Todella pettynyt ja surullinen ystävän käytöksen takia
Tutustuttiin tämän ystävän kanssa opintojen kautta ja meistä tuli nopeasti ystävät. Muutama vuosi meni niin että tavattiin viikottain. Koin että hänelle on helppo puhua ja luulin, että hänkin viihtyy seurassani.
Valmistuttiin viime keväänä ja oikeastaan sen jälkeen asiat alkoivat muuttua. Tämä ystäväni muutti toiselle paikkakunnalle ja sen jälkeen olen ollut hänelle kuin ilmaa. Välillä olen laittanut viestiä, mutta taidan nyt lopettaa sen kokonaan kun ei häntä selvästi kiinnosta pitää yhteyttä.
Tuntuu todella pahalta, että ihminen, jota pidin ystävänäni vuosien ajan voi näin vain feidata. Olen myös todella vihainen itselleni, että en osannut nähdä paremmin tämän ihmisen läpi. Olen vihainen itselleni siitä, että menin tälle ihmiselle avautumaan elämäni kipeistäkin asioista.
En todella voi ymmärtää tällaista käytöstä. Kykeneekö joku minulle asiaa valaisemaan? Miksi joku käyttäytyy noin? Sen verran tiedän, ettei hänellä ole elämässään meneillään mitään kriisiä, että ei sen takia jaksaisi pitää yhteyttä.