Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut saikuttava, laiska ja hankala alainen?

Vierailija
08.12.2016 |

Miksiköhän täällä ei näy tällaista aloitusta? Mikä saa ihmiset ajattelemaan, että esimiestä voi haukkua narsistiksi, psykopaatiksi, natsiksi jne ja on jotenkin hyväksyttävää puhua pahaa esimiehistään. Kylläpä vain nousisi metakka, jos olisi keskustelua siitä miten huonoja alaisia kenelläkin on ollut. Aika monessa työyhteisössä tuntuu olevan ihmeellinen kuvitelma, että esimies yksin on se joka on vastuussa esimerkiksi työyhteisön hyvinvoinnista. Eipä olekaan vaan siihen vaikuttaa ihan jokainen siellä yhteisössä. Sillä missä roolissa työyhteisössä olet ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa, kun esim huudat ja haistattelet toiselle ihmiselle päin naamaa. Siinä on kyse vain huonosti käyttäytyvästä ihmisestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
2/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tabu se, että työssäkäyvä voi olla laiska, tyhmä ja saamaton. 'Heti tulee paskaa niskaan  ja haukutaan työnantaja. Minä en ole työnantaja, mutta mm. sellaisen huomion olen tehnyt live-elämässä, että mitä enemmän tyyppi haukkuu työttömiä, sitä huonompi työntekijä on enkä sellaista itse palkkaisi. Itse mietin yritystä, mutta en helkutissa ottaisi työntekijäriskiä, siitäkään huolimatta että itse olen hyvä työntekijä ja suurin osa onkin. Mutta paljon on niitäkin, jotka eivät ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on todellakin olemassa aivan surkeita työntekijöitä, eikä niistä tosiaan pääse eroon, ellei satu sopivasti yt:t pelastamaan. Alati sairaita, työaikana hoitavat omia asioitaan jne...

Vierailija
4/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pahin on vanha noita, joka väittää, että hänen jatkuvat keuhkokuumeensa ja yskänsä johtuvat työpaikan homeongelmasta. Mitään ongelmia sisäilmasta ei ole löydetty, eikä kellään muulla (25 ihmistä) ole mitään oireita. Akka polttaa 2 askia tupakkaa päivässä, mutta niin vaan työpaikka on tuhonnut hänen terveytensä.

Vierailija
5/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti on todellakin olemassa aivan surkeita työntekijöitä, eikä niistä tosiaan pääse eroon, ellei satu sopivasti yt:t pelastamaan. Alati sairaita, työaikana hoitavat omia asioitaan jne...

Palkkaa minut. Olen 54 vuotias työtön nainen. Olen terve, yksineläjä, valmis töihin huomenna. Media-alan yrityksestä poispotkittu. En ole facebookissa, työajalla teen töitä enkä roiku somessa. :D

Vierailija
6/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaverina laiska ja todella veemäinen ämmä, jonka käytös on ihan työpaikkakiusaamista välillä. On pomon bestis.

Vierailija
7/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa minut. Olen 54 vuotias työtön nainen. Olen terve, yksineläjä, valmis töihin huomenna. Media-alan yrityksestä poispotkittu. En ole facebookissa, työajalla teen töitä enkä roiku somessa. :D

Kun voisikin :)

Vierailija
8/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran työntekijä, joka oli sairaslomalla n. kerran kuussa. Aina perjantain, joskus myös torstain... Milloin oli lapsi sairaana, milloin itse. Ehti olla töissä vajaan vuoden, kun pyysi työkaverin kaveriksi Facebookissa.

Virhe.

Siellähän oli kuvia sairaslomien ajalta. Oli ollut kaveriporukan kanssa reissussa ympäri Suomea katsomassa jääkiekkoa ja ryyppäämässä :o Perseintä tässä oli se, että oli osa-aikainen, joka käytännössä sai VALITA työpäivänsä 3-4pv/viikko. Eli olisi voinut ottaa vuorot ma-ke ja läksiä reissuun torstaina ihan omalla ajalla.. mutta kait se oli kiva saada "lomarahat".

Annoin kirjallisen varoituksen tästä, kuten asiaan kuuluu. Tämän jälkeen katosi yli viikoksi ja sen jälkeen ilmoitti, että on ollut sairaana ja tulee ma töihin normaalisti. Parille päivälle olikin lääkärintodistus, lopuille ei (plus: ei väliä, koska ei ilmoittanut MITÄÄN poissaolon aikana)

Irtisanomisilmoituksen jälkeen kehtaisi vielä uhota vetävänsä minut oikeuteen, koska olen kytännyt hänen henkilökohtaista facebook-kirjoitteluaan..:D

Vierailija
9/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes kuuntele radiota, paskaa musaa paskat toimittajat. Ne tekonaurut joka asiaan on niin saatanan raivostuttavaa. 

Vierailija
10/12 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää edes kuuntele radiota, paskaa musaa paskat toimittajat. Ne tekonaurut joka asiaan on niin saatanan raivostuttavaa. 

Oooooops nyt meni väärään ketjuun, APUA :'DDDD

Vierailija
11/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen LVI-alalla, samat tyypit saikuttaa kitisee narisee. Jos tunnin kax töitä tekevät jahka tavaransa löytävät niin voi huutaa hurraa. Työkalut rikki häviää katoaa joku vei ja jne. Aina samat heebot. Työmaat pyörii niin, että muutama ukko painaa ja tekee hommat.

Vierailija
12/12 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen LVI-alalla, samat tyypit saikuttaa kitisee narisee. Jos tunnin kax töitä tekevät jahka tavaransa löytävät niin voi huutaa hurraa. Työkalut rikki häviää katoaa joku vei ja jne. Aina samat heebot. Työmaat pyörii niin, että muutama ukko painaa ja tekee hommat.

Jos ainoa joka ei valita työkalujen häviämisestä olet sinä niin taidat ollakin se varas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän