Nainen : Kumman kanssa harrastaisit seksiä? Jännämiehen vai kilttimiehen?
Nainen : Kumman kanssa harrastaisit seksiä? Jännämiehen vai kilttimiehen?
Kommentit (17)
Kilttimiehellä on äärimmäisen vähän kokemusta seksistä niin hän tuskin osaisi tyydyttää naista, jännämies taas on ekspertti sillä saralla. Ei vaikea valinta.
Minä harrastan seksiä vain normaaleiden miesten kanssa. En viehäty jännä- enkä kilttimiehistä.
Ylös,alas,ylös,alas. . Uikutusta. .
Sitä tuntee elävänsä ja joka hetki voi olla se viimeinen jännärin matkassa
Ja kun on niin ihkuu kun se repii hiuksista, lyö, potkii, ja raapii ja kyllä olen nykynainen jolla on avoin international luonne
Ja näitä tapauksia riittää
Ja kun on niin ihkuu kun se repii hiuksista, lyö, potkii, ja raapii ja kyllä olen nykynainen jolla on avoin international luonne
Haha International luonne :D
Kiltin pitää ryhtyä jännäksi saadakseen pimpulaa. No ryhdytäänpä sitten
Eli ertokaahan leidit, millainen väkivaltarikos saa pöksynne kostumaan?
Siellä ne jännämiesten pakarat taas nousevat ylös-alas kun kilttimiehet taas kerran runkkaavat tietokoneen ääressä
Mitä ihmettä nämä jännä- ja kilttimiehet ovat? Nim. ihan tavallinen mies
Oon noita juttuja jännämiehistä kuullu. Tutustumisvaiheessa panevat sen kummemmin enää kyselemättä, suhteen vakiinnuttua alkaa sitten muijan rahat kelpaamaan kiihtyvällä tahdilla.... jopa siinä määrin että eräskin suht nuori nainen kertoi, että oli velkaakin ottanut tällaisen jännämiehen vaatimuksesta... sen seurauksena oli noin 14 000 euron velat perinnässä. Tuskin oli sen arvoista, kun ainakin mennyttä elämää suhde muuten, mutta velat olivat jäljellä ja muistona tuosta jännämiehestä.
on vain jännämiehiä ja kilttimiehiä, ei mitään siltä väliltä