Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokratyöfirman työstä kieltäytyminen??

09.12.2016 |

Sain maanantaina soiton vuokratyöfirmalta, että olen saanut työpaikan. Keskiviikkona sovittiin, että ensi viikolla allekirjoitetaan työsopimus. Tänään kuitenkin sain paremman tarjouksen työstä yksityisellä ja haluan sen työn mielummin. Onko ok, jos kieltäydyn vuokratyöfirman tarjoamasta työstä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, itse olen kieltäytynyt samasta syystä.

Työttömälle en osaa sanoa vaikuttaako kieltäytyminen tukiin/tuleeko karenssi.

Vierailija
2/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se toinen työ varma? Jos on, niin silloin asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Ilmoitat sinne vuokratyöfirmaan, että saitkin toisen paikan. Jos toinen ei ole varma, niin nyökyttelet vuokrafirman kanssa ja perut siinä vaiheessa, kun toinen varmistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 0 tunti soppari? Ota se ja tee keikkaa sen kautta aina kun sattuu sopimaan

Vierailija
4/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-tuntilaiset päättää joka keikan kohdalla ottaako vai jättääkö

Vierailija
5/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vielä nimeä paperissa alla niin et ole sitoutunut mihinkään.

Vierailija
6/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratyö firmat pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
7/7 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin kutonen? Monelle vuokratyö tuo huomattavia lisätuloja esim toisen työn tai opiskelun oheen. Vuokratyökeikkojen ottaminen on myös vapaaehtoista.

Jotkut saavat koko elantonsa vuokratyöstä, voiden silti valita työvuorot omien menojensa mukaan. Tämä toimii parhaiten isoissa kaupungeissa.

Kaikille työnlaatu ei sovi koska vuorot monesti selviävät lyhyellä varoitusajalla. Vuokratyöfirmojen kautta monet myös työllistyvät vakituisiin työsuhteisiin työnsuorituspaikkoihin.

Aloittajalle, voit hyvin perua saamasi työn,ilmoita vaan tilanne nopeasti niin etsivät toisen tilallesi. Tuo on ihan arkipäivää, ihmisten tilanteet muuttuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi