Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paikalla kokoajan whatsappissa?!

Vierailija
07.12.2016 |

Olen kiinnostununut yhdestä miehestä.. Ihmetyttää kun hän on kokoajan paikalla whatsapissa? Aina kun käyn katsomassa hän on ollut äskettäin paikalla. Aamut ja illat käy valehtelematta 2 min välein paikalla.. Mistä voi johtua? Voiko kavereita olla noin paljoa jonka kanssa kirjoittelee kokoajan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käyn whatsapissa vain siksi että se näyttäisi muille siltä että omistan sosiaalisen elämän.

Vierailija
2/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn whatsapissa vain siksi että se näyttäisi muille siltä että omistan sosiaalisen elämän.

Voisiko olla sitten näin? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on  säpinää jonkun kanssa...

Vierailija
4/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helsingistä?

Vierailija
5/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä on  säpinää jonkun kanssa...

No itseasiassa hän on varattu ;D enkä usko siihen että olisi muita,on luotettava...

Vierailija
7/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt tajuat että käyt itse vähintään yhtä usein jos tiedät, että hän käy usein. x)

Mitä se sulle kuuluu tai miks edes kiinnostaa?

Vierailija
8/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä miehellä on WhatsApp Web asennettuna tietokoneelle ja tietokone koko ajan päällä. Tällöin on olevinaan paikalla, vaikkei oikeasti olekaan ja naiset saavat syyn nostaa salaliitto/pettämiskortit esiin.

Vierailija
9/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko helsingistä?

Ei ole helsingistä mutta pks...

Vierailija
10/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt tajuat että käyt itse vähintään yhtä usein jos tiedät, että hän käy usein. x)

Mitä se sulle kuuluu tai miks edes kiinnostaa?

No ihmetyttää miten voinkokoajan kirjotella jollekkin. :D No minä stalkkaan ja siksi olen online :DDD

Vierailija
11/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bcAde kirjoitti:

Ehkä sillä miehellä on WhatsApp Web asennettuna tietokoneelle ja tietokone koko ajan päällä. Tällöin on olevinaan paikalla, vaikkei oikeasti olekaan ja naiset saavat syyn nostaa salaliitto/pettämiskortit esiin.

Mutta on lähtee minuutiksi, tulee minuutiksi, lähter kahdeksi minuutiksi... Eli sulkee sovelluksen välillä!!

Vierailija
12/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne jotka ravaa kokoajan whatsappissa ole juuri niitä, joilla ei ole mitään muuta elämää. Ite ainakin, aina ku oon jossain muualla kun kotona niin whatsappissa ei tule käytyä moneen tuntiin. Sit kun oon kotona niin käyn kokoajan. Eli ehkä sillä miehellä ei vaan oo elämää.

Vierailija
13/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on aivan pakko kertoa että minkä ikänen tää jätkä on?? :D kuulostaa ihan yheltä...

Vierailija
14/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne jotka ravaa kokoajan whatsappissa ole juuri niitä, joilla ei ole mitään muuta elämää. Ite ainakin, aina ku oon jossain muualla kun kotona niin whatsappissa ei tule käytyä moneen tuntiin. Sit kun oon kotona niin käyn kokoajan. Eli ehkä sillä miehellä ei vaan oo elämää.

Mutta mitä hän tekee kokoajan whatsappissa? Käy vaan online? Vai voiko jollakin olla niin paljon seuraa että kokoajan näpyttää? :0

Vierailija
15/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on aivan pakko kertoa että minkä ikänen tää jätkä on?? :D kuulostaa ihan yheltä...

taitaa olla 25 vee.

Vierailija
16/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö joku whatsappissa vaan muuten vaan pyörimässä? En minä ainakaan sitä avaa ellen kirjoittele jollekin.

Vierailija
17/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taitaa olla 25 vee.

Oikeesti? :D kerro vielä, että millä kirjaimella alkaa nimi :D

Vierailija
18/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 v poikulilta. Hitsi kun mä haluun sen ku se on niin ihku ja luotettava. Se ei vaan raaski sanoo sille tyttikselleen että haluu mut, kun on niin kilttikin vielä.

Vierailija
19/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimen netti pätkii jotenkin niin että whattsapp viestit eivät tule aina perille. Jos koko päivänä ei ole tullu viestiä niin menen illalla sinne whatssappiin niin sitten alkaa pukkaa viestiä ja lähetys ajat saattavat olla ihan aamusta alkaen. Jos odotan jotain tärkeää viestiä niin saatan käydä whatssapissa jopa parin min välein.

Vierailija
20/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millä kirjaimella tän miehen nimi alkaa. :D sun on pakko kertoa! Ikä täsmää samoin tuo whatsapp ''käyttäytyminen''.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän