?
Flunssassa sairaslomalla, tosi tylsistynyt ja siksi täällä.
Siitä on jotain ainakin vuosi kun viimeksi eksyin tänne.
Palsta vaikuttaa köyhtyneen tosi paljon. Ihan kuin täällä ei juuri keskustelijoita olisi ja ne vähätkin aloitukset ovat tosi tylsiä provoja.
Kuvittelenko vain vai onko palstasta tullut tosi tylsä? Mitä on tapahtunut?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
20 kommenttia ja keskustelu loppui. Ei meitä voi olla satoja tai tuhansia, jos aktiivisuus on tätä luokkaa.
Ihme jos tää palsta on pystyssä vuoden tai kahden kuluttua.
Sanopa muuta... Kaipaan vanhaa av:ta
Fasistit alkavat pommittamaan palstaa näin iltasella tai ainakin ne pari hullua. Bannia tarttis laittaa.
Sivulataukset on puoli miljoonaa viikossa isommat kuin vuosi sitten ja tavoittavuuskin noussut kymmenillä tuhansilla.
Kaikki vähänkin kiinnostavat ketjut poistuvat heti ja palsta pyörii näiden" kirjoita tähän ketä mietit" mitättömyyksien nostellessa omia ketjujaan, varassa.
Joo, ei aika väsyneitä nämä jatkuvat "miksi naiset ei vaan tajua että miehet on parempia"-provot ja mamu-huutelut, kumpaakin tungetaan suunnilleen joka keskusteluun vaikka aiheena olisi parittomien sukkien mysteeri. "Naiset ei osaa edes pestä pyykkiä!" "Mamut söi mun sukat!"
Aina täällä on kettuiltu, mutta nyt tuntuu että puolella porukasta ainoa tavoite on saada ihmiset pahalle tuulelle.
Minä vähensin palstailua reilusti kun nämä uliulit ja jännämiehet rantautuivat palstalle. Tai ylipäänsä miesten määrä lisääntyi täällä.
Kaipa joku päivä lopetan käymisen kokonaan.
Keskusteluketjuja poistetaan todella paljon, eli periaatteessa ne jotka vetäisivät lukijoita... siitä se johtuu. Jonninjoutava älämölö saa tilaa, ei muu.
En jaksa enää kovin usein käydä täällä. Viimeksi kun kävin täällä, niin etusivu oli täynnä jännämies, anaali ja feminismialoituksia. Ei vaan jaksa lukea sellaisia.
Täällä on joka kolmas lause : lääkeet tai hoitoon:)! Tai: läski! Taso on tämä vaikka tääällä voisi keskustella yhteiskunnallisia, henkilökohtaisia ja yhteisiä asioita.
En ole palstaillut kovin kauaa, mutta täällä puhutaan suurimmaksi osaksi melkein Saara Aallosta, bloggaajista, jännämiehistä ym. Ja paljon turhia provoja. Haluaisin nähdä sen entisaikojen Av:n :(
Vierailija kirjoitti:
Minä vähensin palstailua reilusti kun nämä uliulit ja jännämiehet rantautuivat palstalle. Tai ylipäänsä miesten määrä lisääntyi täällä.
Kaipa joku päivä lopetan käymisen kokonaan.
Samaa miettinyt. Palsta on pilalla äänekkäiden uliulien ja jännämiesten takia. Jankuttavat maailman tappiin asti.
Taidan tehdä hyvän uudenvuodenlupauksen ja poistua :)
Miehet ovat pilanneet tämän palstan, mies on ali-ihminen olipa kyseessä sitten alfa tai uliuli.
Henk. koht olen siirtynyt yhteen keskustelusovellukseen, jossa on rajattu kohderyhmä.
Ainiin ja uli ulien takia ei oikeasti enää jaksa lukea montaakaan ketjua kovin pitkälle, kun ne kaikki pilataan sillä samalla paskalla.
Tietysti ennen oli kaikki paremmin, mutta minusta silti nykyään vauva av on paras koska modet edes yrittävät puuttua vihapuheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet tämän palstan, mies on ali-ihminen olipa kyseessä sitten alfa tai uliuli.
Häipykää sitten jos ette osaa muuta kuin ulista tai isotella. Tosin en kyllä usko että täällä Aitoja Alfoja olisi, niillä on muutakin tekemistä.
Tämä on KESKUSTELU-palsta. Vuorovaikutusta. ERILAISIA näkökulmia. EI oman näkökulman toitottamista tai vihapuhetta.
Vielä 2014 täällä oli aika hupaisaa. Nyt käyn max kerran kuukaudessa. Boring!
Olen muillakin palstoilla huomannut sen, että pari käyttäjää levittää vihapuhetta/trollaa jatkuvasti. Harmittaa, koska olen viettänyt useilla eri palstoilla aikaa ja esim. 2006-2010 välisenä aikana muistelen hengen olleen rutkasti parempi mitä nykyisin. Tai sitten olen vanhentunut ja kyllästynyt siihen miten pari tolloa kykenee pilaamaan foorumeita.
Palstailun aloitin 2014 ja olin aiemmin aktiivinen, nykyisin kyllästyttää ja samat naisvihamieliset aloitukset toistuvat. Ei vaan jaksa.
Ylilaudalla kokeiltiin mammojen palstaa ("aihe vapaa"), mutta se ei heille lopulta kelvannut. Siellä ei juuri sensuuria ole, tietysti jos jotakin palstan sääntöjä rikkovaa kirjoitetaan, niin se viesti poistetaan. Paljon nopeampi ja sujuvampi käyttöliittymä kuin täällä, jos mobiilia käyttää, ja sinne saa ladattua kuviakin, kun se on kuvalauta. Sekään ei kelvannut, oli kuulemma liian hankala käyttää, vaikka mahdollisimman yksinkertainen on.
20 kommenttia ja keskustelu loppui. Ei meitä voi olla satoja tai tuhansia, jos aktiivisuus on tätä luokkaa.
Ihme jos tää palsta on pystyssä vuoden tai kahden kuluttua.