Teinijoukko oli tänään levittäytynyt kaupan oven eteen
Astelin paikalle jämäköin askelin, ja pojat vetäytyivät heti sivuun samalla katseensa maahan laskien. Tytöt jäivät siihen melkein kosketusetäisyydelle kihertämään ja loivat minuun merkitseviä katseita. Ihailivat kai itsevarmaa ja rauhallista olemustani ja iän tuomaa miehekkyyttäni. Iskin heistä kauneimmalle silmää, ja hän voihkaisi hiljaa. On niin helppoo olla mies.
M36
Kommentit (22)
Ja kotiin päästyäsi tulit heti Vauva-lehden palstalle kertomaan tämän :D Vai jo puhelimella siellä kaupassa? Todella miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Kappas, joku ehtikin jo. :D
/4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Kappas, joku ehtikin jo. :D
/4
Tuo kertoo jotain kommenttiesi omaperäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kotiin päästyäsi tulit heti Vauva-lehden palstalle kertomaan tämän :D Vai jo puhelimella siellä kaupassa? Todella miehekästä.
Repesin ;D Todella jämäkkää ja miehekästä määrätietoisin ottein näpytellä äkkiä AV-mammojen ihasteltavaksi tämä todellinen arkielämän alfauros :D
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisuuteni ei ole niin haurasta, että se murenisi palstailustani. Kotiin päästyäni söin ensin tuhdin pihviaterian ja sitten kaadoin viskilasiini skotlantilaista Single Malt -viskiä. Ja kaiken tämän tein jatkuva varmuudentunne tuuhean rintakarvoitukseni alla sykkivässä sydämessäni. Tällaista ei naisena kai pääse kokemaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisuuteni ei ole niin haurasta, että se murenisi palstailustani. Kotiin päästyäni söin ensin tuhdin pihviaterian ja sitten kaadoin viskilasiini skotlantilaista Single Malt -viskiä. Ja kaiken tämän tein jatkuva varmuudentunne tuuhean rintakarvoitukseni alla sykkivässä sydämessäni. Tällaista ei naisena kai pääse kokemaankaan?
Totta, rintakarvoitukseni ei ole kovinkaan tuuhea.
Paljosta vetoa et oon ruma ja läski joka luulee itsestä liikoja.
Sitä paitsi miks sun ikäne mies kattoo teinityttöjä? Houkutteleks sie ne sun luo sidukalla ja röökillä?
Vierailija kirjoitti:
Paljosta vetoa et oon ruma ja läski joka luulee itsestä liikoja.
Sitä paitsi miks sun ikäne mies kattoo teinityttöjä? Houkutteleks sie ne sun luo sidukalla ja röökillä?
Et sinä varmaan niin ruma ole kuin kuvittelet olevasi. Huono itsetuntosi vain vääristää ajatteluasi.
Katsoin teinityttöjä (ja -poikia), koska he olivat oven edessä. Iskin silmää tytöistä kauneimmalle, koska olen hyväsydäminen mies, joka päätti ilahduttaa teinitytön arkipäivää. Minun ei tarvitse houkutella luokseni ketään, naiset tulevat lähelleni ihan oma-aloitteisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Astelin paikalle jämäköin askelin, ja pojat vetäytyivät heti sivuun samalla katseensa maahan laskien. Tytöt jäivät siihen melkein kosketusetäisyydelle kihertämään ja loivat minuun merkitseviä katseita. Ihailivat kai itsevarmaa ja rauhallista olemustani ja iän tuomaa miehekkyyttäni. Iskin heistä kauneimmalle silmää, ja hän voihkaisi hiljaa. On niin helppoo olla mies.
M36
Sinäkö se pervo olit joka koitit minun lastani? Kuule stanan ruikula minun tytär on 14 vuotta hän tuli kotiin itkien. No äidille sitten kertoi miten joku vanhus oli lähennellyt häntä sekä kavereitaan. Samalla uhannut samanikäisiä poikia!
Mistä vetoa, että tämä on sen "hanskan" tekemä aloitus. Alfauros-larppaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole naisystävää? Olet sellainen yksinäinen runkk... Siis sinkku.
Syöt jauhelihapihvejä ja juot sitä tikkuviinaa samalla kuvittelet niiden olevan parempaa. Rintasikarvoitus on hävinnyt liian alkoholin käytön takia kun testosteroni tasosi on romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
M36
Jänniä unia näet kyllä. Mitäköhän seuraavaksi?
Naisten verbaaliset taidot ovat ylimainostettuja ainakin tämän ketjun perusteella.
Ap 1 - mammat 0
Säkö se oli? Mä on katellu sua sillai ja mä aina unnutan itsekseni kun näen sut. Hihhihhiiiii!
Vierailija kirjoitti:
M36
Muistan kun itse olin tuollainen teini-ikäinen ja eräs 25-vuotias kertoi ikänsä todeten samalla "että ihan ikäloppu". En rohjennut sanoa mitään, mutta sisimmässäni olin kyllä ihan samaa mieltä. 36-vuotias olisi varmasti tuntunut ikäloppujen ikälopulta.
Mä en nyt yhtään ymmärrä tätä aloitusta.