Miten kertoa miehelle fantasioista?
Minulla on muutama sellainen seksifantasia, jonka haluaisin toteuttaa. Ei mitään kamalan harvinaista eikä poikkeavaa, mutta erilaista kuitenkin kuin sellainen lauantaina peiton alla pimeässä -seksi. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta, ja olen vähän vihjaillut miehelle asiasta mutta hän sujuvasti vaihtaa puheenaihetta aina. Miten siis kertoa suoraan että haluaa kokeilla tiettyä asiaa, vaikka aistii että mies ei varmaan halua?
Kommentit (34)
Meillä on päinvastoin. Minä jarrutan, mies kertoo.
Ainakin meillä se toimii niin, että mies kertoo ne muka uninaan. Niissä aina vietetään seksikäs ilta. Usein jonkun tuntemattoman, ei minun kanssani. Joskus innostun ja haluan kokeilla, joskus sanon, että unet unina. Mutta se on kyllä sanottava, että jos ei joskus kokeile, ei mitään uutta saakaan.
Uskallatko?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on päinvastoin. Minä jarrutan, mies kertoo.
Ainakin meillä se toimii niin, että mies kertoo ne muka uninaan. Niissä aina vietetään seksikäs ilta. Usein jonkun tuntemattoman, ei minun kanssani. Joskus innostun ja haluan kokeilla, joskus sanon, että unet unina. Mutta se on kyllä sanottava, että jos ei joskus kokeile, ei mitään uutta saakaan.
Uskallatko?
Fantasiani on että mies dominoi minua sängyssä. Vähän sellainen sm-juttu. Kyllä voisin kertoa sen unena, mutta miten saada tuo kyseinen fantasia toteutumaan jos mies välttelee aihetta? Ap.
Txt, jossa kerrot mitä tuleman pitää. Saa miettiä lähteekö karkuun vai jääkö odottamaan. Jos kovin nolona odottaa, niin ota ohjat rohkeasti. Kyllä se sitä haluaa, vaikka ei kehtaa myöntää...
fantasiat ovat toki hyvin intiimi ja henkilökohtainen asia, joista puhuminen saattaa olla haastavaa. puhutteko muista samankaltaisista asioista? puhumista voi harjoitella ja siinä voi kehittyä hyväksi aloittamalla vaikka jostain helpommasta ja pikkuhiljaa siirtymällä haastavampiin aiheisiin.
itseänikin aina vähän jännittää kertoa omista fantasioistani kumppanille. odotan sopivaa hetkeä, kun ollaan kaksistaan ja rennosti. on hyvä muistuttaa, ettei kumppanilla tarvitse olla minkään sortin paineita toteuttaa fantasioita kanssani, jos ei halua, ja ehkä tarjota joitakin välineitä fantasian toteuttamiseen, jotta siihen on helpompi tarttua.
Miten kerrot miehelle, jos haluat karkkia tai pizzaa? Omalle kumppanilleni kerroin tietyistä mieliteoistani jo ennen ensimmäistä tapaamista. Mikä on pahinta, mitä voi seurata, jos ihan suoraan sanot haluavasi SM-juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Miten kerrot miehelle, jos haluat karkkia tai pizzaa? Omalle kumppanilleni kerroin tietyistä mieliteoistani jo ennen ensimmäistä tapaamista. Mikä on pahinta, mitä voi seurata, jos ihan suoraan sanot haluavasi SM-juttuja?
Kuten sanoin aiemmin niin olen joskus vihjannut näistä fantasioista miehelle mutta hän vaihtoi puheenaihetta. Pahinta olisi että hän jotenkin säikähtäisi tai kauhistuisi tai pitäisi asiaa sairaana tms eikä haluaisi seksiä enää. Ap.
Kerro vaan miehelle se S/M-uni. Kerro, että sait unta nähdessä o:n ja kerro, että haluaisit kokeilla, toimiiko se myös valveilla. Meillä mies sitoi käteni ja jalkani sängun jalkoihin ja ensin leikki kielellään joka paikassa ja sitten otti minut väkisin. Mahtava olo minulla ja tietysti sain. Sruraavalla kerralla sitoi käteni ja jalkani pölyimurin metalliputkeen kun olin selälläni. Se oli vielä parempaa. Tässä kaksi vinkkiä "uneesi". Käyttäkää putkimiehen teippiä, se pitää eikä purista niin kuin naru, sillä kädet ja jalat pitää olla levitettynä.
Osaako kaikki miehet dominoida sängyssä? Jos sitä pyytää mieheltä niin onko varmaa että edes periaatteessa se osaa toteuttaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin aiemmin niin olen joskus vihjannut näistä fantasioista miehelle mutta hän vaihtoi puheenaihetta. Pahinta olisi että hän jotenkin säikähtäisi tai kauhistuisi tai pitäisi asiaa sairaana tms eikä haluaisi seksiä enää. Ap.
Niin sanoit, että olet "vihjannut". Kun semmoisesta "vihjailusta" ei aina tajua. Haluatko olla miehen kanssa, joka säikähtää tuollaista tai seksifantasioitasi sairaina?
Vierailija kirjoitti:
Osaako kaikki miehet dominoida sängyssä? Jos sitä pyytää mieheltä niin onko varmaa että edes periaatteessa se osaa toteuttaa sen?
Ei välttämättä kaikki osaa imeä kyrpääkään erityisen hyvin ihan luontaisen ja synnynnäisen lahjakkuuden pohjalta. Joskus pitää asioita opetella yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kaikki osaa imeä kyrpääkään erityisen hyvin ihan luontaisen ja synnynnäisen lahjakkuuden pohjalta. Joskus pitää asioita opetella yhdessä.
No haluaako kaikki miehet kokeilla tai jopa opetella dominoimista sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en haluaisi.
Kaikkea typerää fantasiaa ei kannata suustansa päästää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet mies? Miksi et haluaisi? Et vaikka se olisi kumppanillesi tärkeä juttu mitä haluaisi kokeilla? Mikä siinä on niin kamalaa/pelottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän että miksi et haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on olemassa mies, joka ei halua. Joten vastaan, että ei. Koskee kyllä hyvin laajasti kaikkea seksuaalista toimintaa ikään ja sukupuoleen katsomatta.
jotkut tykkäävät alistua (submissive), jotkut tykkäävät dominoida (dominant), jotkut tykkäävät tehdä kumpaakin fiiliksen mukaan (switch) ja jotkut eivät pidä valtaleikeistä missään muodossa. ei katso sukupuolta. oma kumppanini on luonteeltaan dominoiva ja tykkää dominoida myös seksuaalisesti, kun taas itse olen luonteeltani alistuva ja tykkään alistua seksuaalisesti. kumppanini ei halua missään nimessä alistua, eikä minulle dominointi tunnu luontevalta. seksuaalisia preferenssejä ei kuitenkaan voi päätellä päältä päin.
Ei sitominen ole perverssiä jos se sidottava haluaa sitä. Perverssiä on kaikki se mitä ei ole uskaltanut itse kokeilla ja sen lisäksi kaikki se, jota on kokeillut, mutta josta ei ole pitänyt.
Se on perverssin määritelmä.
Minä kerroin miehelleni, että kaipaan dominointia ja kevyttä s&m:ää sängyssä. Mies suuttui ja sanoi, että en ole normaali ja että jos sellaista haluan, niin pitää etsiä toinen mies. Itkin häpeästä. Tämä vieläpä toistui monesti. Mies sanoi myös, että joudun tyytymään siihen, että hän alistaa minua olemalla antamatta sellaista, mitä kaipaan. Ihmettelin, koska mielestäni hän on niin selvä dom luonteeltaan. Paljon myöhemmin hän ryhtyi domiksi ja tuntuu tykkäävän siitä. Hänelle oli vain ylitsepääsemätöntä, että minä ilmaisin tarpeitani, hän ei reagoi hyvin pyyntöihin eikä neuvoihin, asioiden pitää aina tapahtua hänen ehdoillaan. No tapahtuihan tuossa alistamista ja lopputuloksena on ollut kinkympää seksiä, mutta ihmettelen onko kaikilla näin vaikea prosessi.
Kertomalla suoraan? Ja uhkaamalla erota, jos mies ei halua samaa tai edes suostu mieliksesi.