Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua hävettäisi lukea tätä palstaa, jos olisin nainen

Vierailija
07.12.2016 |

Mutta onneksi olen mies, joten voin vain naureskella näille jutuille ja teille mammoille. Buahhahahahaa!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kirjoitukset ne vasta naurattavatkin.

Vierailija
2/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla se mies, joka käyttää suunnilleen kaiken valveillaoloaikansa tällä palstalla naisia haukkuen. Onneksi suurin osa palstan naisista ymmärtää, että sun pakkomielteesi ei liity mitenkään siihen, millaisia suurin osa miehistä on. Voisin nyt heittää tähän jotain tosi loukkaavaa, mutta mitä hyötyä siitä on? Sua käy enemmän sääliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla on noin huono itsetunto, niin hyvä tosiaan ettet ole nainen.

Vierailija
4/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tartte hävetä toisten naisen kirjoituksia. Minä vastaan vain omista tekemisistäni.

Vierailija
5/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kirjoitukset erityisesti näistä täällä?

Vierailija
6/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, minua hävettää kyllä, ja olen nainen. En julkisesti koskaan myöntäisi täällä käyväni, enkä koskaan esim. selaa puhelimella bussissa, pelkään että joku näkee. :D 

Vierailija
7/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huonoja provoja tänään...

Vierailija
8/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin miesvaltaisiin palstoihin verrattuna tämä sentään on asiallinen ja järkevä.

Vierailija
9/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tartte hävetä toisten naisen kirjoituksia. Minä vastaan vain omista tekemisistäni.

Omaa tekemistähän otsikossa hävetäänkin. Sulla oli niin kiire julistamaan omaa "oikeaa" mielipidettäsi, ettet ehtinyt edes ymmärtää lukemaasi. Buahhahahhaa! Ap

Vierailija
10/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tekemistähän otsikossa hävetäänkin. Sulla oli niin kiire julistamaan omaa "oikeaa" mielipidettäsi, ettet ehtinyt edes ymmärtää lukemaasi. Buahhahahhaa! Ap

Montako vuotta siitä on, kun olet viimeksi oikeasti nauranut ilosta?

Vierailija
11/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniin miesvaltaisiin palstoihin verrattuna tämä sentään on asiallinen ja järkevä.

On joo. Varsinkin nämä suosituimmat jauhen liha pesu ketjut + miljoona ketjua jonkun bloggarin haukkumiseksi - asiallista ja JÄRKEVÄÄ!! Buahahahahaaa! Ap

Vierailija
12/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla on noin huono itsetunto, niin hyvä tosiaan ettet ole nainen.

Buahhahahhaa

ei ap

Vierailija
13/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa homma olla toisinpäin. Jos mun mies kertois käyvänsä täällä säännöllisesti, pitäisin häntä kyllä outona...

Vierailija
14/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä käsitin että et häpeä koska olet mies.

Vierailija
15/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo. Varsinkin nämä suosituimmat jauhen liha pesu ketjut + miljoona ketjua jonkun bloggarin haukkumiseksi - asiallista ja JÄRKEVÄÄ!! Buahahahahaaa! Ap

Mikset sitten itse aloita asiallisia ja järkeviä ketjuja, vaan julistat ainoastaan katkeruuttasi maailmalle?

Vierailija
16/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mikä sinut on katkeroittanut.

Vierailija
17/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin otsikosta passiivissa, en yksikön ensimmäisessä persoonassa. Tuntuu, että meidän välillämme on kielimuuri, koska osaat suomea niin huonosti. Buahhahahhaaa! Ap

Vierailija
18/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti, minua hävettää kyllä, ja olen nainen. En julkisesti koskaan myöntäisi täällä käyväni, enkä koskaan esim. selaa puhelimella bussissa, pelkään että joku näkee. :D 

Jännä, melko vasta myönsin töissä käyväni täällä :D Enpä edes ajatellut, että siinä olis jotain hävettävää.

Vierailija
19/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin otsikosta passiivissa, en yksikön ensimmäisessä persoonassa. Tuntuu, että meidän välillämme on kielimuuri, koska osaat suomea niin huonosti. Buahhahahhaaa! Ap

Ei otsikossa ole passiivia, vaan verbi on tunnekausatiivi, joka esiintyy aina yksikön kolmannessa persoonassa, koska kyseessä on jonkun asian aiheutumisesta, ei agentatiivisesta tekemisestä.

Jos peruskoulussa opitut asiat – esim. passiivin tunnistaminen – eivät ole hanskassa, ei minusta kannattaisi yrittää neuvoa toiselle kielioppiasioita.

Vierailija
20/40 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten itse aloita asiallisia ja järkeviä ketjuja, vaan julistat ainoastaan katkeruuttasi maailmalle?

Palstan moderointipolitiikka ei varsinaisesti kannusta panostamaan viesteihin tai aloituksiin, kun täältä poistuu niitä asiallisia ja järkeviäkin aloituksia, jos vain joku koko aloituksen väärin ymmärtänyt tollomamma keksii niistä mielensä pahoittaa. Yliherkkien av-mammojen takia tämä on Suomen suurin paskojen provojen kaatopaikka. Buaahhahahahahahaa! Ap