Mies paikalla kokoajan whatsappissa?!
Olen kiinnostununut yhdestä miehestä.. Ihmetyttää kun hän on kokoajan paikalla whatsapissa? Aina kun käyn katsomassa hän on ollut äskettäin paikalla. Aamut ja illat käy valehtelematta 2 min välein paikalla.. Mistä voi johtua? Voiko kavereita olla noin paljoa jonka kanssa kirjoittelee kokoajan?
Kommentit (33)
Miks stalkkaat sitä miestä jos se kerta on varattu? Ehkä puhuu tyttöystävänsä kanssa ja siks käy usein paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on aivan pakko kertoa että minkä ikänen tää jätkä on?? :D kuulostaa ihan yheltä...
taitaa olla 25 vee.
Oikeesti? :D kerro vielä, että millä kirjaimella alkaa nimi :D
M kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Miks stalkkaat sitä miestä jos se kerta on varattu? Ehkä puhuu tyttöystävänsä kanssa ja siks käy usein paikalla?
No sanotaan näin että olen nyt kiinnittänyt asiaan huomiota ja asia alkoi kiinnostamaan.
Kyllä minulla on Whatsapp koko ajan auki puhelimessa. Mitäs haittaa siitä muka on??
Vierailija kirjoitti:
En usko kun asuvat yhdessä. Ei kukaannvoi noin paljoa kirjotella naisellensa.
Minä olen 52v ja saan viestejä whatsapissa koko ajan.
Perheryhmä, lapset erikseen, kaksi harrastuskyytiryhmää, kaksi lasten harrastusryhmää, omat kaverit ja sukulaiset, työkaverit, omat harrastusryhmät jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on Whatsapp koko ajan auki puhelimessa. Mitäs haittaa siitä muka on??
Mutta kun sulkee ja avaa vuorotellen. Ei ole auki koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 52v ja saan viestejä whatsapissa koko ajan.
Perheryhmä, lapset erikseen, kaksi harrastuskyytiryhmää, kaksi lasten harrastusryhmää, omat kaverit ja sukulaiset, työkaverit, omat harrastusryhmät jne.
Okei, mulava kuulla. Ihmetyttää vain miten joku jaksaa kirjoitella kaikki päivät ja illat. Känny kädessä käytännössä koko ajan.
Varsinainen stalkkeri olet. Mitä sä siellä upissa kokoajan teet?
Mullakin tulee koko ajan johonkin ryhmäkeskusteluun viestejä. Jos puhelimessa äänet päällä tai muuten puhelin lähellä ja katson siitä kelloa tms., käyn yleensä samalla selaamassa uusimmat viestit läpi. Enkä edes kovin usein kirjoittele.
Okei kiitos paljon mielipiteistä! :)
Ensinnäkin ihan sama onko mies kaiket päivät whatsapissa, toiseksi miksi se häiritsee? Kolmanneksi jos häiritsee noin paljon kysy mieheltä miksi notkuu siellä kaiket päivät...
Ongelma ratkaistu!
"Koko ajan" kirjoitetaan kahdeksi eri sanaksi. Aina. Koko ajan. Please, opettele edes tämä.