Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juba Tuomola on jo viikkokausia irvaillut Hesarissa sairaalloisen lihavan naisen kustanuksella

Vierailija
07.12.2016 |

Viivissä ja Wagnerissa ei muutenkaan ole mitään vitsiä ollut vuosikausiin, mutta nyt mennään jo täysin riman alta.

Stripistä toiseen aiheena naisen lihavuus, joka "hauskasti" johtaa miesten halveksuntaan ja täydelliseen seuran karttamiseen. En sano, että lihavuus olisi aihe, josta ei saa tehdä pilaa. Nyt kuitenkin mennään vahvasti hyvän maun tuolle puolen ja ennen kaikkea vastenmielisellä tavalla.

Voisit keksiä jotain uutta vähitellen, Juba!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laihduttaa.

Vierailija
2/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit laihduttaa.

En  minä ole lihava. En vain pidä noin yksipuolisesta huumorista lihavuuden kustannuksella. 

En ole vammainenkaan, mutten hyväksy vammaisuudella irvailua. 

Esim. Harald Hirmuisessa Haraldin tanakkuudesta kumpuava huumori on lämmintä eikä tuollaista julman pilkkaavaa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V & W:n kulta-aika oli joskus 15 vuotta sitten. 

Kun Tuomola itse ei ymmärrä lopettaa tai vaihtaa aihetta, niin pitäisi Hesarin se tehdä. Ihmetyttää, miksi tämä ala-arvoinen sarjakuva vain vuodesta toiseen jatkaa valtakunnan valtalehden sivuilla ikävystyttämässä ihmisiä. 

Vierailija
4/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tää Tuomola oikein on? Joku nobody?

Vierailija
5/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan V & W:tä edelleen juuri sen takia ettei jäisi välistä joku vanhojen aikojen tasoinen vitsi, niitä tuppaa vaan erittäin harvoin olemaan. Viime vuodesta asti Juba on tehnyt jatkuvasti noita useamman stripin kokonaisuuksia ja itseäkin alkaa jo tuo Martta-vierailu vituttamaan.

Vierailija
6/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tää Tuomola oikein on? Joku nobody?

Jonnet ei muista.

Vierailija
7/7 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lihava anarkisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi