Mies, miksi pilaat hyvin alkaneen viestittelyn ehdotuksella kuvasta elimestäsi
Siis oikeasti, oletatko naisen olevan kiinnostunut elimesi koosta? Ja yleensäkin kiinnostuvan seksiaiheisesta kirjoittelusta heti alussa. On varmasti naisiakin joka lähtöön, mutta ainakin mun kohdalla menee mahikset heti, jos mies alkaa laittaa kuvia jalkovälistään. Hyi.
Kommentit (19)
On se melkoinen turn off, mikäli alussa fiksuja kirjoittanut mies kääntää keskustelun lisääntymisvehkeensä esittelyyn.
Mitä naisen pitäisi kommentoida kuvaan? -Ai, kuinka nätti. Haluan tuon sisääni. Tuolla saa varmasti hyvää aikaan. En ole ennen nähnyt noin isoa.
Jos miehellä on itsetunto romuna, ilmeisesti kompensoi juurikin noin.
Osa miehistä jää pikkupojan asteelle. Esitellään elintä ihailun toivossa. Hei kattokaa mulla on näin iso.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti naisiakin joka lähtöön, mutta ainakin mun kohdalla menee mahikset heti, jos mies alkaa laittaa kuvia jalkovälistään. Hyi.
Seula toimii. Jos on helppoa naista esimässä, niin on parasta mainita se heti alussa. Ettei kummankaan aika tuhlaannu.
Minä ainakin alan nopeasti heittämään flirttiä, koska jos nainen ei lähde siihen mukaan heti, niin ei lähde myöskään myöhemmin, joten häneen ei kannata käyttää enempää aikaa. En minä kuitenkaan sukupuolielimistä lähettäisi kuviani, vaikka pyytäisivätkin.
Täällä homomiesten puolella sama juttu. Sillä erolla että yleensä "keskustelu" alkaa sillä kuvalla eli ei ala ollenkaan jos omalle kohdalleni sattuu. Harvemmin on niitä jotka pidemmän keskustelun jälkeen sellaisen lähettää. Parempi kuitenkin on ettei sitä tule alussa eikä myöhemminkään.
M28
Mä olen ainakin kiinnostunut naisen elimistä. Miehenä minua ei haittaa ollenkaan, jos naiset aloittavat seksisävytteisiä keskusteluja ja lähettävät kuvia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä naisena ihan kiva saada tuhmia kuvia mieheltä
Se kertookin sinusta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat ääliöitä.
Ai kaikki miehet tekevät niin? Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä naisena ihan kiva saada tuhmia kuvia mieheltä
Olet kyllä erikoinen poikkeus tässä asiassa.
En voisi kuvitella vastenmielisempää tapaa tehdä tuttavuutta. SE otetaan esiin ihan muussa tilanteessa sitten mahdollisesti myöhemmin.
Ehkä miehet ajattelee omasta näkökulmasta, mies tykkäisi kovasti jos saisi kuvan naisen pimpistä ja peppureiästä joten ajattelee että ehkä nainenkin tykkää kun näkee jo etukäteen peniksen ulkonäön.
Kyllähän naisetkin toitottavat omaa korkeakoulutustaan ja odottavat myös mieheltä löytyvän sellainen. Ei miestäkään kiinnosta naisen koulutus tippaakaan mutta yleensä miehet saavat nähdä ja kuulla sen kyllä jo aikaisessa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet ajattelee omasta näkökulmasta, mies tykkäisi kovasti jos saisi kuvan naisen pimpistä ja peppureiästä joten ajattelee että ehkä nainenkin tykkää kun näkee jo etukäteen peniksen ulkonäön.
Kyllähän naisetkin toitottavat omaa korkeakoulutustaan ja odottavat myös mieheltä löytyvän sellainen. Ei miestäkään kiinnosta naisen koulutus tippaakaan mutta yleensä miehet saavat nähdä ja kuulla sen kyllä jo aikaisessa vaiheessa.
Näinhän se menee. Naiset ja miehet kiinnostuvat pääosin eri jutuista, joten siksi näitä konflikteja syntyy helposti jos molemmat alkavat vapautuneesti tekemään mitä haluavat.
Kieltämättä kartan hieman koulutettuja naisia Tinderissä tällä hetkellä, koska olen itse työtön. Ei minulle ole mitään väliä sillä, että mikä on naisen koulutus, mutta heille työttömyyteni on yleensä turn off ja se tulee yleensä ilmi keskustelussa, koska naiset haluavat puhua koulutuksesta ja urasta. Matalammin koulutetut eivät yleensä ota aihetta ollenkaan puheeksi ja voidaan puhua enemmän minua imartelevista asioista ja muutenkin mielenkiintoisemmista asioista.
Jos haluan tutustua uuteen mieheen, tapahtuu se nimenomaan ajatusten jakamisen tasolla. Penis-kortin vetäminen esiin tutustumisvaiheessa on totaali lopetus tuttavuudelle. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut miehen peniksen koosta silloin kun pitäisi kiinnostaa kaikki muu siinä miehessä?
Jos minulta pyydetään flirttailevaa kuvaa, ei käy sekään. Ei ole tarvetta markkinoida itseäni millään tavalla tai esiintyä seksistisesti. Suhteessa voin miehen mieliksi (ja itseni) käyttää seksikkäitä alusvaatteita, mutta en suinkaan postaile itsestäni sellaisia kuvia jollekin uudelle tuttavuudelle.
Joillakin on tarve saada ihailua näyttämällä paikkojaan. Pitäisikö minun kiihottua jonkun henkisesti keskenkasvuisen miehen penis-kuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan tutustua uuteen mieheen, tapahtuu se nimenomaan ajatusten jakamisen tasolla. Penis-kortin vetäminen esiin tutustumisvaiheessa on totaali lopetus tuttavuudelle. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut miehen peniksen koosta silloin kun pitäisi kiinnostaa kaikki muu siinä miehessä?
Jos minulta pyydetään flirttailevaa kuvaa, ei käy sekään. Ei ole tarvetta markkinoida itseäni millään tavalla tai esiintyä seksistisesti. Suhteessa voin miehen mieliksi (ja itseni) käyttää seksikkäitä alusvaatteita, mutta en suinkaan postaile itsestäni sellaisia kuvia jollekin uudelle tuttavuudelle.
Jos ei tutustumisvaiheessa, niin milloin se mötkö läväytetään pöytään?
Tuntisin naisena oloni halvaksi, jos mies laittaa kuvan k******. Täysin selvää, mitkä miehen vaikuttimet ovat. Ei jatkoon.
No eikös se ole hyvä, että tulee näkökulmat selväksi heti alussa? Ei tarvitse myöhemmin sitten tilittää täällä toisen perverssioista :)