Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA MUT tästä ahdistuksesta pois...edes vähän!

Vierailija
12.03.2006 |

nuori nainen olen..ahdistunut ja jumittunut koneelle päivästä toiseen ja tähän elämään.... ammattiin valmistuin, en saanut töitä (työtilanne täällä ja muuallakin todella heikko) hain heti yliopistoon, pääsin.

olen niin tyhmä. tentit menee läpi rimaa hipoen, koska ovat niin sairaan vaikeita ja en lue. en vain jaksa! kauheiden ponnistusten kanssa saan luettua älyttömän koealueen kerran läpi...haluisin opiskelut äkkiä pois mut miten se onnistuu kun vasta ihan alussa on ne...

tästä opiskelupaikasta olen unelmoinut, kesken en tahtois jättää. mielessä kaivelee ylipaljon se, ettei ole oman ammatin työkokemusta...jos sitä tahtoisi pitäisi matkustaa toiselle puolelle suomea. antakaa neuvoja ja apua, tää elämä on solmussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen niin tyhmä. tentit menee läpi rimaa hipoen, koska ovat niin sairaan vaikeita ja en lue. en vain jaksa!

Vierailija
2/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tämä nykyinen opiskelupaikka unelma? Miksi kaivelee toisen ammatin puuttuva työkokemus jos nyt opiskelet unelma-ammattiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ahdistaa niin yksi vaihtoehto on viettää välivuosi. En usko että olet tyhmä. Miten olisi joku harrastus vastapainoksi esim kuntosali tai muu virkistävä harrastus

Vierailija
4/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siksi kaivelee puuttuva työkokemus, koska siihen ammattiin on vaikea päästä opiskelemaan ja siitä olisi hyötyä tässä nykyisessä... Vuodet vierii ja mä lanaan täällä.

Kyllä mä oon tyhmä...Huonot lukion paperit jne. Mietin jaksanko tätä pänttäämistä vielä ainakin neljä, jopa viisi vuotta. Kiva aina mennä katsomaan tenttituloksia, jaahas 1 tai 2 tai hylsykin joskus :( Muilla siellä 4 ja 5 papereissa... Välivuosia en halua pitää, koska sitten mua ei saa tänne enää kirveelläkään. Pitäisi varmaan polttaa tämä tietokone ja mennä sinne psykologille.

Tahtoisin psykologille, mut onko muita kuin YTHS? Esim seurakunta? YTHS:llä on niin ilkeä se vastaanottovirkailija ja siellä on aina hirveästi ihmisiä ja pitää kaikkien nähden täyttää kaavake " psykologille tulijat" NIIN NOLOA... t.ap

kiitos, saan edes vähän voimaa kun viitsitte auttaa mua! kiitos,

Vierailija
5/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä tyhmä ole usko pois. Olet vain vähän väsynyt. Älyykkyyttä on monenlaista... Itsetunto sulla ei taida olla kyllä ihan paras mahdollinen ;)

Mutta nauti elämästä muuten kun et opiskele niin jaksat paremmin.

syö terveellisesti, se vaikuttaa oikeasti paljon mielialaan ja jaksamiseen. samoin tarpeeksi nestettä ja raitista ilmaan..

voimia ja tsemiä ja hyvää jatkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi