Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero eka kertaa lentokoneeseen -korvat?

Vierailija
08.12.2016 |

Oliko jotain korvatulppia pienille lapsille lentomatkoja varten, ettei sattuisi korviin? Mitkä on parhaita?
Kokemuksia, miten lieventää mahdollista kipua lentojen aikana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hankkia korvatulpat myös muille matkustajille.

Vierailija
2/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON LÄÄKÄRI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jotain MÄ OON LÄÄKÄRI korvatulppia pienille lapsille lentomatkoja varten, ettei sattuisi korviin? Mitkä on parhaita?

Koke MÄ OON LÄÄKÄRI muksia, miten MÄ OON LÄÄKÄRI lieventää mahdollista kipua lentojen aikana.

Vierailija
4/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CFGCFGFC

Vierailija
5/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DRGRDGDRGDRGD

Vierailija
6/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on lentokorvatulppia.

Vierailija
7/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla ikinä mitään korvatulppia käytetty...

Vierailija
8/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korviin satu kuin nousussa ja laskussa. Heti nousun ja laskun jälkeen lapselle juotavaa tai syötävää että nielaisee, niin ei satu enää yhtään.

Vierailija
9/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimeisimmille asiallisista vastauksista. Sillä tosiaan kyselen, koska itseäni aina joskus sattuu korviin etenkin nousujen ja laskujen aikana, joskus oli vähän koko lennon ajan korvat tosi kipeät. Mutta pienillä lapsilla ilmeisesti on vähän eri juttu eikä välttämättä satu kuten aikuisilla?

Varmuudeksi kuitenkin ajattelin lapsellekin tulpat hommata. Onko noissa apteekin tulpissa eroja, onko ne ihan pilipali tulpat? Itselle joskus hommasin sellaiset erikoistulpat, mitkä on tarkoitettu mm. musiikkikeikoille, mutta toimivat myös lentokoneen paineenvaihteluihin oikein hyvin ja on olleet paljon paremmat kuin tavalliset korvatulpat.

Vierailija
10/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juotavaa olen antanut, että nielaisee muutaman kerran nousun ja laskun aikana.

Vierailija
11/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos korvat on kipeät koko kahden tunnin lennon ajan, niin ei sitä koko aikaa voi juomassa olla...

Vierailija
12/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat eivät vaikuta paineen vaihteluista tuleviin kipuihin mitenkään.

Ainut mikä auttaa on paineen tasaaminen esimerkiksi pillimehua juomalla. Purkan syönti voi myös auttaa.

Vierailija
13/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat eivät vaikuta paineen vaihteluista tuleviin kipuihin mitenkään.

Ainut mikä auttaa on paineen tasaaminen esimerkiksi pillimehua juomalla. Purkan syönti voi myös auttaa.

http://www.ts.fi/teemat/matkailu/1074293687/Korvien+lukkiutumisen+lento…

Vierailija
14/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut tätä muovimuki-kuuma&märkä paperi -konstia eli "Mikki Hiiri -korvia"? Toimiiko oikeasti? :-)

http://kaksplus.fi/threads/lasten-korvien-saerkeminen-lentokoneessa.110…

Vierailija
15/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lennettiin thaimaaseen 1v6kk ikäisen kanssa,ei sattunut nousut eikä laskut korviin,mukavaa reissua!

Vierailija
16/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole 1-vuotiaalla ollut mitään korvatulppia, eikä vanhemmilla lapsillakaan. Nykyisin koneet on paineistettu. Entiset potkurikoneet oli eri asia. Metelihän silloin nousun aikana on melkoinen, mutta tasaantuu kun päästään matkakorkeuteen. Jos sinulla on ollut paha poskiontelotulehdus, silloin voi tuntua pahemmalta. Lasten kanssa lennämme usein, eikä se ole ainakaan Euroopan reiteillä Finnairilla sen kummempaa kuin ratikassa istuminen.  Hyvää matkaa teille, äläkä vaan ala pelotella lapsia millään turhalla. Onhan toiset siellä koneessa aina työvuorollaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä