Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisesta naisesta miehet kiinnostuvat. Lukekaa ja ihmetelkää!

Vierailija
08.12.2016 |

Olen alle 40-vuotias eronnut nainen, kahden alakoululaisen viikkovanhempi (lapset isänsä luona kaupungissa viikonloput 3/4).

Olen reservin kersantti, kouluttautunut ensin sairaanhoitajaksi ja ollut ulkomailla kehitysyhteistyöprojekteissa vuosia töissä. Valmistuin muutama vuosi sitten amk:sta ja jatkan yliopistossa sekä teen osa-aikaisena oman alani töitä. Viljelen myös veljeni kanssa kotitilaani (yli 200 ha viljeltyä).

Asun maalla vanhassa kotitalossani, jota restauroin alkuperäiseen 1800-luvun tyyliin.

Harrasta metsästystä, ratsastusta ja autojen sekä moottoreiden parissa työskentelyä. Rakastan taidetta ja antiikkia. Teen myös paljon puu- ja konservointitöitä, osana uutta ammattiani.

Olen 181cm ja 63 kg, vaaleaverikkö. Minua on kutsuttu skandinaavisen upeaksi. Pukeuden klassisen tyylikkäästi, käytännön syistä usein maalaishenkisesti.

Inhoan teennäisyyttä ja kaikkea hömppää. Sanon suoraan mitä ajattelen, toki loukkaamatta ketään. Ystävieni mukaan olen "people person", itse pidän itseäni koira- ja hevosihmisenä.

Kun muutaman vuoden ikäinen seurustelusuhteeni päättyi, laitoin ihan vitsillä ;) ilmoituksen deittisivustolle. Sain viikossa yli 100 vastausta. En kuitenkaan ehtinyt edes vastaamaan, kun kv-ympyröistä tuttu kirurgi laittoi viestiä ja kutsui lounaalle. Aivan ihana mies, katsotaan mihin tämä johtaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiinnostaisi mutta jälkikasvu = aivan ehdoton turn-off.

Vierailija
2/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei noilla s(p)exeillä lapset haittaa tippaakaan. M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin suhun vähän :) vaikka nainen olenkin. Tultaisiin varmaan hyvin juttuun, kun aika samanhenkiseltä vaikutat. Blondejakin ollaan molemmat. Ja totta turiset, miehiä kyllä riittäisi.

Vierailija
4/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla minun unelmieni nainen. Olen 45 v koneinsinööri ja harrastan kanssa metsästystä ja remontointia.

Vierailija
5/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kun olet itseriittoinen ihminen. Ei kiinnostais.. puistatus..

Vierailija
6/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun vastakohta ja sain myöskin deittisivustolla viikossa reilusti yli 100 yhteydenottoa. Lähes jokainen nainen saa, ellei naama nyt ihan petolinnun takapuoli ole.

Vierailija
7/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut jättää kaiken ton turhan löpinän pois, kaikki oleellinen tuli jo otsikossa; miehet kiinnostuvat naisista.

Vierailija
8/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sun vastakohta ja sain myöskin deittisivustolla viikossa reilusti yli 100 yhteydenottoa. Lähes jokainen nainen saa, ellei naama nyt ihan petolinnun takapuoli ole.

Jep. Miehistä on ylitarjontaa ja aika monella vaatimustaso on luokkaa "naiselta löytyy pulssi", varsinkin panoseuran etsijöillä.

Vierailija
9/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä todeta että ei kiinnosta. Mutta makunsa kullakin, sanoi kolli kun muniaan nuoli.

M36

Vierailija
10/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin 15 vastausta per vuorokausi. Ei mikään erikoinen määrä. Mulla oli kaverin kanssa yhtäaikaa profiilit ja samat äijät laittoi viestiä.

Vierailija
11/11 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän vähän sun viestiä.

- Olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä