Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEDIALLE: Poliisissa pimeä osasto? Onko maassamme Varjohallitus?

Vierailija
09.12.2016 |

1. Supon piiristä tieto, että poliisislla olisi pimeä osasto.

2. Kansalaisia uhkaillaan , poliisi ei tutkikaan, ( mikä on perustuslakia vastaan) . Vihjaillaan " perheilleen tapahtuvan jotain" , " huumeita voidaan tilata osoitteeseenne ja teille sitten seuraa poliisin kotietsintä" ( mikä vaikeuttaisi elämää) jne. Järjestetään puhelinhäirintää , satojen jopa tuhansien eurojen nakutuslaskuja.

3. Guggenheimia vastustaneita nimitetty antisemitisteiksi

4. Ihmisiä jotka saaneet aiemmin jopa 'ryssittelystä ' syytteitä KUTSUTAANKIN NYT SITTEN VENÄJÄN TROLLEIKSI. Yllättäen Virosta oikeistolaisista miljonääripiireistä Guggenheimia luvattu tukea.

5. Uhkailijat tulevat äärioikealta ja heillä tuntuu olevan kannatusta poliisin piireissä suvereenisti. Uhkailijoilla on sionistista tukea . Kaverilistoillaan keikkuu puolustusministeriön edustajia , henkilöitä joilla yhteydet natottajiin.

6. Tällä Varjohallituksella näyttää olevan rahapiirien vankka tuki.

7. Kaduilla sionisteja tukevat tulleet tappouhkauksia vihjaamaan, tekijöinä aggressiivisia lahkolaisia , poliisi ei tuki eikä suojaa.

Suomalaista todellisuutta tänä päivänä. Onko ihme että lahjakkaat tutkijat ja artistit lähtevät maasta? Täällä itsenäinen ajattelu rikollistetaan jo!

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuulostaa venäjätrollilta niin yleensä se sitä myös on. Kuten tästä ketjusta näemme, koettaa joku taho kovasti nakertaa suomalaisten yhtenäisyyttä ja yleisesti hyvää luottamusta poliisiin.

Valitettavasti rauhallisia, fiksuja ja järkeviä suomalaisia on melko hankala saada barrikadeille vaikka esim. joku Janitskin uhoaakiin että hän aiheuttaa vallankumouksen Suomessa.

Vierailija
82/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folio rapisee vain ja ainoastaan näköjään huumeannosten ympärillä ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan missään vain kohtalaisen täyspäisille ja lääkkeensä ottaneille tarkoitettua keskustelupalstaa?

Vierailija
84/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua tämä ketju?

Juuri sitä mitä ap sanoo. Tilanne on huolestuttava ja kuuluu sisäministeriöön ja Eduskunnan oikeusasiamiehelle. Valvontaa on lisättävä poliisille.

No se saattaa olla totta, mutta ei tosta psykoottisesta vaahtoamisesta tajua yhtään mitään.

Vierailija
85/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kuulostaa venäjätrollilta niin yleensä se sitä myös on. Kuten tästä ketjusta näemme, koettaa joku taho kovasti nakertaa suomalaisten yhtenäisyyttä ja yleisesti hyvää luottamusta poliisiin.

Valitettavasti rauhallisia, fiksuja ja järkeviä suomalaisia on melko hankala saada barrikadeille vaikka esim. joku Janitskin uhoaakiin että hän aiheuttaa vallankumouksen Suomessa.

ÄLÄKÄ PUHU PASKAA SIELLÄ! Mikähän Venäjätrolli minkäkin sinusta muka olen?

Jos joku nakertaa Suomen yhtenäisyyttä niin se on RIKOLLISPOLIISI ja tämän tietää jo koko kansa. SE TODELLAKIN ON RIKKONUT SUOMEN LUOTTAMUKSEN JA YHTENÄISYYDEN jos mikä .

Aika vittumaista vittuilua kun suomalaisesta itsestään yritetään tehdä joku trolli että saatana voisi huumeita tehtailla ja uhkailla suomalaisia noin vain?

tulette saamaan vielä tuomionne se on varmaa. Ennemmin tai myöhemmin jäätte kiinni tästä. Jos ei auta tämän maan viranomaiset niin sitten keksitään muuta. Venäjän kanssa ei ole ainakaan minulla mitään tekemistä.

Vierailija
86/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suomalaista mediaa huutelet tutkimaan asiaa. Heh heh... medialla ei ole mitään käsitystä tutkivasta journalismista.

En tiedä millaisessa pöllyssä olet mutta kyllähön asia on harvinaisen selvä sille joka osaa lukea. Osaatko?

Vierailija
87/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "äärioikeistolle sionisteiltä tuleva tuki" pisti ikävästi silmään muuten hienosti vaahto suussa kirjoitetussa jutussa.

Vierailija
88/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap llä ei ole mitään tekemistä jonkun Janitskin kanssa mutta alkaa kieltämättä kiinnostamaan jos hönen asiansa on kerran samantapaisen havainnot.

Näin siinä käy kun kansaa aletaan sortamaan. Me nousemme kaikki yhdessä vielä ja rikolliset hoitoon ja linnaan!

Vierailija
89/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nakertaa Suomen yhtenäisyyttä niin se on RIKOLLISPOLIISI ja tämän tietää jo koko kansa. SE TODELLAKIN ON RIKKONUT SUOMEN LUOTTAMUKSEN JA YHTENÄISYYDEN jos mikä .

Aika vittumaista vittuilua kun suomalaisesta itsestään yritetään tehdä joku trolli että saatana voisi huumeita tehtailla ja uhkailla suomalaisia noin vain?

tulette saamaan vielä tuomionne se on varmaa. Ennemmin tai myöhemmin jäätte kiinni tästä. Jos ei auta tämän maan viranomaiset niin sitten keksitään muuta. Venäjän kanssa ei ole ainakaan minulla mitään tekemistä.

Mitäs rikollista olen sitten tehnyt? Millaisen tuomion ja mistä tuomioistuimesta ajattelit minulle hankkia? Olet sekaisin.

Vierailija
90/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa kirjoitti:

Tuo "äärioikeistolle sionisteiltä tuleva tuki" pisti ikävästi silmään muuten hienosti vaahto suussa kirjoitetussa jutussa.

Ruotsalainen natsi " joka pahoinpideltiin poliisiautossa - joka olikin itse juutalainen ? Haloo aivot!

Vierailija
91/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs rikollista olen sitten tehnyt? Millaisen tuomion ja mistä tuomioistuimesta ajattelit minulle hankkia? Olet sekaisin.

Sinä tiedät itse minkä rikoksen olet tehnyt. Trolliksi kutsuminenkin on jo rikos.

Vierailija
92/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kuuluu kuinka folio rapisee

Vaikka itse en tämän aloituksen juttuun usko niin ärsyttää tollaset foliohattu huutelijat, on ihan tervettä kyseenalaistaa asioita ja miettiä elämää muullakin tavalla kun sillä miten se ulospäin näkyy. Ei kannata aina olla sinisilmäinen sillä siitä rokotetaan kuitenkin aikanaan.

Se on juuri näin.

Vaikka ko. ajatus tuntuu pääosin aika kaukaa haetulta, on kuitenkin totta, että ihmisiä on helppo vetää kuin pässiä narussa, mikäli heihin saadaan iskostettua tällainen ajattelutapa jonka mukaan kaikki kritiikki ja asioiden tarkastelu on automaattisesti "foliohatun" paikka.

Vierailija
93/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman vähiten korruptoitunein maa ja se on poliisin ansiota. (Siis suomessa on saatu korruptoituneita henkilöitä vähemmän kuin missään muualla).

Vierailija
94/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tiedät itse minkä rikoksen olet tehnyt. Trolliksi kutsuminenkin on jo rikos.

Minä en tiedä minkä rikoksen olen mielestäsi tehnyt. Trolliksi kutsuminen anonyymillä keskustelupalstalla ei ole rikos. Siis ketto mistä rikoksesta aiot minua syyttää ja missä tuomioistuimessa tulen saamaan tuomioni?

Vierailija
95/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maailman vähiten korruptoitunein maa ja se on poliisin ansiota. (Siis suomessa on saatu korruptoituneita henkilöitä vähemmän kuin missään muualla).

Tuo on vain virallista mantraa . Suomessa korruptio on vain piilotettu juuri näin . Ne jotka korruptiota yrittävät paljastaa lahdaaan kuten Ulvilassa esimerkiksi. Enkä lainkaan usko että on ainoa laatuaan.

Poliisisssa 13 v töissä ollut kertoi( ei ole sama kuin aloituksessa) : " hän näki miten ihmisestä voitiin tehdä mikä vain ".

No niin nähdään todellakin. Tästä on tehtävä jotenkin loppu kertakaikkiaan.

Eräs joka oli puolustusvoimissa kirjoitti" kun olin puolustusvoimissa töissä näin siellä todella todella pahoja ihmisiä".

Kansalaiset on suojattava noilta mielipuolilta ja psykopaateilta viranomaisina. Ne eivät kuulu Suomen virkoihin.

Vierailija
96/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä minkä rikoksen olen mielestäsi tehnyt. Trolliksi kutsuminen anonyymillä keskustelupalstalla ei ole rikos. Siis ketto mistä rikoksesta aiot minua syyttää ja missä tuomioistuimessa tulen saamaan tuomioni?

Kerroppa sinä ensin mitä lääkettä sinä kuvittelet minun syövän ja mikä tauti minulla olevan mitä täällä uhkailet koko ajan? Sitten mieti kuule kestääkö sinun puheesi täällä. Kyllä te perkeleet osaatte uhkailla meitä kansalaisia , saatana mutta nyt tulee sille touhullenne stoppi kyllä. Julkiseksi vaan kaikki uhkailut ja muu ja heti !

Vierailija
97/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa kaikki lokitietonne vaan poliisilta ja laittakaa nämä pässit selvittämään toimintaansa .

Vierailija
98/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suomalaista mediaa huutelet tutkimaan asiaa. Heh heh... medialla ei ole mitään käsitystä tutkivasta journalismista.

Media on rehellinen eikä valehtele koskaan. 

Vierailija
99/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kuuluu kuinka folio rapisee

No lopeta se huumeannoksesi kääriminen sillä todennäköisimmin se loppuu kuitenkin pian

Vierailija
100/121 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten pimeät lista ja muu kuuluvat päivänvaloon kaikki! Nämä ovat Perustuslaissa meille luvattuja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän