Radiotoimittaja, jonka jutut saa vaihtamaan kanavaa toiselle taajuudelle?
- Radio Novan Anssi. Ja Minna Kuukan juttuja en enää jaksa kuulla.
Kommentit (124)
Täh? Vappu Pimiäkö on radiossakin? Millä kanavalla, että tietää välttää?
Vierailija kirjoitti:
Täh? Vappu Pimiäkö on radiossakin? Millä kanavalla, että tietää välttää?
Radio Novalla, olikohan Vapun valtakunta?
Ja Vappu Pimiähän on Radio Novan Jouluradiossa?
Suomen huonoin "toimittaja" Riikka Porttila.
Lässyn lässyn, optimismi jeeee, kaikki on ihqua, lapset sitä, lapset tätä, muita ikäryhmiä ei ole olemassa tai heitä ei tarvitse mainita.
Mä en kestä Jenni Alexandrovan nasaalia nenään puhumista hetkeäkään! Kanava vaihtuu välittömästi ku se honottaminen alkaa.
Just olin kommentoimassa, että Jenni Alexandrova. Nasaalia, hönkivää, ei yhden yhtä hauskaa juttua, pelkkiä itsestään selvyyksiä.
Se aallon nainen perho, jonka lauseet venyyyy ja vanuuu sekä popin räkättävä Anni.
Kaikki paskatoimittajat on ihan saatanan paskaa. Saatana. Risuja teille lahjaksi.
Näitä en kestä: Jaajo, Anni Hautala, Juha Perälä, kaikki YleX:n ja NRJ:n "nuorisokieltä" puhuvat juontajat, joiden puheissa ei ole sisältöä, Vappu Pimiä, Ellen Jokikunnas, Ari Hursti, Kim Sainio, Suvi Hartlin, Kristiina Komulainen, Tinni, Jekku
Näistä pidän: Kimmo Vehviläinen, Anna Perho, Sami Kuronen, Paula Noronen, Jarkko Valtee, Harri Moisio, Katja Ståhl, Radio Helsingin juontajat
Radio Rockin Korporaatio-ohjelmassa on välillä mukana joku naisjuontaja, Paukki tai jotain sinnepäin. Niin tyhmä nainen! Hirveä myötähäpeä tulee kuunnellessa. Toisaalta, eipä kyllä kyseisen ohjelman vakijuontajistakaan Kim Sainiokaan mikään erityisen fiksu tapaus ole.
Suomipopin iltapäivän Jenni Alxandrova ja Sami Kuronen. Ärsyttää niiden jatkuvat seksistä puhumiset.
En kanavasurffaile radion osalta, en tiedä miksi, mutta siis kuuntelen Novaa, ja ainoastaan Anssi ja Niina tuottaa mulle suuria hankaluuksia, vaikka jotenkin olen heihin tottunut, mutta Niinan pösilö nauraminen kaikkeen, oks, ja heidän olemus on kuin salaparilla... Kertovat ihan liikaa perheistään...
Aki ja Minna viihdyttävät mua heti aamu kuudesta!
Saara Sarvas, ääni ja etenkin juttujen taso saa vaihtamaan kanavan.
Kaikki puhe radiossa saa vaihtamaan kanavaa.
Jotkut juontajat ovat raivostuttavampia kuin toiset, mutta kaiken kaikkiaan radiotyö houkuttaa pelkkiä aivokääpiöitä.
Radiopuhujan älykkyyosamäärä ylittää 100:n ainoastaan, kun kyseessä on kuivakka asiaohjelma jossa juontaja narisee monotonisesti napinläpien kulttuurihistoriasta 45 pitkää minuuttia. Ei sitäkään jaksa kuunnella.
Suomipopilla se Milla Mattila tai jotain sinne päin. Ärsyttää aivan hirveästi sen fraasit. "Voit voittaa nämä liput itsellesi", "Se joka ekana soittaa, voi nämä kyseiset liput voittaa itselleen".... tuo jatkuva "kyseinen"- ja "itselleen"-sanojen viljely alkaa sattua päähän kun sitä tarpeeksi kauan kuuntelee.
Myös Alexandrova ja Kuronen ovat rasittavia ja niiden jutut hölmöjä. Alexandrovasta meni maku siinä vaiheessa, kun se alkoi puolustella Axl Smithiä ja toivotteli Axlille voimia.
Saara Sarvas, Laura Haimila, Tuija Pehkonen, Juha Perälä, Jaajo Linnonmaa, Anni Hautala. Onneksi Renne Korppila ei ole kai enää radiossa.
Lisäksi ärsyttää Kaalimato-mainokset.
Milla Mattilan ylihuolellinen, yliselkeä artikulointi, jutut niin kuivia, kuin seipään niellyt.
Kuuntelen ainoastaan Ylen ykköstä, Puhetta ja Classic FM:ää. Classicilla ärsyttää Inkeri Pyylampi: sanoo mitä tahansa,niin kuulostaa jännittyneen kireältä ja puhe vaivalloista, joka sanan miettii erikseen ennen kuin uskaltaa päästää suustaan.
En kuuntele enää muita kanavia. Miten te muut jaksatte niitä jatkuvia mainostaukoja, turhaa lässytyspuhetta ja ainaisia tuhanteen kertaan kuultuja kasari-ysäri-listahittejä?
YLE:n Riikka Porttila ja hänen Sipoon juttunsa.
HAAHH-HAAHH-HAAAHH!!!