Vaimo tuli laivalta pikkujouluista - polvet ihan palaneet
Kommentit (19)
Niin että raha loppuneet ja joutunut siivoamaan?
Itse otan aina laivalle lentopalloilijoiden polvisuojat. Näin kokolattiamatto ei polta polvia, vaikka olisi koko 48h peppu pystyssä.
Olikohan laivassa joku vika, kun minullakin, vaikka olen mies, on polvet vereslihalla!
Vetänyt kännipäissään pitkin laivan käytäviä nelinkontin.
Onko ollut höyrylaivalla ja konemiehet panneet takaapäin, vaimosi nojatessa vasten höyrykattilaa?
Käveleekö ankkamaisesti vaappuen perssekipeenä?
Korvakorut vaan hukkuneet, mutta onneksi löytyivät monen tunnin etsinnän jälkeen.:D
Vierailija kirjoitti:
Korvakorut vaan hukkuneet, mutta onneksi löytyivät monen tunnin etsinnän jälkeen.:D
Sanoi, että oli ollut joku kiva seuraleikki, missä piti konttaamalla etsi juurikin jotain... No, olen varmaan vain harhaluuloinen. AP
Kuulostaa melko epäilyttävältä. Miltä kyynärpäät näytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että oli ollut joku kiva seuraleikki, missä piti konttaamalla etsi juurikin jotain... No, olen varmaan vain harhaluuloinen. AP
Tappisuunnistusta pimeässä?
Kyllä ajattelen. Eli juoppoputkaan on raahattu. Voi voi, ei ollut kiva pikkujouluristeily sitten. Pääsikö sentään tax freehen hakemaan tuliaiskaljat?
Paljain jaloinko talvella laivalla leikitään?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä?
Neitsyt
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä?
Kontallaan tietyt materiaalit saa polvet aika punaisiksi. Ilmeisesti et ole sellaista kokenut.
Pettäjän sääntö numero yksi; ei koskaan kokolattiamatolla tai kaakelilattialla takaapäin.
Pantu on. Matto hinkkaa pirulliset palovammat polviin. Kokemusta on.
Jätä se sika!