Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, "en koskaan jää työttömäksi koska olen niin ahkera ja osaava ja hyvässä paikassa" -tuttu on jäänyt työttömäksi

Vierailija
08.12.2016 |

Voi herttinen sentään, mikä valitus. Vika on kaikissa muissa, luonnollisesti ja hän on "parempi" työtön kuin muut, jonka on saatava hetikaikkitähän.

Taidan poistaa kavereista.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä poista. Kerro meille kaikki herkkupalat.

Tähän! Tekee mieli laittaa popcorneja.

Vierailija
42/43 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tietty nämä jotka "kärsivät" työttömyydestä ehkä jopa 2 kuukautta ennen kuin uusi duuni löytyy suhteilla ja jälkeenpäin nämä tietävät kaiken pitkäaikaistyöttömyydestä kun ovat sen vajaa 2 kuukautta olleet työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä nyt saisin potkut, marssisin kyllä pomon luokse vaatimaan selitystä! Työtehokkuus on firman parhaimmistoa, selkeästi keskiarvon yläpuolella, kanssani on helppo työskennellä, jään monesti ylitöihin, osaan monet firman asiat, löytyy koulutus (ei vaadita) eli osaaminen tietopuolella on monipuolisempaa kuin monella työkaverillani. Tämä kaikki löytyy mustaa valkoisella.

Silti en koskaan pidä itseäni muita ylempänä ja asemaani varmana, sen verran on huono tuuri elämässä tehnyt nöyräksi. Mutta käsittämättömältähän se tuntuisi tässä tilanteessa lähteä tapasaikuttajien ja juorukerhoilijoiden sijaan... :(

.

Varman sitten kertoisit samalla kertaa pomolle, että kuka sun mielestäsi olisi se "huono työntekijä", joka saisi lähteä, koska itse olet parempi omasta mielestäsi. 

Jotenkin koen tuon toimintasi epäeettisenä, mikäli sulla ei olisi esittää minkäänlaista todistetta tuosta omasta paremmuudestas toisiin verrattuna. 

Siksi kai niitä yhteistoimintaneuvotteluja käydäänkin kun väkeä vähennettävä, jossa juuri tuollainen vertailu suoritetaan neutraalisti ilman työkavereitten arvosteluja tai painostamisia. Nimeämisistä puhumattakaan.  Jokainen puhuu niissä vain omasta puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi