Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäsin hiukset lorealin kevytvärillä ja nyt vessan lattiassa niitä!

Vierailija
12.03.2006 |

Millä ihmeellä saan niitä enää pois. Cifillä kokeilin ja hankaussienellä, mutta ei auta. Voi peeveli! Miten muut suojaatte lattiat kun alatte hiuksia värjätä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan oveen yleensä laitan teipillä kiinni sanomalehteä, kun ovi on puuta, ja siitä se väri ei sitten lähdekään noin vain.

Mutta en osaa kyllä sanoa, miten saisit värin lattiasta.. Onko sulla mitään suihkutettavaa puhdistusainetta, jota vois jättää vaikuttamaan?

Vierailija
2/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se väriainehan tippuu vasta siinä vaiheessa kun hiuksiasi peset ja sehän huuhtoutuu lattiasta tosi helposti pois, kun hiukan suihkutat.

Kokeilisin sinuna vaikka hajutonta tärpättiä tai kynsilakan poistoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovimatto kyseessä? ..Kaakeleista väri lähtee pois ihan pyyhkimällä märällä rätillä... En osaa neuvoa puhdituksen kanssa, liian voimakkailla aineilla saattaa lähteä lattiankin väri irti/haalistua:(

Kun asuinasunnossa, jossa oli muovimattoa lattiassa ja joku vastaava seinässäkin, minä suojasin kaikki sotkeentumisen vaarassa olevat pinnat sanomalehden sivuilla... Lattialle heitin yhden auki levitetyn lehden, ja seinään teippasin pari aukeamaan maalarin teipillä...;) (siis siihen kohtaan missä väräsin, pikiä hiuksiä värjätessä väriä saattaa roiskahtaa hiuksista seinäänkin...)

Vierailija
4/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset, enkä ole seinään saanut väriä koskaan ja lattialtakin pelkkä vesihuuhtelu on riittänyt. Olen värjäillyt sekä muovimattopintaisessa kylppärissä, että kaakeloidussa. Kyllä ihan kaikkialta lähtee väri, kun ihan heti värjäyksen jälkeen huuhtelee ja tarvittaessa hiukan harjalla lakaisee.

Vierailija
5/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovimatto on aika hankala vaikka yrittäisi heti puhdistaa...

monet läntit on lähtenyt ihan vaan kulumalla pois!

Kyllä mulla välillä lensi väriä seinäänkin!!!

Vierailija
6/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaakeleista ja lavuaarista lähti kyllä ja muovimatostakin niistä kohdista mitkä huomasun heti...Mutta jäi pari kohtaa huomaamatta..ikävä kyllä. Vaaleansinisessä matossa nyt kivoja plänttejä...byyyäähhhh.

Täytyy tästä lähtien tosiaan suojata lattia vaikka sanomalehdellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi