Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu ja ihastunut toiseen

Vierailija
08.12.2016 |

Voi kunpa tämä tunne jo loppuisi... tiedättehän se kutkuttavan ja ihanan tuskastuttavan tunteen, kun vaan odottaa näkevänsä toisen edes vilaukselta. Sitten kun vihdoin näkee on kuin salama löisi kropan läpi, henki salpautuu ja pulssi kiihtyy.
Olen onnellisesti naimisissa ja tiedän tämän menevän ohi, menisi jo... joulukin tulossa ja perheeseen pitää keskittyä täysillä. Ei olisi aikaa unelmoinnille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks alapeukku?

Vierailija
2/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen tunteen, todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiseni kohde on myös minuun ihastunut, tää on tosi tuskaista.... ap

Vierailija
4/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen tunteen. Sitä kestänyt jo vuoden, neljä kuukautta ja kolmetoista päivää.

Pitkää päivää.

Vierailija
5/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paras on toi onnellisesti naimisissa :D

No joo.. Mutta sellaistahan se on joskus. Nauti nyt siitä tunteesta kun sitä vielä on.. Sitten kun viet sen seuraavalle tasolle ja alatte sekstailla, niin tulee vielä enemmän tunteet peliin ja kaikki ongelmat siinä mukana. Sitten sitä ei enää muistakaan, että kuinka ihanaa se pelkkä ihastuminen ja haikailu olikaan..

Kokemuksesta tiedän..

Vierailija
6/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa enkä aio pettää miestäni. Tämä ihastuminen vaan tekee hulluksi. Ja tiedän kyllä että se on ohimenevää, toivoisin voivani pian taas tuntea tällaista vain miestäni kohtaan. Ap

Vierailija
7/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mulla sama tilanne, mutta itse avoliitossa ja myös onnellinen siinä niin mistä tämä turhanpäiväinen ihastuminen?? huoh

Vierailija
8/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep.. Sitähän me kaikki toivotaan :D

Ja kun kerran tiedät että menee ohi, niin sen kun odottelet sitä ja nautit elämästäsi. Kyllä se harmaa arki sieltä taas tulee :D

Vierailija
9/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu mikä paska.

Niin no joo mutgun naisel o oigeus omiin tunteisiin vaikka olisikin "onnellisesti"?????? Naimisissa. . Siis mitähän viddua kysyisi myös Zanni

Vierailija
10/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun tekstisi voisi olla mun kirjoittama.

Täällä ihastusta jo kolme vuotta takana. En ole varma hänen tunteista. Luulisin hänen pitävän musta tai sitten kuvittelen vain kaiken.

Kysyä en voi kun olen varattu.

Vierailija
11/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Nyt edes vähän realistinen av mature äippä .. Ei kukaan sinua ja äpäriäsi vapaaehtoisesti tahdo vaivoikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme