Nainen, mitä ajattelisit jos miespuolinen työkaveri
toisi sinulle suklaata? Vain sinulle, ei koko firmalle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin selaamaan häälehtiä.
Voiko selvempää kosintaa enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin häntä epäkohteliaana.
Miksi?
Varmaan kaikki naiset ovat geneerisiä samasta muotista. Miksi et vain kysy siltä jolle sitä saatanan suklaata haluat viedä? :)
Ajattelisin, että mies on kiinnostunut minusta. Eli pitäisin flirttailuna.
Jos olisin vaikka puhunut hänen kanssaan tauolla tai töiden lomassa jostain suklaasta ja toisi sitä, olisin otettu ja iloinen. Jos emme ole missään tekemisissä (pl. tervehtiminen) ja mies vain yhtäkkiä toisi jonkun suklaalevyn niin olisin vähän wtf :D
Varaisin ajan gynelle pitäis laittaa kierukka kerta munaa on toden näköisesti tulossa ja paljon
Näyttäisin sellaisia suihinottoliikkeitä vähän silleen vihjeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko selvempää kosintaa enää olla.
Että tässä ei ole mitään erityistä ajatusta tai symboliikkaa takana, joten mies voisi tuoda suklaarasian ihan yhtä hyvin miespuolisellekin työkaverille?
Riippuu aika paljon työkaveruuden asteesta ja tilanteesta. Minulla on miespuolinen työkaveri, jota pidän myös ystävänäni. Teemme tiiviisti yhteistyötä ja pidämme toisistamme, 3 -vuotta ollaan tehty töitä yhdessä. Ollaan molemmat varattuja ja meillä on huomattavasti ikäeroakin, joten on täysin selvää, että mitään välillämme ei työkaveruuden yli ole eikä tule. Jos hän toisi minulle suklaata esim syntymäpäivän, nimipäivän tai jonkun onnistumisen johdosta, niin olisin vain ilahtunut. En olettaisi asiassa olevan sen ihmeempää, itsekin voisin hänelle vastaavissa tilanteissa ostaa suklaata.
Moi!
Toivottavasti oisit minun työkaveri! :/
Olisi todella mukavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olisi todella mukavaa :)
Mutta tähän lisätäkseni olenkin ihastunut työkaveriini .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olisi todella mukavaa :)Mutta tähän lisätäkseni olenkin ihastunut työkaveriini .
No entäs jos suklaa tulisi sellaiselta josta et ole kiinnostunut?
Olisin silti iloinen ja otettu, mukava teko, piristää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olisi todella mukavaa :)Mutta tähän lisätäkseni olenkin ihastunut työkaveriini .
No entäs jos suklaa tulisi sellaiselta josta et ole kiinnostunut?
Mitä mahtaa tarkoittaa kun sain naiselta (ei vaimoni) paketin teetä ja suklaalevyn? Tarkoittaako mitään? Olenko moannut jotenkin? En tiennyt että näillä on jokin piilomerkitys! M29 ja latino
Aloittaja saako udella miksi viet naiselle suklaata? :) kuullostaa hyvälle.
Jos tää työkaveri olisi kuuma, saattaisin ihastua, koska pidän huomionosoituksista.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Nyt on mun vuoro hihkaista, että olisitpa työkaverini!
Otsikon kysymykseen vastaan, että olisi hirveän kiva ajatus keneltä tahansa työkaverilta, olin heistä kiinnostunut tai en :)