Varattu ja ihastunut toiseen
Voi kunpa tämä tunne jo loppuisi... tiedättehän se kutkuttavan ja ihanan tuskastuttavan tunteen, kun vaan odottaa näkevänsä toisen edes vilaukselta. Sitten kun vihdoin näkee on kuin salama löisi kropan läpi, henki salpautuu ja pulssi kiihtyy.
Olen onnellisesti naimisissa ja tiedän tämän menevän ohi, menisi jo... joulukin tulossa ja perheeseen pitää keskittyä täysillä. Ei olisi aikaa unelmoinnille.
Kommentit (11)
Tiedän sen tunteen, todella hyvin.
Ihastumiseni kohde on myös minuun ihastunut, tää on tosi tuskaista.... ap
Tiedän sen tunteen. Sitä kestänyt jo vuoden, neljä kuukautta ja kolmetoista päivää.
Pitkää päivää.
Musta paras on toi onnellisesti naimisissa :D
No joo.. Mutta sellaistahan se on joskus. Nauti nyt siitä tunteesta kun sitä vielä on.. Sitten kun viet sen seuraavalle tasolle ja alatte sekstailla, niin tulee vielä enemmän tunteet peliin ja kaikki ongelmat siinä mukana. Sitten sitä ei enää muistakaan, että kuinka ihanaa se pelkkä ihastuminen ja haikailu olikaan..
Kokemuksesta tiedän..
Olen onnellisesti naimisissa enkä aio pettää miestäni. Tämä ihastuminen vaan tekee hulluksi. Ja tiedän kyllä että se on ohimenevää, toivoisin voivani pian taas tuntea tällaista vain miestäni kohtaan. Ap
Haha mulla sama tilanne, mutta itse avoliitossa ja myös onnellinen siinä niin mistä tämä turhanpäiväinen ihastuminen?? huoh
Jep, jep.. Sitähän me kaikki toivotaan :D
Ja kun kerran tiedät että menee ohi, niin sen kun odottelet sitä ja nautit elämästäsi. Kyllä se harmaa arki sieltä taas tulee :D
Voi viddu mikä paska.
Niin no joo mutgun naisel o oigeus omiin tunteisiin vaikka olisikin "onnellisesti"?????? Naimisissa. . Siis mitähän viddua kysyisi myös Zanni
Ap sun tekstisi voisi olla mun kirjoittama.
Täällä ihastusta jo kolme vuotta takana. En ole varma hänen tunteista. Luulisin hänen pitävän musta tai sitten kuvittelen vain kaiken.
Kysyä en voi kun olen varattu.
Ole Nyt edes vähän realistinen av mature äippä .. Ei kukaan sinua ja äpäriäsi vapaaehtoisesti tahdo vaivoikseen.
Miks alapeukku?